Dnes sme kupili kombinovanu chladnicku a pri preberani sme zistili, ze bol prasknuty priecinok na flase vo dverach. Tento nam obratom v predajni vymenili. Ked sme isli chladnicku dat na miesto a vycentrovat ju, prisli sme na dalsiu chybu. Chladnicka vobec nemala jednu nastavitelnu nozicku a chyba na nej aj zavitovy plech, do ktoreho sa ma vlozit. Pri umyvani sme zistili, ze aj FRESH BOX ma prasknute celo. Teraz mame pochybnosti, ako sa s chladnickou narabalo a ci nie je nejaka vyradena, ktora je "dobra" pre vychodny trh... Nevieme, ci chladnicku vratit, ziadat novu alebo nechat nech zavady odstrania.
No, tak Ariston máme taky. :-N Ale zatím žádný problém. Všechno v naprostém pořádku, už měsíc chladíme... To bude asi nesprávnou manipulací. Trvala bych na výměně. Myslím, že značkou to nebude. ;-)
Trvaj na výmene, do 8 dní sú povinný vymeniť výrobok, prípadne vrátiť peniaze, ak výrobku/teda konkrétnej značke/ už neveríš a nemusíš si brať ani iný typ, ak nechceš
Nový výrobok- opravovaný, už nie je nikdy dobrý - tiež sme kúpili práčku, do mesiaca sa pokazila, opravili ju a teraz sa bohužiaľ kazí stále
A tá tvoja chladnička nebola určená pre východný trh, to len bola nešikovná manipulácia pracovníka, čo sa k tomu nepriznal
jezis maria.. taketo veci sa ani nepytaj.. reklamovat reklamovat a este raz REKLAMOVAT!
po tretej reklamacii ziadat peniaze, zmenit predajcu (ked tak aj znacku) a nerozmyslat..
vaz si svoje peniaze.. 8-)
Tak toto mi pripomína jednu predajňu čo bola u nás, predávali také veci so zľavami. Chladnička nemala niektorú poličku , práčka bola poškriabaná a pod.Fungovali asi mesiac...
akoze ak je vyrobok poskodeny tak to predajca MUSI dat na vedomie kupujucemu este pred zaplatenim..
ak to kupujuci kupi s vedomim ze je vyrobok poskodeny tak to uz je cisto len vec kupujuceho ..
nicmenej..k teme:
plati pravidlo ze ak je zakupeny vyrobok vadny treba ho REKLAMOVAT (po 3 riadnych /spisanych/ reklamaciach peniaze spat - DANE ZAKONOM)
ak je taka moznost nechat si vyrobok dopravit az do domu a nechat technikom zapojit umiestnit a skontrolovat..po tychto ukonoch podpisat preberaci list..(je mi jasne ze v prevaznej vacsine to takto nefunguje :-( )
kupovat "znackove" vyrobky..rozumej..znacky ktore nie su na trhu den-dva alebo zneju neznamo..u firiem ktore su vseobecne zname je ovela vacsia pravdepodobnost vymozenia si prava na opravu a servis..