Aké máte skúsenosti s firmou STARKL?

Mate skusenosti s internetovym predajcom STARKL? Aky sortiment sa tam (kvalitou) oplati kupit? Obrazky vyzeraju velmi lakavo :-) A kedze sme zahradnici-zaciatocnici,neviem,kde travy,stromy,trvalky... kupit. Dakujem za kazdu radu
Odpovedať
1
2
priatelka objednavala cca mesiac dozadu nejake veci - ceresnu, cucoriedky, physalis a este dake kvety. Vraj to poslu az vtedy, ked sa to ma sadit (rastliny prisli vcera). Tie mensie vyzerali celkom dobre, kvalitne zabalene, ceresna mala tiez zabalene korene a bola vo velkej krabici. Vcera som ju zasadil, hadam sa uchyti :)
Odpovedať
Profilova fotka
Ja som minulý rok objednavala muškáty - žlté (mali ich ako novinku) ale keď mi prišli bola som veľmi sklamaná. To sa na kvet ani nepodobalo. Hrôza. A keď som chcela vrátiť peniaze, tak taká možnosť neexistovala - len si kúpiť iný tovar za tú hodnotu. Veľké sklamanie pre mňa.
Odpovedať
mam len dobre skusenosti,rastlinky aj ked na pohlad nevyzerali bphvieako,sa ujali a mam ich roky
Odpovedať
ja mám odtiaľ zatiaľ iba zemozel a v pohode - darí sa mu
Odpovedať
V minulosti som aj objednala z katalógu, niečo sa ujalo, ale väčšina nie, nesedela farba kvetov.....po prebratí zásielky na pošte rastliny boli v zúboženom stave....Preto už 3 roky nakupujem v Starklovi v Rakúsku, v kamennom obchode. Ceny porovnateľné ako v našom SK int. obchode....ale kvalita....proste super....keď je možnosť vybrať si priamo v obchode. Niekedy mi pripadá, že čo sa v Rakúsku nepredá, potom pošlú na SK :-(
Odpovedať
@xaloc kde v rakúsku , lebo v SK kamennú predajňu nemajú a na obrázku a v skutočnosti je niekedy riadny rozdiel
Odpovedať
@minutka obrazky su lakave, realita uplne ina. Nam sa nieco ujalo, nieco zahynulo, ale co ma najviac nas..lo, ze nesedi farba kvetov. Objednali sme ruzove, prisla tmavo fialova, objednali sme cervene, prislo zlte. No na porazenie. A ceny su ozaj prehnane. Uz by som odtial kupila jedine nieco, co sa neda v kamennom obchode, ale take tie bezne rastliny uz len u overeneho predajcu.
Odpovedať
@xaloc aj mna by zaujimalo,kde v rakusku je ich obchodik
Odpovedať
Minulý rok som zakladala okrasnú aj ovocnú záhradu. Vzhľadom na rôznorodosť druhov čo som potrebovala zvolila som Starkl. Moja objednávka bola necelých 300 eur. S kvalitou a ujateľnosťou som bola veľmi, veľmi sklamaná. Poslali mi to v dvoch zásielkach, no tá druhá bola horšia ako rastliny z výpredaja, dokonca u koreňov pleseň. Z objednaného tovaru som reklamovala cca 30 % rastlín, nehovoriac o zbytočných starostiach s balením a zasielaním rastlín späť (veľká krabica, nakoľko sa neujala stĺpovitá marhuľa a ďalšie náklady s poštovným). Ešte upozorňujem na ich dodávku, kde udávajú balenie 3 rastlín - tak pošlú dve normálne a tretia "skapatá " (iný výraz to nevystihuje). Pozor na bambus - ten nedoporučujem. Nie je lacný, no to čo poslali, boli 2 vyschnuté prútiky. Jeden som reklamovala hneď a druhý neprežil do septembra. Záhradničenie je mojim dlhodobým koníčkom, no s takou nekvalitou som sa ešte nestretla. Za seba - STARKL NIKDY!
Odpovedať
to @minutka: majú viac pobočiek; jeden STARKL je vo Viedni, pri SCS, my chodíme na Schwechat, dá sa ísť aj po starej ceste...BA, Hainburg, Fischamend, Swechat....skús pozrieť http://www.starkl.at/view/p-11152/Sit...
Odpovedať
Profilova fotka
Ahojte, necitala som ostatne diskusie, ale mam cerstve skusenosti so STARKLom, rastlinky prisli v dezolatnom stave, slabe a priblizne polovica uhynuta. skoda penazi. nikdy viac
Odpovedať
Profilova fotka
mne došla zásielka včera mala som objednané skalničky a trávy všetko došlo pekne zelené a zabalené asi pred mesiacom ruže a tiež boli ok už pekne púšťajú
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
@minutka Ja už u Starkla nenakupujem. Fotky, ktoré sú uvedené v katalógu sú fotomontáž. Najlepšie si to všimneš na ovocných druhoch, kde je nakopírované jedno jablko veľa druhého, alebo aj slivky. Kvalitou som bola spokojná možno na jednej rastline. Nikdy sa tak reálne nemôžeš pozrieť. Vždy pošlú rastlinu menšiu, niekedy ani nekvitne vo farbe akú si objednáš. Ak zásielkový obchod, tak určite www.rastlinky.sk. môžeš si zvoliť aj osobný odber, dokonca si rastliny sama vybrať. Kvalita, sortiment je široký. Ja nakupujem len u nich, aj semená a najmä jarné a letné cibuľoviny. Kuk do môjho albumu zo záhrady, uvidíš tie nádherné kultivary.
Odpovedať
Profilova fotka
@petrusia @xaloc @akvi @gs @skylarr Ak dodané rastliny z akejkoľvek zásielkovej služby rastlín vyzerajú zle, alebo sa z neznámeho dôvodu neujmú, netreba sa nasrdiť, ale treba ich jednoducho reklamovať. Nie vždy je nutné vracať reklamovaný materiál späť. Často postačí digitálna fotografia poslaná mailom a pár slov o aktuálnej situácii k tomu. Ak už vraciate rastlinný materiál späť, férové záhradníctvo Vám nahradí i poštovné, ktoré za návrat tovaru platíte, čiže naozaj nič netratíte. Ak nesedí kultivar, tiež sa to dá riešiť, len treba komunikovať s dodávateľom. Je tiež rozdiel medzi cielenou a neúmyselnou zámenou. O Photoshopom manipulovaných a marketingovými pracovníkmi "vyšľachtených" stĺpovitých egrešoch či broskyniach v katalógoch St..l a Sie...z pomlčím. Ďakujem @nefertiti7 za naše pozitívne hodnotenie. Snažíme sa byť jednoducho férové online záhradníctvo s možnosťou osobného odberu rastlín u nás. Nehovorím, že u nás sa nejaká zásielka nezblbne, ale je to naozaj malé percento z počtu dodaných zásielok. Sme len ľudia, pracujeme so živým materiálom, vieme si priznať chybu a aj ju napraviť.
Odpovedať
@rastlinky_sk Tento rok som si objednala pár rastlín u Vás. S dodávkou som bola spokojná, všetko pekne rastie. Reagujem na Vaše odporučenie reklamácie. Súhlasím, že seriózna firma vybavuje reklamácie bez zbytočných prieťahov. Ja som opísala moje skúsenosti so Starklom. Reklamovala som telefonicky, mailom aj doporučeným listom. Telefonicky mi bolo povedané, že to mám napísať - stalo sa (podrobný rozpis stavu konkrétnych neprežitých rastlín). Po cca 3 týždňoch mi odpovedali - treba to poslať. Takže u nich to tak nefunguje.
Odpovedať
Profilova fotka
@gs nepíšete, či ste k tomu mailu prikladali aj fotografie, ale niekedy naozaj treba vidieť rastlinu osobne, pre posúdenie, čo sa s ňou stalo; ak v istých prípadoch žiadame zaslanie tovaru späť, refundujeme zákazníkovi aj bežné poštovné za zaslanie balíka 2. triedou. NIekedy sa dá reklamácia vyriešiť hneď, niekedy je potrebné nechať čas na to, aby rastlina ukázala, či je schopná rásť alebo nie. Je to vždy individuálne.
Odpovedať
@minutka u starkla som nakupovala niekolkokrat. Prvy raz to bolo velke sklamanie, vsetky rastliny mi vyhynuli, reklamovala som to a riadne na nich pritlacila a vratili mi peniaze. Tovar som ten co cely skapal som spat nevratila. Potom som si povedala,ze uz u nich nebudem kupovat, no kupila som :-) a som max. spokojna, mam od nich kopec cibul. kvetin, jahody, kry,...... a stale ziju, aj napriek tomu, ze mi ich poslali nie v septembri ale koncom novembra, takze ked som sadila jahody, cibule rastlin.... som sa citila ako maruska :-) toto je tohtorocna uroda
Odpovedať
@rastlinky_sk Fotografie som neprikladala, nakoľko mi telefonicky povedali, že to mám popísať a poslať. Určite by som si dala tú námahu, radšej odfotiť, ako baliť autom odviezť na poštu a poslať.
Odpovedať
@rastlinky_sk no neviem, ci by niekto prijal reklamaciu po cca roku, kedze rastlina prvy rok nekvitla. Takze farbu kvetov sme zistili az o rok :-D
Odpovedať
ahoj, Ja som robil u starkla v Aschbachu, už je to nejaký piatik. Firma je to super, ale rastliny by som si odtiaľ nekúpil. Rastliny sú síce dobre zabalené, ale za tú cenu kúpiš u nás v hociktorom záhradníctve dve a kvalita teda nič moc. Rastliny sú malé, po dlhom transporte, nakoľko starkl ich nepestuje, ale len balí a predáva
Odpovedať
Profilova fotka
@akvi však to je úplne normálne, že ak rastlina kvitla až po roku a inak ako mala, tak to treba reklamovať po roku. Hobbymarkety vysmejú človeka s reklamáciou rastlín už po niekoľkých dňoch či týždňoch, ale my v pohode v takomto prípade akceptujeme reklamáciu aj po roku či dvoch.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 1 roku
Po precitani roznych prispevkov,neviem ktoru naozaj dobru renomovanu firmu odporucate ak mate snou naozaj dobre skusenosti,ci uz ovocne stromceky,kriky a ine ovocie.napr.Pan Hricovsky vzdy uvedie ze nakupujte len od renomovanych skolkach,len neviem ze od ktorych tu na SK?je vela tzv.najlepsich a vsetko pochadza z POLSKA.
Odpovedať
Ahoj.S nakupovanim u Starkla mame bohate skusenosti.Oplatia sa tam hlavne novinky kt su sice vacsinou aj patricne drahe ale je problem ich inde zohnat.Par krat mi uz odtial prisli aj polomrtve rastlinky z coho som nebol nadseny.Momentalne castejsie kupujeme u Sieberz,vzdy mi zatial prisli rastlinky v dobrej kondicii.Inak odporucam nejake vystavy,na jar je super vystava zahradkar v Trencine.
Odpovedať
Profilova fotka
@slovenskedrevenice Poliaci sa poľnohospodárstvu venujú v podstatne väčšej miere ako Slováci. Kompletný sortiment ovocnej a okrasnej záhrady Vám jeden pestovateľ ponúkne v dobrej cene iba tak, že sa sústredí na istú oblasť a zvyšok nakúpi u druhých špecializovaných pestovateľov. Pri ovocných stromoch je dôležité, aby mali štátom uznanú registrovanú visačku s uvedeným podpníkom a presným kultivarovým názvom. Ak je rastlina zdravá a silná, nie je podstatné, či bola vypestovaná 50 km južne alebo severne od hranice. Ak máte čas a energiu, navštívijete priamo rôznych pestovateľov, ktorí sú v rôznych kútoch Slovenska a kúpite to, čo vidíte. Ak svoj čas radšej venujete rodine či priateľom, necháte si rastliny poslať z osvedčenej zásielkovej služby, napr. od nás. :-) Extrémne atraktívne obrázky v tlačených katalógoch je dobré konfrontovať s realitou viacerých obrázkov na webe.
Odpovedať
@rastlinky_sk Vdaka,buducu sezonu skusim aj nieco od Vas. ;-)
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 10 mesiacoch
objednala som si letničky vo firme starkl a bolo to skoro 90€, to čo som vybalila z krabice by som neposlala ani nepriateľovi, 5 kochličkov bolo vyschnutých na Saharu a letničky ktore boli za 4,45 nemali hodnutu ani 0,70 centov..asi 2 meciace by som čakala kedy dorastu na veľkosť ktorá by zodpovedala cene, a to poslali kvety o 2 týždne neskor ako mali, NIKDY VIAC
Odpovedať
Profilova fotka
@adella456 túto diskusiu si necitala vopred? Či ty sa rada ucis na svojich chybách?
Odpovedať
Starkl prvy a posledny krat! Objednavka za 130 eur - vacsina rastliniek z objednavky dorazili zaparene,olamane,ostikane,vyschnute...nie vinou dopravcu.mnohe sa uz nedali ani zachranit.velke sklamanie.katalog krasne zretusovany,no do reality to malo daleko...vid foto
Odpovedať
@jabeluska take nieco prislo mne z lumigreenu,hroza
Odpovedať
aj mne z lumigreen otras - nikd yviac. Ja objednávam z brest. sk a som spokojná.
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?