Dobrý deň,
som študentkou 2. ročníka magisterského stupňa Katedry psychológie na Filozofickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave. V rámci diplomovej práci skúmam kvalitu života, zvládacie stratégie a motiváciu k výkonu. Chcela by som poprosiť všetkých zamestnaných, aj nezamestnaných ľudí o vyplnenie dotazníka, ktorého výsledky budú použité pre účely výskumu k mojej diplomovej práci. Všetky výsledky sú anonymné a budú využité výlučne na akademické účely.
Dotazník môžete vyplniť na tejto adrese: http://goo.gl/forms/PHCxy0YC4G
Za účasť vo výskume Vám vopred veľmi pekne ďakujem.
@diplomka15 Bez urazky, ale ten dotaznik vzhladom na dlzku Vasho studia mohol byt prepracovanejsi. Napr.:
"Ako veľké problémy Vám robí pohybovať sa mimo domov? *"
veľmi zle veľmi dobre
:-S
@diplomka15 odporucala by som ti precitat si po sebe tie otazky este raz, lebo ta uroven gramatiky na VS studentku je fakt chaba... zla forma vykania, zly slovosled, chybajuce sloveso....
@diplomka15 Zial musim suhlasit s nazormi ostatnych. Niektore otazky su velmi zle naformulovane. Aj som chcela pomoct, no neda sa mi prekliknut na dalsiu stranu.
Veru nejasne. Napr. ako zdrave je prostredie v ktorom zijem. Co, moje byvanie? Lebo ci je zdrava voda co pijem a vzduch co dycham neviem posudit. Na to su odbornici. Keby som mala doma plesnive steny zimu a vlhko to by som mohla posudit ako nezdrave... Podla mna by sa touto diplomovkou malo prist k uplne inym vysledkom ako daju odpovede na tieto otazky...
zrejme sa tu zbytocne rozpisujeme, tento text aj s odkazom je umiestneny aj na mnohych inych diskusnych forach, uzivatel bol zalozeny asi len jednoucelovo a nebude reagovat. Potrebuje len kusy a mat to povyplnane :-)
Dobrý večer,
dotazníky sú štandardizované, otázky som si samoúčelne nevymýšľala, ani neprekladala z anglického jazyka. Sú to české prípadne slovenské verzie zahraničných dotazníkov prístupných pre študentov psychológie. Každopádne ďakujem za všetky pripomienky, gramatiku ešte raz prekontrolujem.