Odpoveď na príspevok od petersd:
Nie je to stavebná diskusia, ale reku opýtam sa, … @petersd tiež tak fungujeme a v zahraničí mi nešiel vôbec internet. Bolo treba povoliť dáta v roamingu a všetko zase ok. Ale keď dáta v telefóne išli a v prístupovom bode nie, tak to bude možno iný problém. Väčšinou pomôže všetko vypnúť a zapnúť, prípadne reštartovať telefón.Odpoveď na príspevok od marsdm:
@petersd tiež tak fungujeme a v zahraničí mi neši… @marsdm No, neviem či je problém v nastaveniach u mňa. Napr. aj v mojom prac. notebooku v teréne fungujem cez data v mobile, cez prístupový bod. Na SK všetko funguje, ale v roamingu v PL sa internet stratil. Keď som prišiel späť na SK zase je všetko OK.Odpoveď na príspevok od ralf364:
Aký operátor? Dávnejšie takéto problémy ľudia zaz… @ralf364 Presne tento operátor: 4ka !Odpoveď na príspevok od petersd:
@ralf364 Presne tento operátor: 4ka ! @petersd skús pozrieť blokované zariadenia, v nastaveniach prístupového bodu, či sa ti tam nejakým zázrakom neocitlo... Mne sa to uz stalo 🤷.Odpoveď na príspevok od audinak:
@petersd skús pozrieť blokované zariadenia, v nas… @ralf364 Ďakujem, idem si to prečítať @jergusvav @audinak Zaslal som požiadavku aj operátorovi. Odpovedali mi ako totálnemu magorovi, alebo možno ním aj naozaj som (?)- lebo moc som z toho nepochopil. (a teda nájsť a pridať novú sieť ešte viem aj bez ich rady). Tu je ich odpoveď: K prístupovému bodu sa dostanete cez: Nastavenie - Siete a Internet ( Pripojenia alebo Ďalšie siete v Samsungu) - Mobilné siete -Názov prístupového bodu/APN. Následne hľadajte znamienko + alebo v 3 bodkách vpravo hore možnosť Pridať alebo Nový prístupový bod. Do prvých dvoch riadkov vpisujte: internet (malými písmenami). V 3 bodkách použite možnosť- uložiť. Nový prístupový bod bude posledný v zozname prístupových bodov. Skontrolujte,či sa pri ňom objaví modrá alebo zelená bodka indikujúca aktívnosť. Reštartujte zariadenie.