@nana5 Ja som tiež už niekoľko výrobkov cez nich kupoval alebo aj cez obchodnydom.sk, ...myslím, že je to ten istý vlastník a predajňu tiež majú spoločne v jednom dvore. Inak spokojnosť aj keď som nemusel riešiť žiadne reklamácie. Myslím, že aj na PC REVUE bola na nich dobrá recenzia a majú štatút seriózneho a overeného obchodu...Takže z vlastnej skúsenosti odporúčam.
Suhlasim,ze su super,pokial u nich nakupujete.Voci tomu nemam vyhrady.Riesit s nimi ale reklamaciu je iba natahovacka,ktora nic neriesi.Po tejto stranke uplny prepadak a buducu kupu u nich velmi dobre zvazim :-S ,resp. ju po dnesnej skusenosti neoporucam.
@zirafak ja som naopak s riešením reklamácie maximálne spokojná, dokonca nečakali ani na vyjadrenie k reklamácii a bez naťahovačiek mi poslali nový spotrebič...
@zirafak mohol by si rozpisat preco? celkom ma to zaujima, co si objednaval a co sa pokazilo, co nechceli vyreklamovat, alebo ako to prebiehalo... dakujem
@nana5 ja hejko vrelo odporucam, niekolkokrat som objednavala a max, spokojnost, zatial sme nereklamovali, momentalne mavaju dost casto velke vypredaje na spotrebice, dufam ze budu mat aj ked budeme zariadovat byvanie.. ale s mall,sk nemam dobre skusenosti, strasne dlho sme cakali na tovar, niekolkokrat som tam musela volat, otrasne jednanie a pristup, stale mi tvrdili ze to je u dodavatela ale hlavne ze na ich stranke vedla toho tovaru stale svietilo ze maju na sklade niekolko kusov a potom som mala este problem s kurierom, ktory to doviezol
@dodo011 Kupil som vstavanu chladnicku s mraziakom.Po 4 mesiacoch prevadzky som si vsimol zvysenu namrazu v urcitom sektore mraznicky a odchlipujuce sa tesnenie na dvierkach.Kontaktoval som teda cez kontaktny formular predajcu a cakal,ze ma na nejakeho servisaka nakontaktuje.Uplna banalita,pri ktorej som predpokladal profi pristup.Dockal som sa iba sucheho emailu,ze mam servisne stredisko kontaktovat sam.Ja som ale chladnicku nekupil v servise,alev v Hej-ku,tak snad mam reklamovat tam.Po mojom pisomnom vyjadreni nasledoval suchy telefonat s nacvicenymi frazami od nejakej pani,ktora sa ma znazila nonstop presvedcit,ze s tym nic nemaju a mam si reklamaciu s nejakym servisom riesit sam.Pri doruceni vyrobku bol pritomny aj zastupca spol HEJ/Cesky hovoriaci/,ktory ma presviedcal,ze zarucaky orazat netreba a v pripade reklamacie staci pokladnicny blok,alebo faktura.Na otazku v telefonate s uvedenou pani,ktora o tom vedele evidentne prdlajs mi podala info,ze skutocne orazeny zarucak servis nevyzaduje,ale vraj keby vyzadoval,orazia mi ho dodatocne.To akoze co ma byt?Z trapnej veci za par eur spravila pracovnicka firmy Hej zbytocnu natahovanicu,ktorej vysledkom je moje sklamanie a neodporucanie Hejka ako seriozneho obchodnika.
@zirafak no toho som sa bal, lebo realne kolki z vas co ste nakupovali cez hej alebo mall ste nieco take reklamovali (chaldnicku napr.), cize pri takychto veciach je lepsie navstivit maly zakopany obchodik, ktory vam spravi lepsiu cenu...
@zirafak no ja keď som sa informovala ohľadom reklamácie tak mi všade bolo povedané práve to, čo povedali tebe - teda to, že ja kontaktujem servisné stredisko a servisák príde priamo k nám domov, pokiaľ je závada odstrániteľná na mieste tak ju odstráni ak nie zoberie spotrebič so sebou...
@dodo011 s malým, zakopaným obchodíkom mám svoje skúsenosti a nikdy viac. Ťahanice s reklamáciou takmer rok a nakoniec aj tak dokefrali, čo mohli, takže žiadna výhra... Nehovorím, že všetci sú takí, no ja som mala smolu práve na neseriózneho predajcu :-( Pritom nikde ti nedajú zľavu v takej výške ako keď nakupuješ cez net. Takže úspora je vysoká, mne to pri digestore, rúre, indukcii, chladničke a umývačke spravilo rozdiel 1600 € a takú zľavu mi nevedeli poskytnúť ani v jednej z oslovených predajní...
v zivote tam nic neobjednam, reklamacia /popukany smalt/ sa riesi a riesi a riesi....
najskor ze musim kontaktovat kurirsku spolocnost-ta psolala kurira spisal zapis pofotil a nic sa nedej, ked som nakoniec pisala do HEJ, ze oni nic neeviduju, ze som im mala poslat tu kopiu od kuriera a este svoje fotos-ale to mi nik nepovedal, povedali ze reklamaciu amm riesit cez kuriera. No slak ma ide trafit.
Mam skoro vsetky spotrebice kupene od nich ( pracka, chladnicka, TV, sporak a mnoho drobnosti ako navigaciu na bycikel, mlyncek na kavu atd atd) a nikdy som nemala problem. Ale zijeme v BA, takze vsetko bolo na osobny odber. Ale maju teraz velkeho konkurenta Andreashop, tak umyvacku a vstavanu mikrovlnku budeme uz kupovat cez nich, maju lepsie ceny a vacsi vyber...
@zirafak Taky je system a proti tomu nic nespravime. Zbytocne sa rozculovat. Snad ti to vyreklamuju rychlo. V tejto spare by som bez chladnicky veru nechcel fungovat...
My sme takisto veľmi spokojni s hej, objednavali sme odtiaľ uz dost veci a nikdy s nimi nebol ani najmenší problém.
@zirafak žiaľ to, čo píšeš je bežnou praxou v mnohých obchodoch, jednoducho musíš kontaktovat servisaka, preto sú aj na priruckach vždy všetky servisne pobocky uvedené- nad tým sa nesmies ani zamyslat.
@blondiee83 V kamennych obchodoch som si zvykol,ze reklamujem tam,kde som kupil.Nech to je akokolvek,stylom,akym so mnou jednala osoba z call centra hej bol pre mna neprijatelny a preto ja v tejto spolocnosti uz viac nenakupim.Este ze je dnes navyber :-)
na whirploolky http://www.interstore.sk ..to ze su neprijemny pri reklamacii co ja viem v HEJ alebo aj v inom netovom obchode, oni su aj tak len sprostredkovatel a servis je dalsia ina firma tej ktorej znacky... len oproti kamennom mi to usetri pri kompletnej kuchyni na dalsiu chladnicku..