Kotol Protherm Lev

Dobrý deň, máme kotol Protherm, ktorý hlási chybu nedostatočný tlak, hoci tlak v systéme je ok. Na kotol je napojený zásobník na ohrev vody, ktorý má pridanú expanznú nádrž. Kotol nám navrhli vymeniť, lebo už má 11 rokov a pri demontáži a následnej kontrole exp. nádoby patriacej k zásobníku sa zistilo, že táto je plná vody. Je možné, že chyba ktorú hlásil kotol bola spôsobená nedotlakovanou ex. nádobou ktorá patrí k zásobníku na ohrev vody ? Ďakujem za odpoveď.
Odpovedať
Toto neni na vymenu kotla. Zavolajte niekoho ineho. Bol tam servisny technik na protherm?
Odpovedať
@michal_brezansky áno bol, kotol vymenil 😒 , keď ale riešili exp. nádrž zásobníka ktorý je samostatný, tak ma napadlo, či to nemá súvis a kotol je ok a stačilo dotlakovať expanznú nádrž. Povedal mi , že exp. nádrž zásobníka nemá s kotlom nič do činenia. Myslíte že chyba mohla byť iba v nedotlakovanej exp. nádrži samostatne stojaceho zásobníka ?
Odpovedať
@evakucharova Tá porucha nemá nič spoločného s expanzku, pri poruche f22 keď je dostatočný tlak a aj tak vypisuje, je zanesený výmenník v spalovacej komore, dá sa to vyčistiť ale treba nato špeciálna kyselina, vymontovat celý výmenník a vnorit do toho, je to dosť nebezpečné, nový výmenník stojí 300 eur... Do 11 ročného kotla by som asi nedal 300 eur.
Odpovedať
@servismadmont ďakujem za info
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?