Reklamácie v reťazcoch už "sprísnené" ?

Zobraz úvodný príspevok
Mám opakovanú skúsenosť, a nie len ja, že riešenie reklamácii v obchodných reťazcoch už vôbec nie je také bezproblémové, či jednoduché, ako donedávna. Už prestáva aj platiť systém: "výmena za nový výrobok bez akýchkoľvek slov"... Napr. dnes som bol v Lidli reklamovať 3-dňovú drážkovaciu frézku do muriva, ktorá mi zrazu prestala ísť. Zobrali, spísali reklamačný protokol, no a mám čakať 30-dní. 😒
Odpovedať
1
2
Profilova fotka
@igor256 bohužiaľ sklamem ťa.....ono už ľudia zachádzajú oveľa ďalej... pri veciach ktoré sa lvne neopotrebovávajú... tj. niektoré druhy elektroniky.. (moja konkrétna skúsenosť je práve pri objektívoch k foťákom...) tam nemáš žiadne počítadlo nacvakaných záberov ako na telách fotoaparátov.... a regulérne sú tu fotografi ktorí namiesto toho aby si objektív kúpili... si ho pravidelne " kupujú " z alzy a iných eshopov....tj. to nieje že vyskúšam a potom riešim kde ho zohnať za dobrú cenu... to je o tom že presne vie čo chce ale je žgrlavý za to zaplatiť 😞 a to je smutné..... rovnako som toto zažil s reprákmi... na párty dotyčný nakúpil repráky a po víkende ich išiel vrátiť... -_- našťastie sa to nedá robiť s hocičím, ale pri špecifických produktoch je to vyslovene zneužívané :/
Odpovedať
Profilova fotka
Heh tak niektorí ako tak čítam to majú proste riadne prešpekulované, takže niet sa čomu diviť, že sa proces reklamácie sprísňuje a niekedy na to bohužiaľ doplatia aj tí poctiví
Odpovedať
@zipsuliak priznam sa, ze ja som si tiez parkrat takto nieco pozical, no musim povedat, ze tie veci uz v sucasnosti vlastnim, teda som tak trosku hovoril aj zo svojej a zo skusenosti znamych. Nemam pocit, ze by Nikon alebo Canon krachovali kvoli tymto ludom. Praveze casto som pocul, ze niekomu (uspesnemu) kvoli reklame darovali nejaky ten fotak alebo objektiv, aby im robil reklamu. No tak takto maju chctiac-nechtiac reklamu zadarmo. Tych par jedincov co takto funguju nikoho nezrujnuju. Neverim, ze fotograf, co ma kazdy vikend fotenie si vzdy kupi a vrati objektiv. Urobi to mozno 5x ale zeby to robil pravidelne, tomu neverim. A ak aj ano, tak to bude skor vynimka ako pravidlo. Navyse zase sme pri tom; uverejni si nejaky prispevok na instagrame aky je uspesny a bohaty, ze ma take drahe prislusenstvo - ostatni mu zavidia/chcu konkurovat, chcu ho. Proste tieto povahy su sucastou trhu. Istym sposobom ho formuju, dotvaraju.
Odpovedať
@igor256 bullshit a este si to ospravedlnujes... Alza na tom nezakape, ale nejaky maly eshop mozu take machinacie aj polozit. To nie je o vyrobcovi, ale predajcovi. A ked si to potom trebars aj kupis inde, jemu to uz nepomoze. Nehovoriac o plytvani. Nedavno som s hrozou cital o eshopoch s textilom, kde sa vyjadrili, ze vratky ani nedavaju spat do obehu, lebo su s tym vyssie naklady, ako s likvidaciou. Takze mysliet si, ze vratim, predaju inemu a nic sa nedeje, je omyl.
Odpovedať
@zefe ja si to neospravedlnujem, iba sa priznavam. Navyse ja som kedysi ked zacala ta reklama na alzu (s tym zelenym mimozemstanom) alzu neznasal a asi 2-3 krat som to urobil akoze "naschval" zrovna im. Teraz na alze nakupujem kazdy tyzden... 😄 Maly na tom utrpi, trosku to je pravda. Ale kto by kupoval a vracal veci v malom eshope, ked na alze a pri vsetkych vacsich obchodoch je to ovela jednoduchsie? A to, ze si kupis "inde" o tom je ten kapitalizmus. Lebo inde je raz tam, raz tam. Proste peniaze sa tocia, veci sa vyrabaju a predavaju.
Odpovedať
@zefe tak funguje amazon ... vratis ...ide na "likvidaciu"
Odpovedať
@igor256 Trpime tym vsetci. Od zlozitejsich realnych reklamacii (o com je tato tema), cez nemoznost vratenia/vymeny tovaru mimo retazcov a eshopov (tie to umoznuju len kvoli zakonu) az po vyssie ceny. Lebo guess what, alza ma tento shit zapocitany v cene vyrobkov. Cim toho bude viac, tym budu ceny vyssie.
Odpovedať
@shadowmilan Nie vsetko, nie vsade - vsak na SK ma Amazon sklad cisto pre reverznu logistiku (vratky). Zalezi na cene a povahe tovaru. V USA donedavna (neviem, ci to este plati) nebolo treba tovar ani posielat spat...ale aj tam sa to uz zneuzivalo, to bol extrem.
Odpovedať
@zipsuliak toto nemyslíš vážne, to už kde sme, neviem podľa mňa je toto veľmi veľa od mentality alebo neviem od čoho, lebo mne by napríklad niečo takéto ani len nezišlo na um, že niečo takto urobiť :O
Odpovedať
@zefe ano, zabudol som napisat, ze tento extrem je v usa, v eu to asi nebude taka sranda ... predsalen, v eu nepoznam osobne nikoho kto by to vyuzival amazon, vzdy ked som tam nieco pozeral tak cent prestrelene a to nehovoriac o postovnom
Odpovedať
Profilova fotka
@janula_be bohužiaľ myslím... tiež nad tým len krútim hlavou...ale tak poniektorí slováci majú morálku niekde v priekope... @igor256 vážne sa to snažíš obhajovať? -_- si normálny? to nemyslíš vážne... práve si prerazil morálne dno...
Odpovedať
ja pridam len vlastnu skusenost - kupoval som rozkladacie plastove lavice 4ks a a rozkladacie stoly 2ks v nemenovanom retazci OBI. tazke to bolo, blbo sa s tym manipulovalo, ale vsak potrebujem to, tak to beriem. proaktivne mi pomohla nalozit to na vozik pani, co mala na starosti tu cast regalov, kde to bolo zlozene. aj som jej podakoval, ze aka ochota. doviezol som tovar domov, na druhy den rozbalujem - az tu som si vsimol, ze mi "mila" pani sikovne podhodila opatovne zabaleny tovar. no ked som tie lavice rozbalil, tak ma islo rozhodit, ze na nich este mastne flaky od grilovacky, co mal ten chudak, co ich po vikende vratil do obchodu... ked uz retazec berie takyto tovar naspat, tak si myslim, ze by ho mal v prvom rade poriadne skontrolovat a ak je poskodeny/znecisteny tak predavat s patricnou zlavou. len velka vzdialenost a casova tiesen uchranila milu pani od osobnej dakovacky. pofotil som to, napisal k tomu komentar, zaslal na infolinku a doteraz som o nich nepocul.
Odpovedať
Článok sa načítava...
@capzahradnik kontrolovat to nebudu, nemaju na to kapacity a ani chut, aj keby to mali, tak myslim, ze vela zamestnancov to proste odflakne. Ale teda obchodom to kvitujem, ze zacali si davat pozor na to, ze nevracaju len tak peniaze pri reklamacii, ale dopraju si cas. To vsetko bolo len otazkou casu.
Odpovedať
Ja som si takto na mall kúpil laserovú tlačiareň s veľkou zľavou, niekto kúpil, vytlačil čo potreboval a vrátil a ja som k tomu dostal zľavu.
Odpovedať
@roman_x to si dobre potom nakupil, len esteze nebolo nieco na tom urobene, ze nejaka chyba, lebo teda uz aj s takym som sa stretol, ze miesto reklamacie, len na vratenie vec isla
Odpovedať
@roman_x alza bezne ponuka moznost priplatit, vratit do 90 dni tovar pouzity samozrejme, maju to shopy aj v podmienke, ak je rozbaleny a znamky, strhavaju sumu a potom so zlavou predaju ... celkom logicky krok
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?