Chcem Vás poprosiť o radu. Potrebujeme podať reklamáciu na sedačku, spíšem to a zanesiem papier do firmy. Oni mi musia dať aj nejaké potvrdenie, že reklamáciu prijali? Čítala som niečo také, že to musia zaevidovať, no ale čo ak to odmietne. Neviem vôbec ako to funguje. A ešte by ma zaujímalo, či tú sedačku treba na vlastné náklady aj ku nim doviezť.Ďakujem
Dobry vecer, neuvadzate o aku zavadu ide, ak je viditelna, odfotte si zavadu, popiste a zaslite emailom alebo osobne, a ziadajte obhliadku reklamacnym technikom.
Reklamaciu musia prijat a tiez Vam potvrdit jej prijatie. Zakon urcuje 30 kalendarnych dni na vybavenie reklamacie.
ja som reklamovala rozparany svik, odfotila som, poslala mailom, a o par dni si pre to prisli (vzali len poskodeny diel) a do tyzdna aj priviezli spat a zmontovali. nikam som teda nic neniesla.
Kazdy predajca to moze mat inak.Ak maju web stranku,pozri,ci v nej nemaju napisane v obch.podmienkach,ake maju podmienky na podanie reklamcie.
Ak to tam nemaju napisane,tak urcite maju aspon nejaky kontakt,tak sa spytaj,ako mas postupovat.
Pri prebrani reklamacie ti je povinny predajca dat kopiu dokladu o prevzati reklamacie.Skontoluj,ci tam napisal datum prijatia, ten je pre teba dolezity.
Bezny predajca posle k vam svojho "majstra".ktory posudi, ci sa da opravit na mieste a ak nie, tak prevezu na svoje naklady na opravu.Tiez dovezu naspat.Ak je tovar v zaruke,predajca si neuctuje za dovoz a odvoz.
Nachystaj si kopiu pokl.blocku
@worker_falcon toto by som tak jednoznačne nevidela. My sme pred týždňom reklamovali novú práčku, voľne stojaci spotrebič. To, že mala výrobnú vadu je vedľajšie, ale technik prišiel na obhliadku k nám, zhodnotil stav ako neopraviteľný, na druhý deň prišiel kuriér priviezol novú práčku a starú odviezol. My sme so spotrebičom vôbec nehýbali.
@worker_falcon Mas taku skusenost? Alebo si len tak "placol do luftu"?
Este som o tom nepocula, ze by niektori predajcovia dali poslat sedacku zakaznikovi na ich naklady pocas zar.doby...
podla mna je normalne, ze pri reklamacii vam vydaju reklamacny protokol, ktory ste spisali a orazia vam ho, aby ste vedeli, odkedy bude plynut zakonna lehota na vybavenie reklamacie. no ja by som bez takehoto papiera neodisiel
@majki555 skúsenosť? poznám zákony... Našťastie predajcovia robia viac, ako im prikazuje zákon. Robia to nie kvôli zákonu, ale v rámci konkurenčného boja.