Energetické Centrum a vaše skúsenosti

ahoj, mate prosim vas niekto skusenosti so spolocnostou Energeticke Centrum a.s.? mame velky problem...uz cez dva mesiace s nimi riesime zrusenie zmluvy z dovodu predaja bytu. novy majitel sa k nim bol nahlasit a oni od nas stale ziadaju zalohove platby, stale posielaju upomienky atd. pritom tam je novy majitel uz cez 2mesiace nahlaseny, no od neho ziadne platby neziadaju. pisali sme im 5mailov, kde nam prislo spatne info, ze mail obdrzali, ale ani na jeden sme nedostali odpoved, 4x sme s ich zamestnancami na infolinke komunikovali (kde nam povedali, ze samozrjeme nemame platit, ze takyto prechod trva dlhsiea) a dnes v schranke zasa Energeticke centrum. sme z toho vycerpani. nemate najeku radu ako postupovat, aby sa "lady pohli" a nemuseli o tejto neserioznej spolocnosti uz pocut? dik moc
Odpovedať
ja by som napisala oficialny list- staznost alebo reklamaciu, poslala doporucene...mail je fajn, telefonat tiez, ale doporuceny list je doporuceny list. A reklamaciu musia do 30 dni presetrit.
Odpovedať
@1ebelin Ahoj, prosím ťa, ako to u vás dopadlo? ako ste ďalej postupovali? My máme momentálne presne tento istý problém, ale s tým, že my sme nový majiteľ a nie a nie od nich dostať zmluvu a stále chodia šeky na bývalú majiteľku :-( Už neviem čo ďalej, lebo my sme si s majiteľkou odpísali stavy, tak ja teraz nemôžem donekonečna platiť na jej meno. Veď takto jej vzniká obrovský preplatok, ona odmieta platiť, pretože to nieje už jej byt a keď to nikto nezaplatí, tak nás odpoja od elektriky. Ako ja s nimi ani nechcem ďalšiu zmluvu podpísať, ale musím, lebo keby som nepodpísala, tak mesiac by sme museli ostať bez elektriky, až by sme mohli brať elektriku od iného dodávateľa. Neviem čo ďalej :-((( ťahá sa to viac ako 2 mesiace, žiadna odpoveď, na infolinke mi iba vždy povedia, že dávajú požiadavku na posúrenie mojej žiadosti... To človek keď kupuje byt, aby ešte zisťoval, aký je tam dodávateľ energií a zvažoval aj toto pri kúpe, kúúrnik, keby som to vedela, ten byt nekúpime
Odpovedať
Prosím, viete mi niekto poradiť ako postupovať s touto po.....u firmou? ja nevládzem
Odpovedať
@marianka0101 no akoze uplne peklo. po 3-och mesiacoch v januari, nam od nich prisiel konecne mail v zneni: vynatie z upominania bol predmet a text: kontaktovali sme noveho majitela, bol mu zaslany platobny kalendar za rok 2011, 2012. Na zmene odberatela stale pracujeme. - tak sme sa tesili, ze konecne to bude doriesene. a vcer,a po dalsich skoro troch mesiacoch od ich mailu, v schranke vyzva k okamzitej uhrade od celostatneho vymahacieho centra. tep mi vyskocil asi na 300. tak a vsetko odznova, novy majitel bytu, je nas sused, takze vieme, ze stale nemaju kalendar k platbam (co je vlastne terau pol roka co uzavreli zmluvu) a bol tam hned osobne, kde natrafil na veduce, ktory bol velice prekvapeny, ze ako je to mozne a vratil sa domov s tym, ze mu povedal, ze sa na to pozrie. takze sme vlastne nic nevyriesili. teraz sa tam chysta zasa moj manzel, nakolko vymahanie prislo nam a neradi by sme nejake problemy, ale ani platit za nieco, co neodoberame. a velmi silno premyslam, poslat celu tuto zalezitost do medii, neviem ic sa toho chytia a taktiez na SOI, ale tam neviem ci by som pochodila. niekto mi tu radi, poslat list doporuceny, ale mail je predsa to iste, dokonca, ked nam od nich vzdy na nas mail pride taka automaticka odpoved, ze dakuju za nas dotaz, ze sa mu budu venovat, ved ot je potvrdenie, ze mail dostali.
Odpovedať
@1ebelin fúúúha :-( no tak toto je strašné: Ja som včera volala na SOI, tam mi povedali že to pod nich nespadá, ale dali mi takýto kontakt: Krajský inšpektorát štátnej energetickej inšpekcie Bratislava, Bajkalská 27, Bratislava - Ružinov 82101, Tel: 02/53630378, Fax: 02/53421010, www.bsn.sk/sei, bratislava@seiki.sk Vraj tam mi možno pomôžu, no nikto to tam stále nedvíha. Ja som sa včera potom dovolala aspoň sem: Úrad pre reguláciu sieťových odvetví no a tam mi pani povedala, že jej mám poslať mail, ako čo presne bolo, preposlať čo som posielala na energetické centrum, so všetkými prílohami a že oni to skúsia posúriť, ale vraj tiež nemajú na nich nejaký dopad, no vraj keď sa im ozvú so sťažnosťou, väčšinou sa to tak do 3 týždňov vyrieši, ale teda nesľubuje mi, že to naozaj pomôže :-(((( Ja už ozaj neviem čo robiť a vy ste teda na tom úplne zle, keď vám už aj exekútora posielajú.... ja toto nepochopím ako je možné, že toto sa môže diať??? Že nás zákon nejako nechráni. No nám by zatiaľ nemal prísť exekútor, ja som to radšej vyplatila za tú pani, no ona našťastie má tie zálohové platby "iba" 11€ mesačne, tak to sa ešte dá, keby to bola veľká rodina a mala nejaký 40-50€ mesačne, tak neviem čo urobím :-(
Odpovedať
@marianka0101 Toto nie je celkom pravda : "tak mesiac by sme museli ostať bez elektriky, až by sme mohli brať elektriku od iného dodávateľa."
Odpovedať
@ninka23 ako to myslis, ze to nieje celkom pravda? Povedali mi to na infolinke, volala som aj do zse, ci mi nevedia poradit a povedali, ze ak nechcem byt mesiac bez elektriky, musim podpisat zmluvu s povodnym "dodavatelom" a potom nasledne zrusit tu zmluvu, no ked ju chcem predcasne zrusit, tak je tam ta pokuta za porusenie podmienok. No ja este nemam ani zmluvu na svoje meno, ked teraz nie su schopny mi ju vystavit, tak ako to potom bude so zrusenim? To zrusenie budu urcite sabotovat, natahovat a hrat este vacsieho mrtveho chrobaka, si myslim. Vies mi nejako poradit?
Odpovedať
ked spises s nimi zmluvu tak do 14 dni ju mozes bez poplatkov zrusit. len si potom na to treba dat pisomnu ziadot
Odpovedať
@okana50 a nieje to tak iba pri podomovom predaji? Lebo čo som čítala, som to takto pochopila :-(
Odpovedať
@marianka0101 Zákazník si môže slobodne vybrať dodávateľa. Nemusíš mať toho dodávateľa, čo mal pôvodný. O tom je slobodná voľba. Zmluvu môžeš uzavrieť s kým chceš. Pôvodný zmluvu u svojho dodávateľa ukončí a ty uzavrieš zmluvu u svojho.
Odpovedať
@marianka0101 ahoj, zavesila som moj problem na ich stranku na FB a ako som si vsimla aj ine prispevky tam, tak za posledne 2dni tam odpovedaju a aj mne odpovedali a aj telefonovali a na moje poziadanie mi dokonca to co povedali aj dali do mailu, takze nastastie, vymahanie platieb dali zrusit a mam to od nich aj pisomne. este to sice nemame cele doriesene, ale bala som sa, aby nas nedajboze nedali na exekuciu alebo co. tak aspon takto zatial. a enviem ci tam prijali noveho zamestnanca, ale reaguju tam, mozno preto, ze je to myslim ceska stranka. vsimla som si, ze tam mas aj ty prispevok, tak pripadne skus tam este raz napisat.
Odpovedať
Článok sa načítava...
Odporucam pozrite si podla obchodneho registra statutarov Energetickeho centra: http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=44514... a nasledne ostatne firmy kde je pan predseda predstavenstva zainteresovany http://www.orsr.sk/hladaj_osoba.asp?P... a zistite ze posobi v 54 spolocnostiach z toho 31 v likvidacii. Puhe konstatovanie faktov z dostupnych zdrojov. Ale nazor si urobte kazdy sam.
Odpovedať
@1ebelin jéj, ďakujem za info :-) tiež tam napíšem, mne teraz konečne prišla od nich pošta, len je to doporučene, tak musím ísť v pondelok pre to. Som zvedavá čo a ako, asi pomohlo, že som aj napísala tie sťažnosti na tie inštitúcie, lebo ja som im aj napísala, že tie sťažnosti posielam a aj som im volala a povedala som im to. No som ja zvedavá, kedy toto skončí... :-( tak ale keďže zmluvu s nimi podpísať musím ak nechcem byť mesiac bez elektriky, tak minimálne rok sa s nimi ešte budeme trápiť. Daj potom vedieť, ako ste dopadli
Odpovedať
@oscipovsky no to je teda pekné :-( mňa hlavne štve, že nemám inú možnosť ako sa im na ten rok upísať :-( neviem rozmýšľam, kam o týchto problémoch napísať, možno na ministerstvo? Veď toto nieje normálne, ja keď kúpim byt, aby som si nemohla slobodne vybrať dodávateľa energií - teda ak nechcem ten mesiac byť napríklad bez elektriky. To čo sú za zákony a takýto hajz...i nás potom okrádajú :-(
Odpovedať
No treba zistit ci zmluva o dodavke energie je viazana na miesto odberu tzn. ci Vy ako nova majitelka ste viazana tou zmluvou alebo kupou bytu ta zmluva zanika. Toto jedine s pravnikom. Ale logicky zmluvu podpisala tretia osoba, ktora uz teraz nie je vlastnikom nehnutelnosti, takze otazka je ci ste kupili byt s "tarchou" alebo Vas zmluvne zavazky predchadzajuceho majitela nemaju co zaujimat.
Odpovedať
@oscipovsky No neviem ako to teda je, lebo čo som volala do ZSE, tak tam mi tiež povedali, že ak bývalá majiteľka mala zmluvu s energetickým centrom, musím aj ja - ak teda nechcem byť mesiac bez elektriky. Oni tie zmluvy asi tak majú nejako postavené, že sa to obísť nedá. V ZSE mi ale poradili, že mám možnosť potom odstúpiť od zmluvy (samozrejme zaplatiť pokutu za porušenie zmluvy) a prehlásiť sa do ZSE, tak sa vyhnem tomu mesačnému výpadku elektriky. No proste kocúrkovo, jeden veľký začarovaný kruh. Tak či tak ako nový majiteľ bytu som iba škodová
Odpovedať
http://www.podnikam.webnoviny.sk/ekon...
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Tak ak by niekto chcel poznať bližšie pozadie danej spoločnosti, bude musieť zablúdiť dosť ďaleko do minulosti, konkrétne niekde do roku 1998, alebo tak. Na slovensku vznikla firma s menom Young&kreativ, vraj reklamná spoločnosť, ale v podstate to bol MLM, čiže podomové a pouličné predávanie. Časom sa firma pretransformovala na SaveMax Slovakia, združená v SaveMax Internacional. Prišli prvé úspechy pri spolupráci so Slovenskými Telekomunikáciami pri prechode klasických analógových pevných liniek na ISDN linky. Už v tom období sa začala nejakým divným spôsobom tvoriť obchodná politika danej firmy. Pracovali len s pracovníkmi, ktorí absolvovali jeden pozorovací deň, vzápätí boli prijatí a hneď začali predávať produkt o ktorom nič nevedeli. Samozrejme zázračná veta bola " Prichádzame zo Slovenských Telekomunikácií " takže je vidieť určitú paralelu. Samozrejme firma musela zákonite skrachovať, lebo taký druh biznisu nie je dlhodobo udržateľný. A teraz od roku 2010 tu máme Energetické centrum. Majitelia rovnaký, obchodné praktiky tiež, predajcovia na rovnakej úrovni, akurát úroveň hry sa zvýšila a tým pádom aj zárobok. Osobne predpovedám krátkodobé trvanie fungovania EC, kým si poriadne nezarobia a potom to pôjde do krachu. Obdobne to je aj v Českej republike, kde bola firma SaveMax Cech a teraz je tam Energetické centrum. Osobne by som ostal u zaužívaného poskytovateľa elektrickej energie a plynu.
Odpovedať
Zdravím. Tiež mám problém s touto podarenou firmou. Už 16 mesiacov beriem od nich štavu (samozrejme poctivo platím) ale ročného vyúčtovania som sa ešte nedočkal. Už som to 3 krát urgoval a stále nič. Vyhovárajú sa že ZSE im nechce poskytnúť údaje. Máte niekto podobné skúsenosti?
Odpovedať
Zdravím všetkých podvedených ludkov. Tiež patrim ku Vám. Reagujem na Ročné vyučtovanie. Po troch telefonátoch na infolinku a papagájovaní od slečny, že mi podá všetky informácie som to vzdal.Podal som sťažnosť priamo na ich adresu aj z výpisom zo VZP. Nie sú schopný ani odpovedať do 15 dní, tak ako hovorí zákon a majú to aj vo svojich VZP.Samozrejme som hned zrušil zmluvu a vrátil sa do SSE.Po mesiaci mi prišla odpoveď že PDS-poskytovatel distribúčnej siete im zadal nesprávne a neúplné údaje. Vratili to vraj nazad a nikto sa im neozýva. Takže koli vlastnej hlúposti a viere že konkurencia na trhu môže priniesť aj niečo užitočné pre spotrebitela som prišiel asi o 100 E. To je zhruba môj preplatok za rok. Takže UPOZORŇUJEM všetkých ľudí na týchto PODVODNÍKOV.NENALEŤTE IM !!!!!!! Zbytočne prídete o peniaze a nervy. Naozaj to nestojí za to. Uvažoval niekto z Vás o hromadnej ŽALOBE na tychto podvodníkov???? Ozvite sa. Dakujem
Odpovedať
Dnes mi prisla ponuka od VSE ,produkt Uspora. Myslite, ze je to tiez nieco podvodne? Som ich zakaznikom, takze by som nikde neprechadzala , len podpisala novy produkt. Neobabrem sa? (uz vo vsetkom hladam podvody.
Odpovedať
Profilova fotka
Centralny prudovy by som neriesil, to mi pride velmi divoke.. Keby mi zblbol co sa moze stat a nesiel by mi preto cely dom, tak niekoho chytim za normu... V norme sa este nepise aj to, ze preco by som si nemohol kupit prudovy chranic ABB za 10€ z bazosa.sk .. Su sice 25A ale to sa da osetrit... http://elektro.bazos.sk/inzerat/17242... Fungel nove urcite bude mat zabalene v krabicke, kde je blomba ze to nebolo otvarane.. A este odporucam aj prepatove ochrany za par supiek... Sa da vystihnut vela toho ked sa clovek posnazi na bazosi ;-)
Odpovedať
@mio23 a naco potrebujes 1f prudovy chranic vacsi ako 25A? :-) ked stoji jeden 10e daj na kazdy zasuvkovy okruh a mas to vymakane ... btw, za centralny prudovy chranic by som bral papiere ... :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@kriloter ved to ze za 10e mam znackovy chranic. Mozem dlabat. ;-) centralny prudovy v dome je to iste ako keby dali centralny na cele slovensko :-D
Odpovedať
Profilova fotka
@kriloter ma napadlo ze 10€ si dam prudak aj na kupelnu :-D Haha
Odpovedať
Profilova fotka
Energetické Centrum je banda podvodníkov
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?