@ivi2907 prečo takto komplikovane riešené? trebalo sa dohodnúť so starým majiteľom, že sa to prehlási na mieste pri prevzatí nehnuteľnosti. My sme tak robili, prišli sme prevziať, majiteľ doniesol papiere od ZSE, zavolali sme tam, nahlásili zmenu odberateľa, najprv chceli k telefónu pôvodného odberateľa, potom nového, stav hodín a potom už len prišli papiere na mňa a platím 🙂 tak teraz budete musieť zaplatiť za pripojenie nového miesta, a ak to nie je na verejne prístupnom mieste (napr. v plote) ešte budú od vás požadovať novú prípojku a premiestnenie elektromerovej skrinky 🙂
@ivi2907 žiaľ mal si sa pýtať dopredu, teraz ťa prihlásia podľa aktuálnych podmienok pripojenia, len ak sa umiestni EM na hranicu pozemku na všetko rekonštrukcia a následne revízia alebo pohľadať dobrého známeho
@ivi2907 treba rychlo zavolat na klientske centrum, a ak sa da uzavriet zmluvu na povodne odberne miesto, pokial tam je elektromer, tak by to malo ist...
@sousedekovci89 lebo mi máme napr kľúče, realitak si opisal údaje aj elektriny v spolupráci s predávajúcimi a s nami. A prehodime to až keď budeme majitelia
Ale na katastri je ešte len plomba a dom užívame.
@ivi2907 aby som ti idpovedal: ak to je už odhlásené, už to bude posudzované ako nové pripojenie ak sa nemýlim, a preto ak nespĺňa súčasné požiadavky ktoré som uviedol, budú požadovať prerobenie. Plus treba sa pripraviť na poplatky za nové pripojenie, pri zmene samotnej sa neplatí nič.
to ma prekvapuje že SPP také nemajú, trebalo sa radšej dohodnúť s bývalým majiteľom.
@ivi2907 čo s tým má SPP a ZSE? Merače dávajú/berú distribučné spoločnosti...
Normálne sa to dalo prehlásiť na nového majiteľa... Aj u ZSDis aj u SPP/ZSE.
Ľudia však SPP a ZSD a iní nevlastnia hodiny. Hodiny patria distriucii. To je najhoršie riešenie takto to komplikovať. No ako píšu ostatní nie je to len o poplatkoch ale nakoľko to nevyhovuje aktuálne platnej legislatíve je nutný projekt, ohlaska, montáž, revízia a au následne vám pripoja nové odberné miesto. Keď je to presunutie odberu (to je jedno ci SPP ZSD alebo kto) tak netreba nič riešiť tieto birokraticke kraviny.
@ivi2907 je úplne jedno kto bol pôvodný dodávateľ a koho chceš ako nového , zmluva sa dá uzavrieť i na diaľku , novému stačí podpísať zastupovanie a vybaví všetko, dnes je každý pracovník odmeňovaný i za získavanie nových klientov, ja to robím veľmi často neviem prečo by som mal platiť za rovnakú elektrinu niekomu viac, pre mňa je rozdiel medzi naj i viac ako 100Eur. /rok
takže rada zavolaj alebo napíš na email v akom stave je odhlasenie či sa dá prihlásiť len zmenou majiteľa, požiadaj o starú poslednú faktúru tam sú všetke údaje,následne si musíš vybrať dodávateľa silovej, a ten vybaví novú zmluvu i z distribúciou, EM ti môžu pripojiť až ked budeš mať platnú zmluvu na odber musíš nahlásiť nové údaje veľkosti HL. ističa ak chce vyššiu sadzbu zároveň žiadosť či ti povolia, všetke info máš na stránke distribútora , i na stránke nového dodávateľa