my sme vo stvrtok robili objednavku, do konca tyzdna by sme mali mat dorucenu. Dame potom vediet.
Inak maju aj "pobocku" ktora skor funguje ako finalny sklad v Centrum Bottova. Ale tovar tam skoro vobec nemaju.
Objednaval som cez tento obchod este v septembri lampy do mojho noveho 5 izboveho domu. Dodavka prebehla v poriadku. vsetky svietidla my boli dorucene do dvoch tyzdnou aj napriek tomu ze my bol poslany mail ktory ma infomoval o takmer mesacnom cakani. Pre tovar som si bol osobne. Prekvapila ma ustretovost a ochota zamestnancov tohto obchodu, pretoze aj napriek tomu ze som nevyslovil zaujem o prekontolovanie tovaru { z dovodu vacsieho nakupu a mensieho casu} mi tovar prezentovali prehladne a rychlo.. Este raz dakujem svetulamp za skvely obchod :-)
moja skúsenosť so svetlamp je narozdiel od druhých e-shopových obchodov veľmi dobrá ... ľudia sú tam veľmi ochotní a pohotoví ... vedeli mi poskytnúť možné náhrady za lampy ,ktoré nemali skladom(aby som nemusel dlho čakať) ...
Objednavala som tam pred 3 dnami svietidla. Predpokladany termin dodavky 24.1.2011! Dost, ale ani inde som ich nevedela zohnat, kde by ich mali skladom. Takze to budu asi problemy u vyrobcu/dodavatela. :-S
Objednavali ste tam teraz niekto? Vyziadala som si cenovu ponuku, ziadna odozva, poslala som dva maily, stale ziadna odpoved. Chystam sa im aj zavolat, ale zaujimaju ma realne skusenosti, ci funguju a dodrzuju sluby teraz, nech mi netlacia kaleraby do hlavy, ak maju nejake problemy. Dakujem.
@roo ahoj no mali sme objednavku na jendy bodovky - dali nam ine, potom boli vianoce... hned po 10.1 sme im ich bratili ze chceme tie co sme si objednali...stale nic :) takze pokial chces nieco standartne ( a neponahla ti to) tak kludne do toho, my uz ale hladame iny shop kde by sa dali kupit...
@roo no u nas je to tiez asi 40 bodoviek...takze tiez nic malinke :) tak cakame...ako ked vam to neako velmi neponahla tak kludne do toho :) lebo mam taky pocit ze naozaj maju naj vyber a naj ceny a vtedy zial len treba zatat zuby a pocuvat ako piskaju :)
@amexa Ja to vzdavam, pisala som im tri emaily - dva z jednej emailovej adresy, treti z inej, slusne, priatelsky, len otazka, ci mi spravia individualnu cenovu ponuku a preco mam vymazany kosik v eshope, sama som ho nevymazavala, tak ma to zaujimalo. Odpoved ziadna. Potom som nasla v inom eshope lacnejsie svietidlo, ktore si chcem kupit, tak som im cez ich formular napisala, kde, ake a aka je cena. V tomto pripade odpoved prisla, dokonca od konkretnej osoby, ktora aj mala meno, ponukli mi cenu este nizsiu a pani mi napisala, ze sa na nu mozem obratit s hocakym problemom. Nuz som teda napisala opat moje dve otazky. A zase ticho. Uz ich kaslem, nejdem ani telefonovat, podla mna nieje mozne, aby sa niekde stratili emaily z dvoch rozdielnych adries. ]-( Mam uz nachystany kosik v inom eshope, rovnako lacnom.
musim povedat ze komunikacia s touto firmou je troska obtiaznejsia, ja som im vyvolavala niekolko krat kvoli jednej lampe, na ktoru som cakala asi mesiac, a nakoniec som ju aj tak nedostala, neboli schopni za mesiac zistit ze lampa je uz ztiahnuta z predaja, a stale ma natahovali, ze ved mozno s dalsim tovarom pride, tak som to vzdala, zobrala zvysne lampy ktore som tam mala objednane a objednala som si nahradu miesto tej jednej, ale tej dodanie je 4 tyzdne, mala by prist o dva tyzdna tak som zvedava ci naozaj pride.
@amexa premyslam, ze skusim svietidlask.sk Maju tam Eglo aj Massive, tychto znaciek mam vybrane svietidla.
Len teda ak mi teraz niekto nenapise, ze su rovnako neschopni :-D
Vyhliadla som si v tom obchode niekolko svietidiel, ešte v ten deň som tam bola, že či ich nemajú na sklade, príp. aká je dodacia lehota - nakoľko nezdvíhali telefon. Povedali mi, že mi to momentálne nevedia zistiť, lebo robia nejakú úrdžbu stránky a že sa mi na druhý deň ozvú. Nakoľko sa neozvali, tak som im volala, že čo. Vraj majú dovolenku a pozrú sa mi na to na ďalší deň. Od vtedy sa neozvali... U mňa táto firma skončila, ja ako zákazník sa predsa nebudem niekomu prosiť, aby mi niečo predali...
ja mam s nimi velmi zle skusenosti, kupujeme novostavbu a u nich uz svetla urcite nakupovat nebudeme.. Ked som im volala a informovala sa na jedno svetlo, odpoved nejakeho chlapa, co ja viem ci to bude a kedy, nakoniec svetlo doslo obite, faktura chybna. Napisala som im 3 x slusne, ci by to nemohli prerobit a preposlat novu fakturu, neodpisali. Je to velmi neseriozne. Urcite uz u nich kupovat uz nic nebudeme. Taketo sluzby si mozu nechat.
ja nemám dobré skúsenosti s eshopmi. Hlavne nerád kupujem veci ktoré si nemôžem overiť ako vyzerajú naozaj. Keď kupovať veci cez internet tak len niečo tipu - knihy, lebo tie sú v jednom aj v druhom kníhkupectve rovnaké. Ale inak by som bol opatrnejší. Ja si rád obzriem čo kupujem.
aj ja som kupoval od nich, možno raz za rok, za posledné 3 roky. No od poslednej objednávke, čo som mal v máji, mám pocit, že všetko sa zmenilo k neporovnateľne lepšiemu... Komunikácia už nie je koktavá a tovar prišiel v poriadku. Ďakujem svetlamp! :-)
Ja mám so svetlamp.sk zatiaľ len dobré skúseností. Rekonštruovali sme celý dom a objednávala som svetlá z tejto stránky, všetko prišlo v poriadku, komunikácia bola na úrovni, srdečne mi pomohli. Na jedno svietidlo som čakala okolo 7 týždňov, no ochotne mi poskytli zľavu za oneskorenie v dodaní! ODPORÚČAM každému! ;-)
Dnes som sa porozprával s obchodným zástupcom svetlamp.sk. Je to mladý muž, menom Gabriel, ktorí sa snaží dať veci do poriadku. Od marca tam pracujú úplne nový ľudia, systém, stránka, proste celý prístup sa zmenil 180 stup. Aspoň mi to tak pripadá. Jedná seriózne a zatiaľ drží dané slovo. Majú vraj menej operátorov, ale morálka sa na pracovisku napravila. Zdelil sa mi, že kvôli veľkej nezamestnanosti si mohol dovoliť vybrať si kolegov tých najlepších. Mňa presvedčil, už len nech sa mu podarí udržať poriadok vo firme a robiť seriózny obchod. Nechcem robiť pre nich reklamu, ale dobré veci ľudia nepíšu na internet. Aj tieto príspevky by sa mohli začať s najnovšími, nie s tými 2 roky starými. :-)