Reklamácia neodstránených závad

Potrebovala by som poradiť. Developer mi po určenej dobe neodstránil závady na byte - ktoré boli uvedené v preberacom protokole. Chcem teraz spísať reklamáciu. Poradí mi niekto, aká je tam lehota na odstránenie? Štandardne 30 dní, alebo je to inak? Prípadne nejakú odvolávku na zákon. ďakujem za prípadné rady
Odpovedať
Profilova fotka
NA reklamaciu mate 30 dni, myslim ze je to uvedene aj v zakone, ale musite ju podat pisomnou formou. Po pripade urobte mu negativnu reklamu aj tu na modrej streche. Kludne napiste meno firmy ktora si neplni zaväzky.
Odpovedať
@jmomietky dnes som ju spísala, tak som zvedavá, či sa niečo udeje.... je to známa senecká developerská firma
Odpovedať
@sunpit aky je nazov firmy? Toto sem treba davat aby si ostatny dali pozor.
Odpovedať
Profilova fotka
Senecka???? No tom som zvedavy o okoho ide? Napiste kto to je.
Odpovedať
Profilova fotka
Mozno tu reklamaciu stopol nejaky podriadeny pana Kvala. Nechce sa mi verit ze pan Kval klesol tak hlboko. Sice vravi sa ze poriadnu robotu spravi aj tak iba obycajny robotnik, zivnostnik, ktory sa snazi uzivit seba a svoju rodinu. Takym velkym stavitelom ide iba o vase peniaze. Reklamacie ich nezaujimaju.
Odpovedať
@jmomietky ked sa nebude riesit k mojej spokojnosti, mna tiez nebude trapit ich zla reputacia, ktoru si tym zariadia... ked to nepojde po dobrom, pojde to po zlom. Myslim, ze SOI a pravnik uz nieco zmoze, ale nechcem predbiehat udalosti.
Odpovedať
Profilova fotka
Jasne, treba tvrdo na nich. Mozem sa spytat coho sa ta reklamacia tyka? Mozno vam poradim. A drzim palce.
Odpovedať
tak aby som uzavrela túto tému, odstránenie závad som sa nedočkala ani po reklamácií.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?