Slovanet LTE 30

Ahojte, prosím vás, má niekto internet od spoločnosti Slovanet? LTE 30? Posledné tri týždne ide veľmi pomaly, bol tu aj technik, ale škoda sa aj vyjadrovať 🙂 ...čiže príčinu nevieme a preto sa chcem opýtať, že či niekto nezaznamenal podobnú skúsenosť s týmto internetom. Mám ho už roky, nikdy nevypadával a teraz má na neho vplyv už aj zmena počasia.
Odpovedať
@morhuliatko18 Mňa by zaujímalo, prečo máš internet cez LTE od operátora, ktorý nemá vlastnú mobilnú sieť, ale používa prenajatú technológiu od iného mobilného operátora? Zisti si, ktorý operátor má u vás najlepšie mobilné pokrytie a obráť sa na priamo na neho. Nepíšem to iba tak, som technik jedného z nich. Pamataj múdrosť našich otcov, košeľa je bližšia ako kabát.. Daj si do súvisu.
Odpovedať
@zicher lebo to je jedno 😄 a moze byt lepsia cena pochybujem, ze to jej problem vyriesi a tiez asi nikto od pocitaca ... treba vyskusat ineho operatora lte ako ma pokrytie ...
Odpovedať
@shadowmilan nie, nie je to jedno.. a môžeš argumentovať akokoľvek, určite nemá lepšiu cenu, ak vezmeš do úvahy kvalitou ponúkaných služieb. a rovnako aj rast kvality.. technologickú modernizáciu BTS. Zákazník firmy A urobí dlhodobý kontrakt s firmou B, ktorá je vlastníkom technologie. Kontrakt zahrňa napríklad šírku pásma pre konkrétne pripojenie. Technologia sa modernizuje, firma B automaticky svojim zákazníkom ponúka kvalitnejšie služby za pôvodnú cenu. ale firma A má dlhodobý kontrakt na pôvodnú kvaltiu a starú šírku pásma.. tam nie je dôvod niečo meniť, zmluvné podmienky sú dlhodobé a stále platia. šírka pásma zostáva postarom. ale záazníci firmy B automaticky profitujú, lebo firma B sa snaží svojim priamym zákazníkom ponúkať lepšiu kvaltiu už len v rámci techlologického rastu. ved sa pozrite, kde všade sa montovalo 5G, koľkonásobne sa zvýšila rýchlosť mobilného pripojenia len za posledné tri roky. myslím, že k tomu stačilo... rozumný pochopí a ten druhý sa bude čudovať.. že prečo????
Odpovedať
@zicher az prilis si to zjednodusil. Technike zrejme rozumies, biznis zalezitostiam az tak nie.
Odpovedať
@sousedekovci89 nechcem, aby to tu vyznelo, že dajme penisy na stôl a ideme merať, kto má vačšieho.. Pokojne si môžeš myslieť, že ten tvoj je vačší a buď s ním spokojný. Ale tam, kde je technologický rast expnenciálny, je dlhodobá zmluva guľou na nohe. Stretávam sa s tým denne.
Odpovedať
@sousedekovci89 to naozaj si myslis ze firma ktora je vlastnikom technologie/sluzby pusti svojho priameho konkurenta k najnovsej technologii, rovnakym parametrom (napriklad kapacita), QoS a zaroven bude incidenty konkurencie riesit s rovnakou prioritou ako incidenty svojich zakaznikov?
Odpovedať
@zicher ja mam internet od O2 už 5 rokov a žeby som zaznamenal nejaké zvýšenie rýchlosti alebo modernizáciu tak veru nie. Navyše môj prijímač je len 4G takže, to, že na vysielači rozšírili pásmo o 5G ma tiež nespasi. Mal som DSL od Orange aj Telekom (cez drôty Telekomu) a zaujímavé bolo, že cez Orange išlo lepšie. Keď obnovili ústredňu (na VDSL) tak mi to v Orange prehodili. Takže mám dlhšieho 😅😅😅
Odpovedať
@igor256 mohli by sme túto tému rozpitvať až po jednotlivé bity v packetoch, ale stále by to bolo iba meranie penisov.. Ano, vlastná skúsenosť je najdôležitejšia. Vo všeobecnosti platí, že rýchlosť pripojenia nie je taká dôležitá, ako je dôležitá latencia. A mobilná technologia môže byť x-krát rýchlejšia a na metalickej VDSL si counter strike zahráte lepšie. Lebo skrátka technologicky je odozva lepšia na oveľa pomalšej metalickej DSL. Vždy treba zvážiť k čomu sa dané pripojenie bude využívať. Podľa toho treba naladiť samontý balík, ak sú teda v ponuke viaceré možnosti.
Odpovedať
@zacik mám pocit, že si od fachu.
Odpovedať
😂 borci, borci... Slovanet prevadzkuje LTE na vlastnej infrastrukture v 3,5GHz pasme... Ziadna prenajata technologia, ziadny virtualny operator... piate cez deviate, klasika
Odpovedať
@morhuliatko18 Najčastejšie je dôvod rušenie napr s LTE O2, ktore pracuje v rovnakom pasme (alebo inym mensim operatorom, ktory pouziva pasmo 3,5GHz). Opakovanými sťažnosťami pravdepodobne dosiahnete vypovedanie zmluvy zo strany poskytovatela.
Odpovedať
Je to tak, ospravedlňujem sa Slovanetu.. má vlastnú LTE sieť a to som naozaj netušil.. Zmýlilo ma to, že som sa nestretol s mobilným číslom od Slovanetu Teraz som to kontroloval a sú lokality, kde majú svoje vlastné 4G pokrytie so svojou frekvenciou.. Je to také fixné LTE. Ale to nič nemení na tom, že už tu máme aj 5G a v daných lokalitách ho ponúkajú iní provaideri. Slovanet zatiaľ nie.
Odpovedať
Článok sa načítava...
@zicher @zacik je to otazkou bussiness a co dostane reciprocne z druhej strany. Nezriezdka sa stare zmluvy nahradzuju novymi, ak su obojstranne vyhodne. Na konci dna to moze pomoct navratnosti nakladov. Ale co sa tu budem natahovat.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?