Internetový obchod nevrátil peniaze za vrátený tovar

Profilova fotka
AHojte objednala som si z jedneho obchodu internetoveho este na Vianoce fotak Olympus, ktory dosiel medzi sviatkami. Odskusali sme ho, nefotil dobre, rozmazane fotky boli velmi a hlavne bateria mala vydrz 1 den ! Proste nezodpovedal popisanym parametrom ( napr. ta vydrz baterie mala zodpovedať 280záberom, on uz po 40tich zdochol...) Tovar som mala podla §10 zákona č 108/2000 právo vrátit bez udania dovodu naspať predajcovi do 7 kalendarnych dní. Tak som aj urobila, dokonca ovela skôr. 3.1.2012 mi volala pani z obchodu, ze preco som ho vratila a ked som povedala, prečo, povedala , že to ozaj nie je v poriadku a samozrejme mi vratia peniaze do 15dní na č.účtu, ktoré som uviedla v liste o vrátení tovaru. Znela seriozne.. Spokojne som cakala, avsak ked peniaze nedorazili, min. tyzden som tam zacala volať. Neda sa tam poriadne dovolat, za cely tyzden sa mi podarilo 2x (!) , inak dnes som v recenziach nasla presne tento problem, vsetci sa stazuju na zlu komunikaciu a dlhe dodacie lehoty..... Oba razy pani poznacila pre reklamacne, ze som volala , ale vraj mi viac pomoct nemoze, ani ma nevie prepojiť, mam čakať, kedy mi zavolaju oni.... Moja trpezlivosť pretiekla.. CHcem svoje peniaze, nakolko tovar uz nemam ( logicky, ked som ho vratila) a nemam ani peniaze. Dnes som im napisala mail ( nie prvy , samozrejme nikdy ziadna odpoved, ani dnes, ani som sa dnes nedovolala..) s tym, ze mi maju dat vediet a poslať mi fax, alebvo mail s prebehnutou platbou... inak vec postupujem pravnikovi, na SOI, alebo neviem kde.. Som ochotna kludne im spravit aj reklamu v TV, na aku len tak lahko nezabudnu, nakolko uz teraz porusili zakon. totiz dobre som si ten zakon pozrela a je to zakonna povinnost vratit peniaze do 15 dni , nie ich vôla. Moja otazka je : mate skusenosti s tymto obchodom? Riesili ste nieco podobne? Mate tipy ako ich donutit zaplatit? Lebo BA nie je daleko, lahko tam mozem ist a narobit poriadky...ale naco dalsie naklady, uz aj tak som dala 11e dokopy len za postovne .... a tovar nanic. DIKY
Odpovedať
1
2
@katrin21 prosim ta co je to za shop?
Odpovedať
katrin, daj nazov eshopu
Odpovedať
Profilova fotka
ocuj, skus sa obratit na Ombudsmana. Mne to neuveritelne pomohlo pri reklamacii umyvacky riadu. Predsa len je to lepsie ked ich zacne otravovat pravnik....
Odpovedať
Profilova fotka
Myslím, že je to Talkiwe
Odpovedať
Na toto no comment 8-( .. uplatnuj si pravo vratenych penazi.. ale ked je s nimi tazka komunikacia |-| ja objednavam, a dost casto cez net, a nie len cez jedneho.. ale vzdy, takmer vzdy si v prvom rade precitam recenzie, resp. spokojnost zakaznikov.. napr. teraz v nedelu som objednala zehlicku na vlasy, rozdiel bol 20eur, samozrejme, ze som sa na to chytila - ale este nez som klikla objednat, som si pozrela recenzie a "nakup overeny zakaznikmi *****".. viac mi nebolo treba,. a naozaj v utorok som mala zehlicku doma x-) naozaj asi treba dat pozor na niektore stranky.. =-)
Odpovedať
ja som cez nich objednávala rúru a všetko v pohode. Cez iný shop som objednávala indukciu, prišla rozbitá, hneď v ten deň som zaslala reklamáciu mailom, do týždňa mi poslali peniaze dokonca 10 - násobok :-D Medzitým, kým sme riešili reklamáciu doska zdražela, no mne ju zašlú ešte raz za pôvodnú cenu, takže vcelku spokojnosť. Je pravda, že komunikácia s týmito spoločnosťami je veľmi ťažká, keďže sa dá dovolať len na infolinky, no po ráznom vyjadrení svojho názoru ma milá slečna okamžite prepojila na kompetentného pána. Ja by som na tvojom mieste podala oficiálnu reklamáciu, prípadne by som sa obrátila na SOI, keďže zákon jednoznačne porušili...
Odpovedať
@zbrdlowski a práve preto si platím DAS-ku :-)
Odpovedať
Profilova fotka
prepacte, bola som mimo PC... ano , ide o talkive.. po ceste z prace som tam este stale skusala volat, asi na 10x sa mi podarilo... na pani som vychrlila, ze som im pisala maily a bla bla a ze ked to do pondelka nebudem mat na ucte, tak to idem riesit inak, cez pravnikov a TV..... a ona zase len ze ona nema k tomu pristup, ze ona len moze napisat do PC poznamku k tomu.... Reku, mne je to jedno, toto som uz pocula 2x a toto je treti, hovorim vam, ak to do pondelka nebudete riesit, budem uz postupovať inak, aj na nete som same zle recenzie citala a myslim to vazne... podakovaa sa mi za zavolanie a polozila som... hodinu na to mi dosla SMS s nejakou sumou, ale je o 5 -6 € vyssia ako ta za fotak, takze neviem, ci je to od nich, musim to preveriť na internet bankingu....ale ak by to bolo od nich, tak zaujimave, ako zrazu rychlo vedeli podať info dalej ! DAm vam vediet, ci to bola ta platba ...
Odpovedať
Profilova fotka
@zbrdlowski no stale dufam, ze to nebude potrebne, ale nemam problem obratit sa na kohokolvek..... ;-) Prave som si nasla v maily toto .... Dobrý deň , v mene spoločnosti Talkive s.r.o. sa Vám ospravedlňujem za nepríjemnú situáciu, vzniknutú technickými problémami s internetbankingom, na odstránení ktorých intenzívne pracujeme. Kúpna suma Vám bude najneskôr v pondelok pripísaná na účet. Ďakujem za pochopenie. nooo, tak som rada, ze snad uz tie peniaze uvidim.... neviem, ci verit, ze slo o problem s internetbankingom, ale skor nie, ked zdazu im zahadne ide po mojich vyhrazkach, ze to dam pravnikom( resp. to nie je ani vyhražanie, to je oznamenie, co mienim podniknut, ak peniaze nepridu ) Snad je to na dobrej ceste
Odpovedať
Aky je nazov eshopu? Nepatri nahodou tejto spolocnosti? Maju vela obchodov, s viacerymi menami , oi aj na fotoaparaty... TyBoBo tech LLC, organizačná zložka podniku, so sídlom Rozvojová 2, 040 11 Košice, IČO 44 635 788
Odpovedať
Profilova fotka
@mint_blossom @abbeylee @zbrdlowski @skorica05 @marianka_21 tak som to preverila podla ich stranky, ta suma je od nich x-) x-) x-) x-) maju na stranke to čislo uctu... Ta vyssia suma bude asi aj vratenie postovneho..... ( platila som ho vlastne 2x, takze aspon jedno cvakli...) Takze hura, pomoho to :) ale uz nikdy viac od nich nic neobjednam, je to ich skoda, lebo inak maju dobre ceny :(
Odpovedať
@katrin21 super !!! Zase raz si mi len potvrdila, že pekným slovom a uctivým správaním človek nič nevyrieši, treba len veľké ústa a rázne jednanie...
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
ja som si od nich tiež kúpila mikrovlnku a už nikdy v živote...nedá sa tam vôbec dovolať a vôbec nevedia podať info...a ešte k tomu mi naúčtovali 40€ za poštovné namiesto 8€!!Skoro som odpadla. Dva dni mi trvalo kým mi to tam niekto zdvihol...povedali, že mi ich pošlú naspäť ale doteraz mi ešte nič neprišlo 8-(
Odpovedať
Profilova fotka
@veniss no tak drzim palce.snad sa to doriesi aj u teba..... inak, mna nastastie informovali aj mailom hned od o dodavke, hoci vela ludi sa na to stazuje.. aj tovar prisiel.. dovtedyy OK, len to vratenie penazi trvaooooo... @marianka_21 ono ten mail, co som dnes napisal bol slusny, akurat koncil tym, ze " dovolujem si vam oznamit, ze aj platba nepride, budem nutena celu vec postupit pravnikom a ba bla blaaaa , nakolko ste porusili §10 zkona 108/2000 atd...." asi v tom style :)
Odpovedať
@katrin21 Nemíňaj ďalšie peniaze a ak má predávajúci e-shopu sídlo na Slovensku pošli podnet na prešetrenie na SOI e-mailom na Inšpektorát SOI v mieste sídla spoločnosti.Adresy nájdeš na www.soi.sk pre jednotlivé kraje. Výhodné bude aj oskenovať doklady, ktoré máš.Zákon o elektronickom obchode platí v celej EÚ. Prajem veľa šťastia.
Odpovedať
Profilova fotka
@zabu uz mi to vratili, ten dnesny mail pomohol :) mame tu istu banku, takze platba mi hned presla na ucet :) inak, pokial ide o SOI, mam kamaratku , ktora robi hlavnu pravnicku na pobocke SOI :) takze ratala som aj s touto moznostou, ale chvalabohu , nebolo treba :) spamatali sa :) ono, mozno mali naozaj problem s tym, ze im neodisla platba... stava sa.. Ale ! mali to hned po mojich urgenciach preverit a nie hnat do extremov... v tom je ich neserioznost
Odpovedať
zaujimave.ja u nich nakupujem pravidelne a zatial ziadny problem.prave teraz tam mam od 18teho objednavku na chladnicku,drez a digestor.dnes som tam bol osobne,kedze to mam poceste a a chyba este chladnicka.zda sa mi to uz pridlho.uvidime ako to dopadne a potom dam info :)
Odpovedať
Profilova fotka
@branodaras s dodavkou som ani ja nemala problem, ale ked si pozries recenzie na tusim heureke, tak teda je tam dost ludi, co po novom roku dalo prispevky, ze ich neodporucaju... asi sa pokazili, alebo co.
Odpovedať
ja som z Talkive objednavala uz viackrat, vzdy nastastie v pohode. ale vzdy som bola pre tovar osobne.
Odpovedať
Profilova fotka
@manilla ale ja som nemala problem s dodavkoou.. ta bola v pohode :)
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
@katrin21 Ahoj Katrin, riesim s nimi presne ten isty problem ako ty - vrateny fotak prebrali a peniaze nikde. Ked im zavolam a s tazkostami sa na 15-ty krat dovolam ozve sa mi nejake dievcatko ktore mi "nemoze dat na nikoho ineho kontakt" a sama nieje schopna nic riesit a ked jej nadiktujem cislo objednavky tak zacne hovorit takym hlasom ze pocujem celu firmu ale ju nie (ako keby sa ma zlakla alebo co... a to som nanu prijemny :-)... No problem je ze uz som im napisal kopec e-mailov a zareagovali len raz s tym ze to presetria a stale nic, uz absolutne nereaguju, peniaze nevracaju - skratka ignoruju ma. Vies mi dat kontakt na tu znamu (pravnicku) aby som sa mohol poradit ake mam moznosti sudne vymahat peniaze co mi maju vratit? Podnet na SOI som uz podal ale - oni sa k tomu mozu dostat za velmi dlho a aj napriek tomu ze maju tlacivami dolozene jednoznacne porusenie zakona zo strany obchodu - to nakoniec ani nemusia vysetrovat - nikde nezarucuju ze to presetria (to som sa docital niekde na strankach soi). SOI im mozno napari pokutu ale co tym ziskam ja (okrem lepsieho pocitu...) - vratenie penazi nemam tiez zarucene... tak to chcem riesit sudne. Dik
Odpovedať
Profilova fotka
@stitch007 U mna pomohlo, ze presla zakonom stanovena lehota a ja som im napisala jasne mail a ten som im citovala aj osobne, ked sa mi tam podarilo dovolať, ze ak mi do 24h neposlu nejake info o prevode penazi, tak to posuvam pravnikom a podavam trestne oznamenie za porusenie toho konkretneho zakona a ze to nie je vyhražanie , ale domahanie sa svojich prav a myslim to važne. Cuduj sa svete na druhy den boli prachy na ucte, snad to pomoze aj u Teba... je to tiez int. obchod Ta....e?
Odpovedať
@katrin21 Dik za odpoved. Samozrejme jedna sa tu istu spolocnost (obchod), porusili ten isty zakon - tym aj svoje vlastne obchodne podmienky a jedna sa tiez o vratenie penazi za fotoaparat s ktorym som nebol spokojny a vratil som ho hned na dalsi prac. den. Na to ze porusili zakon som ich uz upozornil a aj na to ze to postupim soi ked mi neposlu dokaz ze tranzakcia bola vykonana - ignoruju to... preto hladam dalsie moznosti ako dany problem riesit. Som velmi chapavy clovek ale na hlavu si od nich tiez sr..t nenecham. Teraz disponuju mojimi peniazmi a v podstate ich nechtiac uverujem. Dany fotoaparat uz (podla mna) bol predany dalsiemu kupcovi lebo uz nieje ani skladom a oni sa chovaju ako keby som ani nemal narok na vratenie penazi ktore som zan zaplatil - volal a pisal som tam uz dost krat zial zatial bezvysledne :(
Odpovedať
Profilova fotka
@stitch007 napis mail , pisomne to je ine, prave preto, ze telefonicky nic nezmožeš.... a zle sa tam da dovolať... ja som ho poslala na viac adries, nejakym chalanom.. a ti mi potom odpisali :) drzim palce.. kolko uplynulo dni? su povinni to vratit do 15dni, ja som ten mail pisala ked bolo snad aj 25 uz sa nepamatam presne, ale dost po splatnosti ... Pisala som sice maily aj predtym, ale až v tomto som im napisala, ze porusili zakon a idem to riesit ak dovtedy a dovtedy neurobia potrebne kroky...
Odpovedať
@katrin21 no uz je to 22 dni, mail som im uz pisal (a nie jeden ...) prave preto ze na 15ty den som prachy na ucte nemal. Osobne by som najradsej videl konatela na sude zo zakazom podnikat (ked to mieni robit takto a ja niesom jediny kto nato doplaca) ale to je na slovensku utopia takze potrebujem ziskat info ako sudne vymoct svoje peniaze od jeho obchodu...
Odpovedať
Profilova fotka
@stitch007 hovorim, napis mail, ze to napr. vo stvrtok postupujes pravnikovy, aby urobil potrebne kroky. posli to na vsetky adresy, co maju uvedene na stranke.... A vo stvrtok naozaj navstiv nejakeho pravnika, ak ti nic neodpisu .. normalne na nich podaj trestne oznamenie, ak si v prave, mas na to narok. Ja by som to tiez vazne urobila, keby mi tie peniaze nevratili.
Odpovedať
long story short - peniaze nakoniec vratili bolo to az tusim na 30 den. Po dvoch telefonatoch na jedine funkcne cislo a stale pomerne slusnou komunikaciu so slecnou "v nicom nekompetentnou" - ktora zase "nic nezmohla a nemohla mi dat ani iny kontakt" som kontaktoval portaly ktore ich odporucaju a uverejnuju ich ponuky pri vyhladavani tovaru. Problem zacali brat vazne a riesit az ked ich napomenul majitel jedneho z portalov ktory im udelil certifikaciu "overeny obchod" s tym ze vzhladom k staznostiam bude musiet ich status prehodnotit... Este v ten den sa mi e-mailom ozval isty clovek z talkive (nie z reklamacneho oddelenia) ktory sa mi ospravedlnoval (bezne keci ako je im to luto a tak...) a poslal potvrdenie o zaslani penazi na moj ucet. Na druhy den boli peniaze na ucte. Vyjadrenie setrenia SOI dodnes nemam.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 rokoch
Zdravím ľudia. Trošku obnovým tému... Pozerám, že z ďaleka nie som jediný čo sa stretol so ,,serióznym" prístupom obchodu TAKIVE.SK . Mám veľmi podobný problém ako @katrin21 , dával som reklamovať fotoaparát ešte v decembri 2014 a keďže neporiešili moju reklamáciu do 30 dní, tak som ich žiadal o vrátenie peňazí. Samozrejme mailová komunikácia nič, telefonáty ako hore uvedené, teda nula bodov. Smutné je, že jednu zlú skúsenosť s nimi som už mal a aj napriek tomu som objdenal znova :-S Vtedy šlo o vrátenie peňazí za vysávač a vrátili ich až po vyhrážkach SOI-kou. Tentokrát žiaľ nepomohlo ani to a tak je podnet na SOI už samozrejme dávno podaný. Ale tiež som neskôr čítal, že na vyriešenie nemajú stanovenú žiadnu lehotu a tak premýšlam, ako postupovať ďalej. Šlo o fotoaparát v cene približne 120€. Máte nejaké nápady, čo ďalej? Či najlepšie osloviť nejakého právnika? =-) PS: Naozaj nemám dôvod robiť niekomu zlé meno, ale e-shopu TALKIVE.SK sa radšej vyhnite. Objednáte tovar, aj vám ho pravdepodobne bez problémov doručia, ale ak príde k reklamácii, tak je veeeľký problém!
Odpovedať
@jarpo Mam presne taký istý problem ako ty, objednal som si NAS server, ktorý došiel OK. Ale po asi roku to odišlo poslal som na reklamáciu, uznali mi ju a potom už nič. Chcel som namiesto toho serveru objednať stolný gril zhruba v tej istej hodnote - potvrdili mi že je to v poriadku, na druhý deň už žiadaný gril nebol dostupný a od vtedy komunikácia žiadna. Oznam že sa sa obrátim na šoi-ku nimi nepohol, ale teraz som na internete našiel tel. na konateľa, takže ráno mu budem volať a uvidíme čo z toho bude. Drzte mi palce.
Odpovedať
@miro2015 Parada. Takze to budu dobri zmrdi! Urcite napis ako si dopadol.
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?