Odstúpenie od zmluvy-reklamácia

Dobrý deň, chcem sa spýtať na odstúpenie od zmluvy prípadne reklamáciu. Kupoval som cez internet bojler,ktorý prvý deň hned tečie pod prírubou, v návode píšu dotiahnut skrutky-takže som tak aj urobil no jednu som zlomil, nemá to žiadny vpliv na funkčnosť kedže bol vadný už pred tým a teda sa chcem spýtyť či mám právo na reklamáciu alebo na odstúpenie od zmluvy kedže to hned bolo porušené ale mne sa podarilo tú skrutku urvať, Dakujem budem vdačný za rýchlu odpoved,trošku ma tlačí čas,dakujem
Odpovedať
@byron22 za pokus to stoji, ale myslim, ze ti reklamaciu neuznaju, nemas ako dokazat, ze to bolo nefunkcne uz predtym, ako si to urval
Odpovedať
Odstupenie od zmluvy ti predajca neuzna, lebo vyrobok uz je poskodeny. Ale reklamovat mozes, nielen to tecenie,ale aj vadnu skrutku.Je na vyrobcovi, ako sa vyjadri
Odpovedať
nedá sa skrutka vymeniť
Odpovedať
Profilova fotka
@byron22 bojler je tlakové zariadenie a ako také mal byť spustený servisným technikom. Pokiaľ sa nepreukážete potvrdením od technika tak pravdepodobne bude reklamácia zamietnutá. Aj toto je jeden z problémov predaja vyhradených technických zariadení cez internet.
Odpovedať
Dakujem, no ste ma potešili, čiže záleží čisto na nich či mi to uznajú, skúsim teda reklamovať skrutku a tečenie,ale je to svinstvo,ak sa s tým nedá nič robiť...
Odpovedať
Pri tom v navode je napisane ze tie skrutky je mozne pri prejaveni netesnosti dotiahnut , no nie je tam napisana ani dotahovacia sila ani ze to musi spravit technik...
Odpovedať
@byron22 Naozaj nemas napisane v manuali, ze sa vyzaduje odborna montaz? Ved ak chces 2r. zaruku, tak bez razitka od "servisaka" by ti ju aj tak neuznali. V knizke k bojleru by si mal mat pripojeny zoznam servisov k danej znacke
Odpovedať
@majki555 Ano je tam napisana odborna montaz, a na zarucnom liste je potrebne mat peciatku od elektikara a kurenara...ak toto splnim mozem to dat reklamovat? Ale z shopu kde som to kupoval mi odpisali ze im staci len faktura ako zarucny list tak neviem...
Odpovedať
Ano, je potrebne to mat,aj do buducna,aby si nestratil zaruku.Ak mas dom poisteny a nieco by sa stalo...tak tiez by ti neuznali, keby si nemal razitko od odbornej montaze. Jednaj s eshopom, oni ti povedia , co potrebuju k reklamacii.
Odpovedať
@majki555 Viem , mas pravdu, no zajtra ako vravis to zacnem riesit z obchodom a uvidi sa...
Odpovedať
Pride to kuknut servisak povedal ze to nema co tiect a s tou skrutkou ho uz nejka ukecam , ze doklad o odbornej montazi mu netreba vraj staci len doklad o kupe...
Odpovedať
@fuhrich: Ako vieš, že sa skrutka nedá vymeniť? :-D
Odpovedať
Článok sa načítava...
@byron22 no je to na predajcovi len neviem neviem ak nemas orazeny zarucny list od servisneho technila tak moc tomu neverim ak by si nechcel usetrit asi 20€za odbornu montaz tak by si nemal problem . Ludia sa nikdy nepoucia a potom sa stazuju.... prepac pravda keby ti to zapajal servisak tak ti to vymenia bez mihnutia oka
Odpovedať
@jarpo ja som sa pýtal či sa nedá vymeniť :-D
Odpovedať
@fuhrich: Ja som si aj myslel, ale sorry, musel som si rypnúť, že tam nebol otáznik :-D ;-)
Odpovedať
@jarpo v poho aj som to tušil :-p
Odpovedať
nie ta skrutka sa neda vymenit bez toho aby som to rozobral a to sa nechystam , nie ze by som to nevedel ale to uz fakt by som stratil zaruku... po telefone povedal servisak ze nepotrebuje razitka ze mu staci doklad o kupe a ze skrutka je nic ze ju vymeni, takze uz len dufat ze vymenou tesnenia sa to vyriesi...
Odpovedať
No už je to všetko v poriadku, bol tu servisný technik ,ktorý ma zmluvu s Dražicami, velmi ochotný človek to sa dnes len tak nevidí- vymenil mi tesnenie aj skrutku a nezapýtal nič, povedal že je to v záruke a žiadne pečiatky nepotreboval vydieť, proste to bol normálny človek ktorý vie aká je realita a videl že je to urobené poriadne aj ked bez pečiatok a chyba bola vo výrobe, inak je to sila že si trufajú v Dražiciach dať 5 rokov záruku a vraj bojler prejde neviem akými skúškami a toto sa stane ked vám príde domov 8-(
Odpovedať
Profilova fotka
@byron22 Nám 3 x vyhorela špirála za 2 mesiace od spustenia. Mňa ženu nikto nepočúval, že majú problém s elektronikou v termostate. ]-( Napokon tu bol servisák skoro 2 hodiny až sa presvedčil sám a museli nám dať úplne nový bojler. ;-)
Odpovedať
@byron22 čiže ak to zhrniem rozumiem tomu správne...? kúpil si si bojler, ktorý si nahovno namontoval lebo tiekol , aby toho nebolo malo tak si ešte aj urval skrutku a rozmýšlal si ako reklamovat výrobok ktorý si neodborne zapojil a ešte aj pokazil.... nakoniec si mal viac šťastia ako rozumu, lebo prišiel technik, ktorý ti to zapojil správne a vymenil aj skrutku, ten technik, ktorého si chcel ukecať na urvanú skrutku, medzitým si sa všetkym naokolo pochválil čo si dokázal a prosil o radu, ako vymyslieť čo najlepší odžub..... klobúk dolu...:) rešpekt
Odpovedať
Ty brdo, servisaka co robi zadara by som aj ja ku nam pozvala.
Odpovedať
@tvojaritka Ja si myslím, že keby sa to stalo tebe, tak by si to takto nepopisoval...
Odpovedať
Profilova fotka
@atlaska on nerobi zadarmo, jemu to len zaplati niekto iny :), to je trosku rozdiel.
Odpovedať
jasne, ved v zaruke aj ked bez zarucnej montaze a potom nase aj ceske fabriky nariekaju, ze nemaju na vyplaty. @majkoj
Odpovedať
@tvojaritka ti si cisty cvok...bolop vadne tesnenie ake zas zle zapojenie??? robil mi to kurenar ktory to robi viac rokov kolko asi mas ty... a skrutka musela byt poskodena od vyroby takto to zhodnotil aj technik...vy ste typy niektori
Odpovedať
:) klud ok... ospravedlnujem sa.... tak mi to zapadlo ked som to cítal všetko beriem späť aj ked sa to už nedá... pokoj zbraniam
Odpovedať
ved pohoda, mozno to zle vyznelo ako som to napisal ale ja som to neposkodil... peace :-)
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?