Odpoveď na príspevok od toky1:
@duzu Momentálne aj SPP má nejakú dotáciu na výme… @toky1 také treba ozaj preveriť napr na heuréke či to inde nie je ešte lacnejšie, bez akýchkoľvek podmienok,dodávateľ si môže dať podmienky napr zmluva na 2 r alebo splátkamiOdpoveď na príspevok od duzu:
@toky1 také treba ozaj preveriť napr na heuréke … @duzu Tak to samozrejme. Ja napríklad by som asi kotol cez net nekupoval a to ani v zľave. Tieto veci priamo montér kúrenia vie isto za lepšiu cenu schrastiť a aj to namontuje s tým, že potom nebude v prípade nejakej poruchy taký problém so servisom a zárukou. Teoreticky. :-)Odpoveď na príspevok od toky1:
@duzu Tak to samozrejme. Ja napríklad by som asi… @toky1 to akože kotol kúpený cez net nevie nikto správne nainštalovať?Odpoveď na príspevok od duzu:
@toky1 to akože kotol kúpený cez net nevie nikto … @duzu riešil si niekedy reklamáciu tovaru zakúpeného cez net?Odpoveď na príspevok od toky1:
@duzu riešil si niekedy reklamáciu tovaru zakúpen… @toky1 Napr. ja som riešil reklamácie tovaru zakúpeného cez net, nie raz a čo má byť? Žiaden problém, ba v niektorých prípadocj ešte lepšie než v kamenom obchode. Montér kúrenia vie lepšie zohnať kotol? To hej, on ho má napr. za veľkoobchodnú cenu, no zákazníkovi ho predá o pár symbolických eúr lacnejšie, než v maloobchode, aby zákazníka navnadil. No, ale rád by som videl riešenie príp. reklamácií na výrobku (kotle) dodaného tým majstrom. Potom sa nakukáš, ako rieši reklamáciu štandardný obchod a ako malý majstrík.Odpoveď na príspevok od petersd:
@toky1 Napr. ja som riešil reklamácie tovaru zakú… @petersd áno jednou z výhod je vrátenie výrobku do 60 dní bez udania dôvodu, to ti nevymenia v žiadnom kamennom, kúpil som kopu výrobkou cez net ale drvivá väčšina je bez závad kopu rokov, i vložka do krbu, nie len elektronika, Všetke TV,PC,SAT,práčka,chladnička, náhradné diely na autá, všetko s výraznou zľavou oproti kamenným, služby ako banka bez poplatkov,poisťovne,dodávateľ en.,operátor zoženieš najlacnejšie,takmer všetko stačí len naklepkať pár slov a všetko ihned doma na všetke výrobky či služby, existuje kopa for kde ti poradia čo kedy najOdpoveď na príspevok od duzu:
@petersd áno jednou z výhod je vrátenie výrobku d… @duzu Vrátenie tovaru kúpeného cez net je do 14 dní. Aspoň ja to tak poznám. O akých 60 dňoch to hovoríš ???Odpoveď na príspevok od petersd:
@duzu Vrátenie tovaru kúpeného cez net je do 14… @petersd pozri podmienky všetkých a nájdešOdpoveď na príspevok od petersd:
@toky1 Napr. ja som riešil reklamácie tovaru zakú… @petersd No neviem, ci tych moznych par eur usetrenych vdaka nakupu cez niekoho stoji za to. Radsej nech je to normalne vsetko oficialne a mam tam tu istotu, ze keby aj nieco bolo potom riesit, tak mi nikto nebude robit zbytocne opletacky.Odpoveď na príspevok od petersd:
@toky1 Napr. ja som riešil reklamácie tovaru zakú… @petersd Ja by som rád videl reklamáciu kotla kúpeného cez eshop a inštalovaného miestnym majstrom. :-) Napríklad teraz som riešil (a nevyriešil) poškodenie senzoru kontroly tlaku pneumatík pri výmene pneu v miestnom pneuservise. Toyota tvrdí, že snímač bol poškodený pri "neodbornej manipulácii" s ním pri výmene pneu a mechanik pneuservisu tvrdí, že pri výmene pneu ho nepoškodil. Ja ako užívateľ viem len toľko, že kontrolka systému začala svietiť 2 minúty po naštartovaní auta po výmene pneu. A to je drobnosť za 70eur. Nie plynový kotol za 2000eur - ktorý je treba pre poslanie na reklamáciu do eshopu odpojiť a zvesiť zo steny a zavolať kuriéra na odvoz napríklad.Odpoveď na príspevok od toky1:
@petersd Ja by som rád videl reklamáciu kotla kúp… @toky1 ked si ho dal do servisu kontroloval technik fungovanie senzoru?asi nie, ja by som to reklamoval v servise, pri chybe senzoru ,ktorý sníma otáčky , vyhodí chybu aj ESP,ASR, zrejme máš kontrolu tlaku ventilom na ráfeOdpoveď na príspevok od duzu:
@toky1 ked si ho dal do servisu kontroloval techn… @duzu Áno, senzor je implementovaný do ventilu na ráfe. Technik fungovanie senzoru či svietenie nejakej kontrolky nekontroloval ani pred demontážou ani po montáži. Ja som sa po rozsvietení kontrolky vrátil do pneuservisu a technik mi povedal, že si mám nechať v toyota servise nakalibrovať senzory. Šiel som do Toyota servisu a tam mi povedali, že ten senzor je poškodený, preto svieti kontrolka. Za 70eur mi dali senzor nový a poslali ma so starým nazad do pneuservisu nech si ho nechám preplatiť. Technik ma z pneuservisu hnal svinským krokom, že on nič nedojebal, že senzor musel byť po smrti predtým ako som k nim došiel. Akože kývol som rukou, že na to sa ja vykašlem. Len už mi to trochu pije krv že ja si furt odskáčem prúser, ktorý vyrobí niekto iný. Pred dvomi týždňami mi servisman na STK zlomil lakťovú opierku v aute. Lomcoval s ňou ako divý, som mu povedal nech to nechá tak, že ju vyklopím ja a on že nie, už to skoro má. To že je zlomená som si všimol až na druhý deň keď som zistil, že sa mi viklá keď sa o ňu opriem.Odpoveď na príspevok od toky1:
@duzu Áno, senzor je implementovaný do ventilu na… @toky1 nuž máš šťastie na prúsery, pred 2 dňami som bol na STK, auto len na prvej kontrole , technik mi povedal aby som išiel na kávičku a o 15 min auto vraj"skontrolované" zistil si z technického že má stále záruku a ročná kontrola OK, pritom pokiaľ som prišiel na rad predchádzajúce staršie auto tam bolo 45 min a kontroloval ozaj všetko, auto s práce na STK fyzicky ani nebolo a potvrdené OK s novými dokladmi,ale policajti ktorí chodili k nám na obed nás všetkých poznali no za nerozsvietené svetlá pokuta a pritom im robíme servis na výpočtovú, takže už len na poslednú chvíľu do 48 hod a nie ihned, adminka vymaž posledné príspevky ktoré sem nepatriaOdpoveď na príspevok od bertie:
@petersd No neviem, ci tych moznych par eur usetr… @bertie No presne, ono sa to môže javiť na začiatku ako dobrý nápad, že človek ušetrí čas a behačky okolo výberu a nákupu kotla, ale tereba si zvážiť, či to potom stojí za takéto prípadné riešenice.Odpoveď na príspevok od edberg:
@bertie No presne, ono sa to môže javiť na začiat… @edberg velmi jednoducha odpoved. nie nestoji :D vsak ludia chodia aj po vystavach, po kadejakych akciach, predajniach, showroomoch. tak asi vedia preco.Odpoveď na príspevok od edberg:
@bertie No presne, ono sa to môže javiť na začiat… @edberg akoze prihodit sa moze stale nieco, to neovplyni asi to, kde ten kotol kupis. ale skor to, ci ti sedi tymi parametrami vsetkymi a ci ho mas spravne zapojeny. ale je pravda, ze z eshopu by som ho asi neobjednaval.Odpoveď na príspevok od edberg:
Však ja to viem, že je to takto, mňa na to upozor… @edberg Vies co, ono zase ked vies, co kupujes a stranka je akoze v pohode, ze to nie je ziadny vymysel, slusne povedane, tak preco to neobjednat rovno. Ak ti vedia k tomu poslat vsetko potrebne. Len to zase musi clovek trosku do toho vidiet, aby sa mu to takto oplatilo.Odpoveď na príspevok od bertie:
@petersd No neviem, ci tych moznych par eur usetr… @bertie Ušetriť pár eúr? Pred 2 týždňami som kupoval plyn. kondenz. kotol. Priamo na stránkach výrobcu kotla, včítane ešte aj nejakej akcie cena 2200 €,.... V e-shope cca 1800 €. Keďže e-shop je v našom krajskom meste (30 km) a majú tam aj kamennú predajňu, riešil som to tak, že som kotol chcel objednať priamo u nich. Prišiel som a dohodli sme si ešte zľavu ďalšiích 100 €. Rozdiel teda na jednom kotle oproti výrobcovi 500 €... Je to len "pár" eúr ?Odpoveď na príspevok od petersd:
... Ešte doplním, že v praxi to funguje aj tak, ž… @petersd ja niesom profi kurenar ale keby mali remeselnici zit iba z odvedenej roboty bez vyhod od dodavatelov tak krkaju hladomOdpoveď na príspevok od alojz_loloml_orsag:
@petersd ja niesom profi kurenar ale keby mali re… @alojz_loloml_orsag Podla mna normalna vec, vsak kazdy predajca tak funguje, ze ked berie produkty priamo od vyrobcu, tak ich ma za lepsie ceny a nieco si potom prihodit musi. Vsak inak by sa mu to robit neoplatilo a asi by to ani nerobil.Odpoveď na príspevok od jerry44:
@alojz_loloml_orsag Podla mna normalna vec, vsak … @jerry44 Akože ešte by sa to dalo riešiť tým, že pôjdeš rovno do podnikovej predajne. Vieš, také tie, čo zvyknú mávať firmy rovno pri výrobných halách. Tam majú aj povystavované toho najviac väčšinou. Ale zase to nemá asi každý blízo.Odpoveď na príspevok od sucho_22:
@jerry44 Akože ešte by sa to dalo riešiť tým, že … @sucho_22 Neplatí to! Nie raz sa mi potvrdilo, že výrobok kúpený ako tzv. malopredaj, priamo od výrobcu, bol podstatne drahší, než som to dokázal kúpiť v inom veľkoobchode. Dnes pri väčšom nákupe nepomôže nič iné, len robiť rozsiahly prieskum trhu. Neplatí, že u výrobcu je to najlacnejšie.Odpoveď na príspevok od petersd:
@sucho_22 Neplatí to! Nie raz sa mi potvrdilo, ž… @petersd to je tak, ked sa clovek uz pomaly na nic nemoze spolahnut. tiez to mam podobne. zakazdym poriadny prieskum, vsetko snorim, hladam, googlim, pytam sa. lebo tak toto je taka zalezitost, ze nie malo penazi vies usetrit, ked sa tomu povenujes.Odpoveď na príspevok od robert_bo:
@petersd to je tak, ked sa clovek uz pomaly na ni… @robert_bo to teraz trochu znie, ako keby si chcel pochvalu za to, ako si opisal ten tvoj postup :-D ale tak na druhej strane akoze okej, je dobre, ked aj takto na vlastnu past clovek kona a nespolieha len na inych.Odpoveď na príspevok od zur:
mam taku amatersku otazku, ale ked je dom vacsi, … @zur Bosch 2300 a 8700 sú rozmery takmer totožné , rozdiel 8700 + 8 kW.Odpoveď na príspevok od zur:
mam taku amatersku otazku, ale ked je dom vacsi, … @zur Zalezi asi aj od vyrobcu. Ak hladate nejaky kotol, tak by som poradil Atmos, dobra skusenost. Skus si pozriet na webe, ze ci uvadzaju aj rozmery, ale myslim, ze by si sa mala dopatrat aj k tejto informacii. Ale tak logicky predpokladam, ze ked je nejaky kotol raz taky vykonny ako iny, tak sa to musi na nieco odrazit.Odpoveď na príspevok od karcika8:
@zur Zalezi asi aj od vyrobcu. Ak hladate nejaky … @karcika8 Len sa pytam, ci sa k tomu chce nechce riesit aj nejaka akumulacna nadrz, alebo v pripade peletoveho kotla zasobnik a podobne.