Kupovali ste cez www.atria.sk?

Ahojte, kupovali ste niekto už niečo z www.atria.sk? Chcem kupiť kotol,regulaciu a boiler na TUV a vychádza to o 500eur menej než čo mám ponuku od obchoďáka z Vaillantu.
Odpovedať
...zaujimava stranka...
Odpovedať
@adam-janka, však? Je tam všetkého, len neviem či je dobré kupovať kotol z eshopu.
Odpovedať
Profilova fotka
@snoophy kupovali sme odtiaľ termostat. v pohode. dobrá cena, rýchle doručenie...
Odpovedať
Profilova fotka
objednavali sme pred vianocami, 20.12. a este nic nemame, boli sviatky, ale aspon sa ozvali, ze po 9.1. dodaju...
Odpovedať
@tilly a čo ste objednávali??? Kotol asi nie však? Lebo to je už trocha iná pálka.
Odpovedať
žiadna väčšia skusenosť s eshopom? Mám odtiaľ skúsiť kúpiť ten kotol?
Odpovedať
Ja som kupoval pred vianocami kotol Protherm tiger kondens, normalne mi dosiel prepravkou o styri dni. Na internete som si nasiel servisaka z Brezna, normale prisiel, kotol spustil za niakych 60 euro. A je to.
Odpovedať
OK a teraz keď sa pokazí tak je to na servisákovi nie??? či to treba reklamovať cez eshop?
Odpovedať
Profilova fotka
@snoophy my sme kupovali komplet kotol aj expanznu aj zasobnik.. ziaden problem
Odpovedať
Profilova fotka
@snoophy objednavali sme nejake cerpadlo a rebrikovy radiator...
Odpovedať
Zaujimavé je, že priamo obchoďák z Vaillantu mi odpovedal na otázku u koho reklamovať: Tam kde som to kupoval, a nie u servisáka. Hmmm.... no nakoniec som to kúpil v kamennom obchode v Malackách.
Odpovedať
Článok sa načítava...
No tak toto Vam obchodak povedat nemože, bud chce aby ste kotol logicky kupili cez kamenny obchod, kedze internetove ceny maju nizke ceny, alebo vobec nevie o com hovori. Pokial ho ale v obchode kupite a ani vam ho aj namontuju, tak v tom pripade ano.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 rokoch
Profilova fotka
Objednal som si u ATRIE Plynová hadica vnútorny - vnútorny 500 mm a Plynová hadica vnútorny - vnútorny s kolenom 750 mm.Namiesto hadice s kolenom mi došla hadica bez kolena,ktorá je lacnejšia.Keď som to chcel reklamovať,pani v telefóne sa ma spýtala či si to nechcem nechať a cenu dorovnajú.Ja som si to nechal a odvtedy nič.Volal som tam asi trikrát a stále výhovorky že to má na starosti niekto iný.Nejedná sa o veľku sumu,ale ATRIA by mi tiež nezaslala tovar keby som jej vyplatil o 10 centov menej.Obchod dobrý len nereklamovať....
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 1 roku
Určite tam nič nekupuj!!!, kým chceš platit spravajú sa dobre akonáhle zaplatíš tak prestanu seriózne komunikovať. Ja som objednal chladničku za 639eur, ktorá bola uvedená ako skladom dodanie vraj 4-5 dní. Chladničku ma nechali zaplatiť a tak som čakal, že do tých 5 dni bude doma. No ani po týždni nič tak tam volám samozrejme vyhovorka, že nespárovalo platbu a že mi to bude hned odoslané. Samozrejme prešlo dalších 5 dní a nič...znova volám ( prvá výhovorka, že kolega čo to má na starosti je na dovolenke) následne mi oznámia, že vlastne chladnička sa musí objednať a budem čakať dalších 7 až 14 dní... tak som sa rozhodol objednávku zrušiť a žiadať platbu spať. Zaslal som zrušenie mailom aj postou a čakal na peniaze (dodnes žiadna odpoved, vyjadrenie ani peniaze neprišli). Za cca týžden mi volá kurier, že má pre mňa zasielku ( na moje počudovanie, že mi niečo prišlo z atrie.. ale ok..) kedže novú chladničku som ešte nekúpil prevzal som to. No moje prekvapenie bolo ešte vačšie, ked som ju rozbalil a zistil, že mi poslali úplne iný chladničku...tak som tam samozrejme hned volal (na telefone zrejme naučená fráza teraz pre zmenu pán tvrdí, že kolegyna to má na starosti a je na dovolenke.. ale následne mi aj zdelil, že som vlastne dostal čo som chcel! tak to už nevia či debil som ja alebo...) hadam ešte viem čo si objednám a zaplatím. Možno tam majú taký bordel že prava ruka nevie čo robí lavá.. to mna ale nezujíma ja som objednal iný tovar a niesto chladničky za 630euro mi pošlú chladnicku za 300..a pozerám, že chladnička čo som chcel už medzičasom na stránke svietia ako ukončený predaj...oznamil som teda panovi že tovar poslielam spať a nasledne to poslal aj mailom a hned som poslal teda aj nesprávnu chladnicku spať (na svoje náklady) a čo spravila atria! zásielku odmietli prevziať..!!! znova som ich kontaktoval či si robia srandu zo zákazníkov. Samozrejme zase nič korektné len výhovorky ...neskor už ani moje číslo nezdvihnú a na mail neodpovedajú, zakaždým, ked tam volám musím volať z iného čísla, aby mi to zdvihli...a výsledok: tento kolobeh sa opakuje dodnes... ja mám na chodbe chladnicku, ktorú som nechcel a musel som zaplatiť kurierom ešte aj za spatné doručenie a nemám ani peniaze ani tovar čo som chcel. Dal som síce podnet na SOI, ale zase musím len čakať. Troška som sa rozpísal, ale potreboval som si ulaviť..! V skratke v spoločnosti ATRIA.SK by som už nikdy nič nekupil je to banda podvodníkov bohuzial až neskôr som si na nete pozrel recenzie takých ludi ako ja čo nedostali čo chceli alebo nedostali nič je viacero. Poučenie pre mňa, už vždy predom budem pozerať recenzie.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 8 mesiacoch
Kupoval som potrubie a nejaké spojky, prišli a bolo vybavene. Možno keby som si objednal u nich uhorky, tiež by bol problem 8-)
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
@all http://www.modrastrecha.sk/blog/peter...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?