Slovaktual - negativna skusenost

Ahojte, objednali sme si okna z firmy Slovaktual, konkretne cez predajcu B.F. stav na Bajkalskej v Bratislave. Okna boli zle zamerane, jedno o 6 cm uzsie ako otvor, dalsie o 3 cm mensie ako otvor, doobjednali a zaplatili sme si aj demontaz a domurovanie, po prvom dni montazi zacali menit podmienky a zrazu uz niektore veci neboli v cene, nedodrzali dohodnuty podmienky ani termim, uz niekolko tyzdnov sa s nimi natahujeme. Zo vsetkeho mam fotodokumentaciu. Urobila som osudnu chybu a zaplatila 100% zalohu. Absolutne arogantne jednanie, za vsetko moze klient, dokonca aj zle vymeranie je nasa chyba, ved sme ho odsuhlasili... Ma niekto podobnu skusenost a vie poradit ako sa domoct spravodlivosti prosim ? Vopred vdaka za kazdu radu.
Odpovedať
1
2
ked je niekto naivný a plati 100% nu sumu ako zálohu na SK tak sa nečudujte.
Odpovedať
@danushka23 tu vobec nejde o Slovaktual, ale o tu firmu co ti tie okna realizovala + 100% zaloha, uplna stupidita, prepac za uprimnost
Odpovedať
Profilova fotka
Ja mam okna vsetky od Slovaktual a ziadny problem sme nemali pri osadzani ani pri zameriavani. Dokonca ani pri reklamacii balkonovych dveri. Vsetko spravili dobre. A platila som az po urobenej praci. Mne to ale robila priamo firma Slovaktual a jej pracovnici.
Odpovedať
Profilova fotka
@danushka23 Aj ja som bral okná Slovaktual - z martinskej pobočky a 100%-ná spokojnosť. Poradím Ti jedno: napíš do centrály Slovaktualu sťažnosť na tohoto ich dílera a uvidíš, že veci sa pohnú.
Odpovedať
Nie je mozne, aby klient bol zodpovedny za zle vymeranie, aj ked to odsuhlasil. Klient je laik, vymeriaval odborny pracovnik firmy. Ak zle zmeral, klient to nema ako poznat. Cize tento argument, ze im otrep o hlavu, za to su zodpovedni oni. Skus im este pohrozit SOI-kou, popripade sa stazuj priamo vyrobcovy v tom zmysle, ze konkretna firma kazi ich dobre meno.... Sposobov je mnoho.
Odpovedať
@danushka23 Ja mám tiež okná od Slovaktual a takisto100%spokojnosť s oknami aj s montážou, sprav tak ako Ti radia iní,napíš do centrály a uvidíš že sa to pohne .Čudujem sa 100% zálohe,u mňa pobočka v Žiari nad Hronom 50% záloha uhradená ,následne zadané do výroby,po montáži a prebratí uhradený zvyšok faktúry.
Odpovedať
Profilova fotka
@danushka23 dobre si si priznala ze si spravila velku chybu ze si dala hned 100% zalohu ale aspon budes mat ponaucenie do buducna ze sa to takto nikdy nerobi. Skus sa este raz obratit na nich a nejako sa s nimi dohodnut, predsa si musia uznat svoju chybu
Odpovedať
100% platba je u Slovaktual, resp. BFstav standard. Ja som platil rovnako v ich Pezinskej pobocke (tiez je to BFstav). 100% platbou su totiz podmienene ich akcie (ano, tie ktore maju uvedene aj na oficialnej stranke slovaktual). Bez 100% platby jednoducho akcie neplatia. @danushka23 tiez sme mali s nimi problemy, aj ked nie az takehoto razu, ale tiez nevedeli dodrzat terminy, tiez dodali jedno zle zamerane okno a este aj odflakli instalaciu pasok. Ja som sice nebol priamo s BFstavom v kontakte - vsetko riesil stavbyveduci/manazer, ale ako pisal @leonardom tiez som napisal dost nasraty email aj s fotodokumentaciou priamo na slovaktual, BFstav bol v CC. Nikto mi sice na dany email neodpovedal, ale zrazu sa lady pohli a zrazu boli ustretovy a prisli vsetko opravit tak ako sa patri. Aj ked som stale nebol 100% spokojny s instalaciou pasok (vyslovene som tam pisal, ze ked maju na stranke videa ako sa spravne instaluju pasky, preco to rovnako neinstaluju aj u zakaznika), vysledok bol nakoniec akceptovatelny.
Odpovedať
Profilova fotka
pri podpisovani zameriavacieho protokolu odsuhlasujete sposob otvarania, pocet okien, farbu, sirku parapiet...
Odpovedať
@gkrivanek to je fakt, ze slo o naivnu doveru, nemam problem si to priznat, ale v tejto diskusii prosim o radu prip. konkretne skusenosti a nie o diagnostiku mojej povahy :D Je smutne, ze slovaci tento styl obchodovania povazuju za bezny a normalny. Nabytok nam napr. dodava firma, ktorej tiez platim 100% zalohu, lebo mam na zaklade toho zlavu. Ja viem, ze ked bude nejaky problem (lebo sme ludia a chyby robime) tak sa k tomu postavia ferovo a doriesime to k spokojnosti oboch stran. A oni vedia, ze im to stoji za to, lebo si u nich objednavame uz roky.
Odpovedať
@atak77 prosim o radu a nie urazky. Po vojne je kazdy general, dnes viem, ze to nebolo rozumne rozhodnutie, napriek tomu si nemyslim, ze som stupidna.
Odpovedať
Článok sa načítava...
@leonardom Dakujem, to som skusala. Mala zmena v spravani bola, ale citujem: za svojich predajcov oni nerucia. Nevzdavam to a priebezne informujem aj centralu. Je fakt, ze bez toho by sa so mnou uz davno nebavili...
Odpovedať
@epto Dakujem. Centralu som skusala, zatial ziadny posun. SOIku mam na plane.
Odpovedať
@jm72 Dnes uz viem aj ja, ze tu nejde o Slovaktual, ale o konkretneho predajcu, zial natrafili sme na neseriozneho. V pripade 100% zalohovej uhrady je poskytnuta zlava, dnes viem, ze to nestalo za to a aj to, preco zakaznikov motivuju k takemuto kroku. Po doslednom prieskume viem, ze nespokojnych klientov s BF stavom je viac, dokonca uz aj sudny spor. Dufam, ze moj prispevok odradi niekoho dalsieho od podobneho chybneho rozhodnutia. Je skoda, ze jeden predajca pokazi meno celemu Slovaktualu, lebo ja si v zivote od nich nic neobjednam. Ale aj centrala sa postavila na stranu predajcu aj v absolutne absurdnych bodoch.
Odpovedať
@tusiak ano, je to tak clovek sa uci na vlastnych chybach. S ludmi co nemaju chrbtovu kost sa neda slusne dohodnut, ale nevzdavam to.
Odpovedať
@cache super, dakujem. ja som posielala iba foto toho okna. viac menej si chybu uznali, ale iba v pripade toho jedneho okna, kde sa to nedalo ututlat. aj ked prvotna reakcia bola, ze ved to sa domuruje... Skusim to dat na papier aj s fotodokumentaciou. Absolutne zla organizacia, monteri sa vyhovaraju na predajcu, arogantne spravanie typu: " pani ako to chcete namontovat ?" Ja: " tak ako sme si to objednali a dohodli s panom XY, t.j. bezbarierovo (posuvne dvere). Monter: " mna nezaujima, co ste si dohodli, pan XY tu teraz nie je, tak ako to chcete ?" a pod. Nechapem ako s takymto pristupom mozu vobec fungovat...
Odpovedať
@danushka23 zavolaj do JOJ TV, potesia sa a cim viac ludi sa dozvie o tejto firme, tym skor skoncia.
Odpovedať
@mucikovci to ano a maju tam aj tu carovnu veticku: S cenovou ponukou suhlasim, skontroloval som si vsetky dolezite nalezitosti ako : farbu, rozmer.... Ale ja som si to musela dat najskor vysvetlit u konkurencnej firmy akym sposobom sa zameriavaju otvory (komplikovane je to v pripade vymeny stary dvojitych okien - co bol aj nas pripad), aby som vedela ako to funguje. Sory, ja som laik a oslovila som profesionalov, ako ja mam vediet skontrolovat, ci to spravne zamerali ??? Ved to je chore. Po tychto skusenostiach si vsak myslim, ze by som si to zamerala lepsie ako pan XY z fy BF stav, ale to mi je teraz nanic.
Odpovedať
@bozsky_kaja aj nad tym som uz rozmyslala, obavam sa vsak, ze v tejto bananovej republike, kde zakaznik nema ziadne prava, maju dlhy poradovnik nespokojnych ludi s takymito temami. Myslim, ze je dolezite zverejnovat taketo skusenosti aj preto, aby si tak nedovolovali a potencionalni klienti mali info. Je to dost casovo aj psychicky narocne a vacsina ludi sa na to prave preto vykasle. Mne uz v tejto faze ide o princip, takze bojujem dalej, uvidime, co vybojujem.
Odpovedať
@danushka23 kasli na obavy, zavolaj tam. lebo ked si kazdy povie, ze ma obavy, tak na tuto firmu este dlho nebude ziadna staznost. a zakaznici maju praveze vela prav, o ktorych ani netusia.
Odpovedať
pfuu, tak to je ozaj sila. My máme tiež Slovaktual (pobočka Martin) aj okná aj dvere a bez problémov. Dokonca vchodové dvere sme reklamovali asi po mesiaci, lebo sa nám spravili ako keby také bublinky pod farebnou fóliou, a do mesiaca sme mali dvere nové. Držím palce, aby ste sa dovolali spravodlivosti..
Odpovedať
Profilova fotka
@danushka23 velmi dobry postoj, len to nevzdavaj, treba si ist za svojim a potom je velka sanca ze sa ti to aj podari. Lepsie ako sa hned vzdat
Odpovedať
Dobry den,pokial viem firma Slovaktual B.F pobocka Bratislava sa s pani dohodla.Okno ktore bolo zle zamerane chceli vymenit .Dohoda nakoniec ale bola ze pani sa objednali sirsie a vyssie balkonove dvere ktore ma uz aj osadene.Tieto sirsie a vysie dvere su kompenzaciou na ktorej sa vzajomne firma s pani dohodli.
Odpovedať
@danushka23 Firma, ktorá dá zákazníkovi podpísať, že je zodpovedný za rozmery, je neseriózna. Svoju prácu má vykonávať s odbornou spôsobilosťou a odbornou zodpovednosťou, ku ktorej patrí aj zodpovednosť v tomto prípade za zameranie. Každý zákazník by sa mal podpísaniu takejto formulácie svojej zodpovednosti brániť, lebo už sám intuitívne cíti, že takúto vec nevie posúdiť, čiže by za ňu nemal brať zodpovednosť. Ak firma na tom trvá, treba hľadať iného dodávateľa. Je ich dosť na výber. Aj správanie montážnikov je neprofesionálne, lebo v prípade problémov ich má riešiť s tým, kto mu túto montáž zadal a ten by ho mal usmerniť čo a ako urobiť.Ty si laik a odborne by Ťa do toho nemal zaťahovať. Požadovanie zálohy je bežná vec, ale zákazník si má zvážiť či 100% zálohu zverí hocikomu. Okrem toho,vždy by to malo mať oficiálnu formu. Bez podpisu zmluvy, alebo objednávky a bez vystavenej zálohovej faktúry, by to nemal robiť. V prípade že peniaze nejdú cez účet (to sa dá len do 5000€ za celú hodnotu zákazky), mal by požadovať patričné daňové doklady k platbe (príjmový doklad, resp.doklad z registračnej pokladne) Potom sa už dá niečo riešiť. U Teba však nie je problém platba, ale kvalita dodávky a montáže. Podľa mňa je jedno, či si dala vopred 100%, na to aby si to mohla ďalej riešiť, je dôležité či si ich dala oficiálne. Zrejme áno a potom je problém už len v tom, že Ti nedali na 100% odvedenú prácu. Bohužiaľ je to u nás tak, že firmy sa oháňajú, že však ste to podpísali. Toto si však môžu dovoliť len u individuálneho zákazníka a aj to si myslím že neoprávnene. V prípade že by to robili pre nejakú stavbu, kde je hlavným dodávateľom nejaká firma, ani by necekli a všetko by dali potichúčky na vlastné náklady naporiadok. Tam by sa s nimi nikto ani nebavil, že to nie je ich chyba. Netreba to vzdávať. V prvom kroku by som sa obrátila na majiteľa firmy, cez ktorú táto zákazka šla. Ten niekedy vôbec nemusí vedieť, akých má neschopných pracovníkov. Slovaktual Ti nepomôže, oni majú právny vzťah s odberateľom, ktorým Ty nie si. Oni len niekomu niečo predali podľa toho, ako im to zadefinoval. Ty si odberateľ ich odberateľa.A ak si u toho, kto Ti to dodal nepochodila, obráť sa na SOI. Uvidíš čo sa udeje, v každom prípade podľa ich vyjadrenia čo sa dá urobiť uvidíš, ako postupovať ďalej.
Odpovedať
@danushka23 ako som si dodatočne prečítala príspevok "lamas", tak je to vyriešené.
Odpovedať
@lamas Registracia jul 2016, predpokladam, ze len kvoli reakcii na moj prispevok. Zrejme ste lepsie informovany ako ja, lebo ja o ziadnej dohode neviem. Dohoda u mna znamena, ze s navrhnutym riesenim suhlasia obidve strany. Navrh zo strany BF Stav od mojej reklamacie nepadol ziadny. Evidentne ste zamestnanec alebo spriazneny clovek s touto firmou.
Odpovedať
@slavikjs zatial to doriesene nie je. ak sa to doriesi budem aktualizovat informacie. resp. nechcela som zachadzat do detailov, ale hned ako budem mat viac casu, tak doplnim presnejsie cely priebeh.
Odpovedať
Dobrý deň, pani stažovateľka nemusela zaplatiť 100 % platbu. Rozhodla sa preto, že dostala ďalšiu zľavu cca 250 euro. Jediny problém reklamácie bolo menšie okno, čo sa pri starom dome so širokými múrmi a sklobetónom môže stať. Obratom po dodaní zákazky sme jej chceli objednať nové okno správnych rozmerov. Pani sťažovateľka sa však rozhodla, že okno si ponechá a dá si vyrobiť širšie balkónové devere. Podotýkame, že dvere sú drahšie ako vyreklamované okno. Napriek tomu sme jej vyšli v ústrety. Objednali sme jej väčšie balkónové dvere a pôvodné aj s montážou v sume 280,00 € sme jej odrátali z úhrady. Po výrobe dverí p. sťažovateľka 2 krát vyhodila bezdôvodne našich montérov - chudák montér má tri deti on môže mať straty. Urobila to preto, že medzitým si zháňala lacnejších montérov (nechcem sa dotýkať našej národnostnej menšiny). Dňa 20.7.2016 p. sťažovateľka nám napísala na mail - v prvom rade by som sa chcela poďakovať a som nesmierne šťastná že máme všetky okná a dvere. Už len doriešiť finančnú stránku. Podotýkam, že každá firma je povinná v zmysle platnej zmluvy dodať tovar podľa objednávky. V prípade závad a nedostatkov tieto odstrániť po dohode a v lehote. Zákazník nemôže bezdôvodne odmietnúť vykonanie prác len preto, že si medzitým vyšpekuľoval lacnejších montérov. Problém s p. objednávateľkou nastal vtedy, keď si myslela, že montérom nezaplatíme za demontáž a odnos okien, a nezaplatí širšie balkónové dvere a my jej v plnej výške vrátime úhradu. Toto jej konanie a správanie nie je reklamácia. Tým, ktorí tak negatívne reagujete bez znalosti situácie možno prídete k inému hodnoteniu.
Odpovedať
@bfstav tu sa už nieto k čomu vyjadrovať,lebo každý si svoje hudie.
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?