Akú značku žalúzií kúpiť z internetu?

Chcem objednať žalúzie do bytu z internetu. našla som návody merania aj motáže ale zaujímalo by ma akú značku žaluzií uprednostniť. ma niekto skúsenosti so žaluzie web? ceny OK ale neviem ako to bude s kvalitou. dakujem za vaše postrehy.
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Nemala by som odvahu kupit zaluzie z internetu, nie preto že by neboli kvalitné ale neviem ako sa na to potom vztahuje reklamacia ked si to montujes sam. Mne ich montoval martin farkas 0948190015 mlady chalan a urobil aj servis na starých zaluzkach co som mala v obývacke možem len odporucať
Odpovedať
My sme kupovali tu: http://www.byvatmoderne.sk/ Dodacie lehoty trosku dlhsie ako uvadzaju a zabudli pribalit prislusenstvo, ale vsetko ochotne riesili. Kvalitativne v poriadku a za tie usetrene peniaze to stalo. Kupoval by som u nich znova.
Odpovedať
Ahoj. Ja som objednaval zo zaluzie-web jednu roletu na velux stresne okno. Prisla poskodena, co som zistil az neskor po rozbaleni. Bola polamana taka plastova koncovka- asi pri doprave. Poslal som im mail a bez problemu to vyriesili. Nafotil som im co bolo poskodene a poslali novu suciastku zadara. Takze odporucam.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 1 roku
@zuzana1407 Dobrý den Zuzana. K-system ako jediný slovenský výrobca má aj vlastný e-shop s názvom Kzaluzie.sk. Nájdete tam videonávody, popísané obrázkové návody na zameranie a montáž. 100 % záruku Vám dáva Heureka, ako jediný slovenský e-shop je overený zákazníkmi. Stačí si prečítať referencie zákazníkov. A osobne môžem povedať, že je tam veľmi dobrý pomer kvalita a cena.
Odpovedať
nemal by som odvahu objednavat take veci z netu staci male seknutie a nebude to pasovat
Odpovedať
@kvalitnetienenie A zas to "jediny". Ach... Na mna to vobec neposobi doveryhodne, hoci viem, ze patrite medzi spicku na Slovensku.
Odpovedať
@dlhan To je pravda, preto sú nevyhnutné referencie od zákazníkov. Základom sú naozaj precízne spracované a overené návody.
Odpovedať
Profilova fotka
ja sa chystam uz mesiac objednavat :-D ked sa k tomu dostanem dam referencie, ale prilis sa toho nebojim, ak sa stane chyba tak asi len u mna
Odpovedať
@y2k Tak zákazníci to riešia aj tak, že si objednajú na skúšku jeden kus a keď vidia, že nebol problém, potom si doobjednajú zvyšok.
Odpovedať
Profilova fotka
@kvalitnetienenie: dobryy napad :-) ale ja mam momentalne zaluzie len na dve okna tak to skusim cele takto :-)
Odpovedať
@y2k ty sa podcenujes ci sa mi len zda??? :-D
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
@albertik99: moze byt :-D
Odpovedať
Profilova fotka
ja som si nasiel jedneho chlapika ktory zaluzie aj montuje a robi s nimi uz roky a mal som vystarane. Nemusel som sa stresovat ake mi pridu ked ich na slepo objednam z netu :)
Odpovedať
@y2k :D :D
Odpovedať
....normalne som si objednal z "byvatmoderne.sk" ,zmerat bežne okna podla navodu zvladne verím každy,dodanie za dobru cenu do 3 dni a v piatok večer som to namontoval,netreba nič,len AKU vrtačku +vrtaky a žaluzie už funguju :-) ..a ešte doplnim ,cena na 9 okna cca 110 eur ,keby niekto nevedel namontovat tak nech sa ozve /za fľašočku/ :) :)
Odpovedať
@mato981 Konateľmi spoločnosti Web Shops, ktorá prevádzkuje e-shop byvatmoderne.sk sú konatelia bývalej firmy Markob, ktorá skrachovala. Ostali dlžní peniaze svojim dodávateľom. Ďalší možný spôsob podnikania na slovenský spôsob. :-(
Odpovedať
x-) kvalitnetienenie pre mňa za mňa ,nech bude majiteľom aj stara Blaškova :-) ja ako zákazník,nebudem skumať kto ,čo a komu a koľko kto dlhuje ,na to su ine úrady a inštitucie nech sa tym zaoberaju pripadne nech stopnu podnikanie firme,ja požadujem za svoje peniaze,ktoré som zaplatil tovar a ten som aj dostal a ostatne "pozadie" ma nezaujima. x-)
Odpovedať
@mato981 tak to môžeš byť rád, že si dostal presne to za čo si si zaplatil. Možno si mal len šťastie a možno nie. Ja som tiež u nich pozeral, ale nejako som od nich upustil a začal som hľadať inde :-) uvidíme, pri kom nakoniec skončíme
Odpovedať
....neviem,nerobim reklamu ,ale ja osobne som bral už aj žaluzie do firmy asi pred rokom a poznam viac ľudi v okoli ,čo objednavali a bezproblemov to funguje ,tak neviem na čo tie "pochybnosti" ;-)
Odpovedať
@kvalitnetienenie Prepacte, ale riesit tu ci konkurencia skrachovala alebo nie?? Toto nie je ferovy konkurencny boj kedze sa nemozu vyjadrit. Inak dnes je to firm Mtech, ktora pokial viem fici. Mame od nich na dome komplet vsetko od sietok, roletiek, vonkajsich roliet az po zaluzie na byte. Vsetko je kvalitne a funguje ako ma. Inak cena na vonkajsie Al rolety bola u nich o dost nizsia ako u vas ;-) a iba doplnim, ze som obycajny zakaznik...
Odpovedať
@zarrinka O ohováranie ide ak je to nepravda. Každá firma má možnosť zaplatiť si profil profesionála. Je férový konkurenčný boj ak po sebe niekto nechá dlhy, zavrie firmu a potom si otvorí ďalšiu a ďalšiu a ide veselo ďalej?
Odpovedať
Profilova fotka
@zarrinka @kvalitnetienenie ale to co tu riesite :-) kazda mate iny nazor, ine skusenosti, ine informacie, no a? :-) to, ze im skrachovala firma no tak skrachovala urcite niekde bola chyba. Zalozili si novu a ked fici no tak fici.. Bodka tam niet co riesit..
Odpovedať
kvalitnetienenie :-) otočím trošku debatu inym smerom ,keď Vás ako ženu niekde na webe zaujme nejaka kabelka,či nejake pekne šaty a cena bude nižšia oproti konkurencii,tak budete skumať či firma s nižšou ponukou plati svojich dodavateľov resp. či ma zaplatene odvody do poistovne,pripadne vyplaty pre zamestnancov a ine "blbosti"? asi nie :-) takže o tom to je :-)
Odpovedať
@kvalitnetienenie Ja som ohovaranie nespominala ;-) ako pisal prispievatel vyssie, mne je jedno a vlastne ako zakaznik ani nemam paru o tom co sa vo vnutri firmy deje. Mna zaujima pomer ceny a kvality, ktory tam v tom case pre mna bol. Podnikanie na slovensku je uz ina kapitola. Smutne je, ze nieco take sa vobec moze diat ci uz z moralneho alebo pravneho hladiska...
Odpovedať
zarrinka pravdivo pišeš :-) ....kvalitnetienenie :-) ešte len na margo toho celeho,tiež robím v obchode ,tiež som každy deň v styku so zakazníkmi ,ale nikdy som sa neznižil na takú uroveň ,aby som ohovaral resp. hanil konkurenčnu firmu tym ,že ma dlhy ,že neplati dodavateľov a ine bla ,bla ,bla ;-) zakaznika to určite nezaujima..ponuknem zakaznikovi v prvom rade cenu ,pripadne referencie o kvalite mojho produktu,dodacie podmienky a je na ňom ,aby sa rozhodol,ale ohovarať konkurenciu //aj keď to može byť pravda// je taky primitivny štyl a "plytky" lakania zakaznika na moj produkt,že ja som ten na naj ;-)
Odpovedať
@mato981 Záleží na tom, či zákazník rozmýšľa z dlhodobého hľadiska. Ak áno, určite by ho mala zaujímať stabilita firmy. Znovu ohováranie je nepravda. Ja som uviedla pravdivé skutočnosti. Pravidelne sa stretávame so zákazníkmi, ktorý k nám chodia, lebo ich dodávatel zanikol a nemá im kto robiť záručný a pozáručný servis. O tom to je. O tom že sme naj naj som nepísala.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 rokoch
presne tak s tym pozarucnym je to tak, kamarat tak kupil mnoho veci a zaplakal..a ze to policia a zodpovedne organy neriesia? No velakrat medzi nimi nie je rozdiel, i ked ti politici nas verejne okradaju nasobnejsie a ludia ich este volia...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?