Máme kúpeľňové skrinky...som veľmi spokojná... Vyzerajú dobre a na to ako je tam vlhko a bežné manžel poprska skrinku pod umývadlom tam sa držia naozaj super..máme och tri roky
Rodičia majú v kúpeľni jednu skrinku, už aj viac ako 6rokov, stále bez problému. Sestra si minuly rok kúpila 2 komody, kvôli farbe dekoru, myslím, že je spokojná.
Vďaka veľmi ste ma potešili tými skrinkami do kúpelne, že vydržia to vlhko pretože akurát mám objednané keďže musíme vymeniť nábytok...veľmi som sa toho bála lebo máme momentálne tretí rok kúpené z Merkury marketu( tie z drahších) ale keby som vedela ako to dopadne...zbytočne vyhodené peniaze až mi je ľúto, že si človek myslel že tie drahšie niečo vydržia....
Svokrovci maju v kupelni nabytok z lidla, aj skrinku pod umyvadlo a potom este aj taku uzsiu, vyssiu na take kadejake veci a dobre sluzia obe. Su biele, nevidiet zeby sa nejako na nich podpisal zub casu a to ich maju uz nejake tie roky. @luckab1 ked to uz davno nie je tak, ze vyssia cena ti aj garantuje kvalitu.
@tremmo mavaju niekedy, my sme z lidl eshopu objednavali barove stolicky napriklad, takze mavaju a za dobre ceny a kvalita tiez relativne fajn, co teda mna samu dost prekvapilo.
lidl ma vo vseobecnosti podla mna dobre produkty a niekedy kvalitou az prekvapia. mame doma mnohe veci a dokonca aj skrinku v kupelni a musim povedat , ze dokonca vsetky diely pekne sedeli, nic sa nezadrhava ani nevrzga
@luckab1 Mame aj v kupelni jednu skrinku aj v chodbe 🙂 Dobre ceny a aj kvalita na moje prekvapenie super. Kedysi som moc nechcela tieto veci v takychto obchodoch kupovat, ale zatial sa nam to osvedcilo.
Kvalita asi taka, ako z nejakeho nie prave specializovaneho obchodu na nabytok by som povedal. Nie najhorsia, ale necakal by som od toho nejake zazraky.
Ja musím napísať negatívnu skúsenosť. Cez Lidl eshop sme objednali záhradný úložný box z umelého ratanu. Došiel poškodený. Spísal som reklamáciu nafotil zaslal. Prešlo 29 dní odpísali že reklamáciu uznávajú a mám cez svoj účet vystaviť návratku pre tovar priložiť k nemu a zaslať. No a tu to začalo. Najprv sa nedalo vygenerovať návratku lebo vraj to je nadrozmer, potom sa nevedeli rozhodnúť či to mam odniesť na poštu alebo mi pošlú po tovar kuriéra. Skrátka na vyriešenie reklamácie v Lidli som čakal 2,5 mesiaca asi 10 telefonátov skenovanie prevoznéhp listu po odoslaní. Všetci naokolo mi tvrdia že v Lidli nie sú problémy pri vráteni tovaru ja si to nemyslím.
@treborztv oni nerobia problemy,ale ked to kupis v predajni a odnesies na predajnu.Mne sa napriklad ten ich nabytok nezda.Hrany len tie najzakladnejsie,najtensie,neverim ze to nejak dlhsie vydrzi.Ked pozriem recenzie tak vela negativnych.
@sykorka75 zatial co sme kupovali tu skrinku, tak fajn. Necakal som od toho nejake zazraky, ale za tu cenu primerana kvalita. Jasne, ze ked niekto vyzaduje top kvalitu, tak nepojde kupovat nabytok do Lidlu.
Asi ak nejak a myslím si, že tak to ani nebolo myslené. Ak to má byť proste nenáročný kúsok, tak ako prečo nie. Zas by som povedal, že majú celkom dobré veci z každej ponúkanej sféry
@sykorka75 to mas pravdu, to by bolo treba do inych predajni ist nakupit. tieto veci z lidla su fajn. nielen nabytok teraz myslim. ale ked chces ozaj tu prvotriednu kvalitu, tak treba ist inam.
@falcion tak ale s tym hadam ludia rataju, ze ked kupuju v lidli, tak to nebude zase ze top. Co som niekde zachytila ale, ze sa nejak zhorsili v kvalite.
Hej, to som tiez niekde zachytila. Ale tak ono zalezi aj ako natrafis by som povedala. Bratovi sa stalo, ze kupil aj iphone vadny a dalsi kus bol uz okej.
@sykorka75 moze byt, nemam s tym skusenost. Zase tak casto tam taketo veci nekupujem. Vacsinou len potraviny a ked natrafim na nieco, ked uz som tam, tak potom zoberiem, ze na skusku.