Problém s prehrávaním Voyo na LG smart TV.

Ahojte, Prednedávnom som si zakúpil smart tv LG55SM9010 a skusal som pozerat Voyo cez tento tv. na tychto LG tv je Voyo aplikacia uz nainstalovana. Ked sa prihlasim na Voyo a spustim si nejaky film, tak mi to zapne na 5-7 sekund a potom sa to vyplne. Uz som skusal aj vsetko poodpajat aj tv z elektriny aj Lan kabel z tv na 10 min ale ani to nepomohlo. Ked pozeram Voyo cez notebook, tak tam nie je ziadny problem a pekne to prehra vsetko. Internet mam od Telekomu VDSL technologiu Problem bude asi ze tv nepodporuje flash plug-in. Pri prihlaseni na voyo mi napisalo: flash version 9,00 or greater is required.you have no flush plugin installed. download latest version from here. A potom ked si chcem nainstalovat adobe.com ,tak mi napise ze toto zariadenie nepodporuje instalaciu modulu flash Vedel by mi niekto poradit ako by som vyriesil tento problem? Dakujem, Toto som nasiel na LG stranke posielam skopírovane. Pri prezeraní stránok je vyžadovaný zásuvný modul Adobe Flash Player ■ Webová stránka vyžaduje zásuvný modul Adobe Flash Player. ■ Video, ktoré sa snažíte prehrať, nie je možné spustiť a na obrazovke je informácia o vyžadovanom Adobe Flash Player ■ Video na niektorých stránkach bolo možné v minulosti prehrať, ale momentálne to už nie je možné a na obrazovke je informácia o minimálnej verzii Adobe Flash Player 11.2 a vyššej. ■ Zásuvný modul Adobe Flash Player je vyžadovaný internetovými stránkami pri prehrávaní videa. Ak vlastníte televízor s operačným systémom webOS 1, webOS Lite (1.4), webOS 2, alebo webOS 3, nie je možné video prehrať, pretože operačný systém webOS využíva prehrávanie videa vo formáte HTML 5, ktorý nie je ale podporovaný stránkou s videami. ■ Ak vlastníte televízor s operačným systémom Netcast bez nainštalovaného modulu Adobe Flash Player, je vybavený prehrávaním videa vo formáte HTML 5, preto nie je možné prehrávať videá vyžadujúce prehrávanie vo Flash Playeri. ■ Ak vlastníte televízor s operačným systémom Netcast s nainštalovaným zásuvným modulom Adobe Flash Player vo verzii 10, 10.1, 11 a video vyžaduje verziu 11.2, video nie je možné z tohto dôvodu prehrať. ■ Spoločnosť LG sa rozhodla podporovať prehrávanie formát videí HTML 5, čo je moderný, a kvalitnejší spôsob prehrávania videí, ktorý v budúcnosti nahradí prehrávanie videí vo formáte Adobe Flash Player. ■ Vo svojich najnovších prístrojoch s operačným systémom webOS Adobe Flash player nie je prítomný a v operačnom systéme Netcast sa nachádza najvyššia verzia 11. ■ Verziu 11 nie je možné aktualizovať, alebo stiahnuť zo stránok Adobe.com, keďže pre TV prístroje je potrebné vytvárať špecializované súbory, ktoré nie je možné stiahnuť voľne. Tieto súbory pre TV sa už nevytvárajú, preto nie je možné aktualizovať Flash Player, alebo ho inštalovať, ak sa v systéme TV nenachádza.
Odpovedať
Profilova fotka

Odpoveď na príspevok od mesiac1:

Ahojte, Prednedávnom som si zakúpil smart tv …
@mesiac1 Ahoj, mne to tiež začalo po aktualizácii blbnúť ale nemám LG telku ale Samsung. Neviem čo s tým, zatiaľ to riešim tak, že vždy pripájam notebook k telke a pozerám voyo tam. Uvidíme, či to spraví ďalšia aktualizácia lebo Voyo sledujem hlavne v zime celkom často. V lete som naň skoro úplne zabudol a teraz mi ho pripomenul článok na refresheri https://refresher.sk/147229-Takto-moz... a chystám sa pozerať Big Brother 😄.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od bohdanihnacak:

@mesiac1 Ahoj, mne to tiež začalo po aktualizácii…
@bohdanihnacak ahoj zavolaj im do voyo nech to technici riesia. ja ked som im vtedy volal tak mi povedali ze pracuju na tej technologii. trvalo im to 1/2 roku,treba ich nahanat.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?