Nefunguje internet pri zdieľaní prístupového bodu

Nie je to stavebná diskusia, ale reku opýtam sa, či niekto neporadí: Na mojom telefóne zapnem prístupový bod a na moje data fungujú (cez vytvorené wi-fi) ľudia v mojom okolí. U nás to funguje bez problémov. Avšak bol som v zahraničí - v roamingu. V telefóne mi internet fungoval cez moje data dobre, no keď som vytvoril prístupový bod, moje okolie sa nevedelo pripojiť do internétu. Stále im to vypisovalo, že "sila signálu výborná, prístup do internetu žiadny". Majú operátori pre zahraničie nejaké blokovanie? alebo bolo treba v telefónoch niečo ináč nastaviť, aby sa dostali cez môj prístup. bod do netu ?
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od petersd:

Nie je to stavebná diskusia, ale reku opýtam sa, …
@petersd tiež tak fungujeme a v zahraničí mi nešiel vôbec internet. Bolo treba povoliť dáta v roamingu a všetko zase ok. Ale keď dáta v telefóne išli a v prístupovom bode nie, tak to bude možno iný problém. Väčšinou pomôže všetko vypnúť a zapnúť, prípadne reštartovať telefón.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od marsdm:

@petersd tiež tak fungujeme a v zahraničí mi neši…
@marsdm No, neviem či je problém v nastaveniach u mňa. Napr. aj v mojom prac. notebooku v teréne fungujem cez data v mobile, cez prístupový bod. Na SK všetko funguje, ale v roamingu v PL sa internet stratil. Keď som prišiel späť na SK zase je všetko OK.
Odpovedať
Aký operátor? Dávnejšie takéto problémy ľudia zaznamenávali so 4kou.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od ralf364:

Aký operátor? Dávnejšie takéto problémy ľudia zaz…
@ralf364 Presne tento operátor: 4ka !
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od petersd:

@ralf364 Presne tento operátor: 4ka !
@petersd skús pozrieť blokované zariadenia, v nastaveniach prístupového bodu, či sa ti tam nejakým zázrakom neocitlo... Mne sa to uz stalo 🤷.
Odpovedať
Myslim, ze to bude operatorom. Ja mam Orange a tiez sme takto fungovali cez dovolenku v zahranici uplne bez problemov.
Odpovedať
Pozri tento článok, či máš APN nastavené rovnako. https://android.stackexchange.com/que...
Odpovedať
Profilova fotka
Da sa to nejako nastavit aj na Slovensku? Presne toto iste sa mi deje, uz som z toho na nervy.
Odpovedať

Odpoveď na príspevok od audinak:

@petersd skús pozrieť blokované zariadenia, v nas…
@ralf364 Ďakujem, idem si to prečítať @jergusvav @audinak Zaslal som požiadavku aj operátorovi. Odpovedali mi ako totálnemu magorovi, alebo možno ním aj naozaj som (?)- lebo moc som z toho nepochopil. (a teda nájsť a pridať novú sieť ešte viem aj bez ich rady). Tu je ich odpoveď: K prístupovému bodu sa dostanete cez: Nastavenie - Siete a Internet ( Pripojenia alebo Ďalšie siete v Samsungu) - Mobilné siete -Názov prístupového bodu/APN. Následne hľadajte znamienko + alebo v 3 bodkách vpravo hore možnosť Pridať alebo Nový prístupový bod. Do prvých dvoch riadkov vpisujte: internet (malými písmenami). V 3 bodkách použite možnosť- uložiť. Nový prístupový bod bude posledný v zozname prístupových bodov. Skontrolujte,či sa pri ňom objaví modrá alebo zelená bodka indikujúca aktívnosť. Reštartujte zariadenie.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?