Skúste nám poradiť - uzavreli sme zmluvu o pripojení ešte podľa starých pravidiel, máme vybudovanú prípojku od SPP, urobené kúrenie (zatiaľ bez kotla) a treba už len osadiť plynomer od SPP. Bohužiaľ sme prehliadli termín a zmluva nám padla a je neplatná. Treba vybavovať všetko odznovu alebo sa dá nejako táto zmluva obnoviť, prípadne skrátiť nejako to nové konanie, pretože potrebujeme už túto zimu kúriť. Poraďte prosím, nevieme čo ďalej... Na zákaznickej linke SPP nám len povedali, že všetko odznovu. Ale čo s tou prípojkou, keď už je vybudovaná, hádam to nebudeme robiť ešte raz?! Fakt už treba len tie hodiny, potrebovali by sme to nejak len obnoviť. Ďakujeme za rady.
my sme na tom presne rovnako. Keď som volala na spp zákaznícku linku, povedali mi, že treba podať novú žiadosť a k nej uviesť, že už sme jednu zmluvu mali, že máme všetko hotové a požiadať o pripojenie k už vybudovanej prípojke. Že nám pošlú novú zmluvu a v nej budú nové podmienky na pripojenie a bude tam zohľadnené, že máme všetko vybudované. Tak sme podali novú žiadosť a čakáme.
Lebo tá zmluva sa síce dá predĺžiť, ale jednak v nej nie je uvedené za akých podmienok a jednak keď je už neplatná, nedá sa predĺžiť. :-(
@ivanaa80 a môžem sa spýtať čo všetko ste k tej žiadosti prikladali? A tá žiadosť bola taká ako keby ste žiadali o nové pripojenie? (ako keď ste podávali tú pôvodnú žiadosť?). Vopred vďaka za odpoveď, momentálne nám pomôže každá :-).
áno, bola to rovnaká žiadosť ako pred dvoma rokmi, podávali sme ju dvojmo + k tomu kópiu listu vlastníctva a kópiu katastrálnej mapy + taký prípis rukou som napísala o tom, že sme už žiadosť aj zmluvu mali, že máme všetko vybudované... ako som písala včera. dnes je to týždeň, čo sme to podali, ešte nemáme žiadnu odpoveď.
@ivanaa80 ďakujem pekne za info a budem rada, ak dáte vedieť ako to dopadlo a koľko ste čakali, resp aj čo vás to celé stálo. Ešte raz vďaka. Hádam to nejak dáme dokopy :-)
@haan tak nám prišla odpoveď. Poslali nám novú zmluvu ako pred tými dvomi rokmi, akurá v tej prílohe, čo je vyjadrenie k prípojke... to skrátili a v podstate uviedli len veci okolo toho meradla, čo treba urobiť, aby nám to zapojili. Síce je to tak šalamúnsky napísané, že neviem, kam skôr ísť, ale čo už. No a samozrejme, že + poplatok budeme znovu platiť, tých 150éčiek znovu musíme zaplatiť, keď príde faktúra. Takže asi tak. Do týždňa sme mali odpoveď, zmluvu sme už poslali späť a čakáme na tú faktúru. Potom ideme ďalej, lebo by sme chceli túto zimu prikurovať, aby mm mohol robiť ďalej. :-)
@ivanaa80 supeeeer, tak hádam to vyjde aj nám, v pondelok ideme aj my za tým, takže ešte si treba pripraviť nejaké to evričko, ale hádam to nebude také hrôzostrašné ako my to tu niektorí opisovali, že koľko s tým mali problémov. Ale asi závisí aj od prístupu v tej-ktorej kancelárii spp alebo ja neviem od čoho, lebo čo iná pani na infolinke spp - to iná odpoveď...
Tak ďakujem pekne za info, moc nám to pomohlo a prajem rýchle dostavanie a potom pekné a pokojné bývanie v novom. Pekný večer ešte...
@haan Tak ja dúfam, že to pôjde dobre, hoci mi viacerí vravia, že v spp všetko trvá dlho, ak treba dačo zapojovať a že to treba naháňať. Ale to isté mi tvrdili pri elektrine a to išlo pomerne rýchlo. Len škoda tých peniažkov, čo prepadli. No snáď to rýchlo zapoja a oželieme ich. Nech sa to podarí aj vám čím skôr, lebo vo vlastnom je podľa mňa lepšie a spokojnejšie. :-))
akoz to nechapem ci si robia srandu ci co som taka vytocena ze az cakeme uz len na hodiny vsetko bolo pred 2 tyzdnami ok vsetko zaplatene ze uz pridu len hodiny namontovat. dnes tam volam ze zmluva je prepadnuta ze sme nezaplatili tychh 150eur ze nanovo zmluvu robit .a im uz sibe ved ja potrebujem kurit. ja tomu necapem fakt nechapem pred dvona tyznami bolo vsetko ok a teraz vsetko nanovo to ako co?vysvetlite mi to niekto :-(
Ja som popisoval zmluvu v 2008, zaplatil poplatok. Plynovu pripojku som spravil az v 2012 a nebol problem, dosiel som na plynarne, podpisal zmluvu o dodavke plynu.Namontovali merak, a ziadny novy poplatok som neplatil. SPP ma pravo odstupit od zmluvy, ale myslim si, ze to treba spravit pisomne. Pokial neodstupil, tak zmluva plati. Ak ste poplatok zaplatili, tak to tam musia mat - mozno to nie je len sparovane (cez variabilny symbol).
@manasko hej, platili. A z toho pôvodného nám vrátili 26e, zvyšok bol na poplatky spojené so zmluvou... aj to bolo v zmluve uvedené... no ale potom nás extra rýchlo zapojili, do týždňa bolo všetko funkčné.