ale pri kotloch je samozrejmé že servisák chodí na revíziu raz ročne min po dobu záruky keďže si to tak vyžadujú aj výrobcovia niekto dáva záruku na 3-5 rokov takže je normálne že si dáva podmienku revíznych kontrol po skončení záruky stačí každý druhý rok revízia .... takže na tvojom mieste zdvihnem telefón a volám firmu ktorá dodala ....
Vie o tom tvoj muz co sa tu pytas ... pls povedz mu o tom budd mat vtipnu prihodu vecer na pive
Ps je divne ze z auta sa vacsina ide doslova posrat a z inych tiez dolezitych veci nie, lebo su doma schovane
Pekny večer. Znovu sa pytam na regulator CWR ku kotlu Junkers. Kotol funguje no svieti Udržba .A kčomu mi je treba robit servisnu prehliadku.Keď funguje tak prečo.Moj nazor je to zbytočne to robiť.To som čital niekolko člankov že sa omieta prach A servisak naťuka čislo a Udržba z displeia zmizne.Ďakujem
Pri prehliadke sa urcite neometa len prach ! Akurat dnes bol na RTVS v Obcan za dverami chlap s Immergasom co si dal spravit prehliadku po 1,5 roku aj to koli tomu ze sa nieco pokazilo. Potom sa pokazil po 2 rokoch aj nieco a poslali ho kade lahsie ze uz nema zaruku darmo sa ohanal ze mala byt 5 rokov. Hlavne pri kondenzakoch co som cital aj co tu ludia pisu to treba robit kazdy rok. Ja som daval robit aj na klasicky kazdy rok od nova a teraz raz za dva roky a sluzi bez poruchy az na poistny ventil 12 rokov.
@zigibb pozrel som si to videjko.
Viessmann to riesi hned podpisom 5 rocnej zmluvy. Ak si ju zakaznik nezela ostava mu klasicka 2 rocna no po 12 mesiacoch plati za udrzbu a servisnu prehliadku priamu technikovi ktory nasledne odosle vyplneny formular vyrobcovi.
Tu pochybil jedine on tym ze si ma volat servisneho technika po 12 mesiacoch a argument ze mu povedal ze az na jar , ja sa stavim ze to bol iny technik nez ten co mu kotol spustal.
@technik007 nie je. Nebola vykonana servisna prehladka po 12 mesiacoch.
A je uplne jedno ci sa mal ozvat servisny technik alebo zakaznik jemu.
Vyrobca nepochybil tieto veci si ma ustrazit koncovy zakaznik.
@gkrivanek jasne ze pochybil zakaznik. Nic si neprecital. Ved to vsade pisu ze musi splnit podmienky ked chce 5 rokov. Uz tam iba nariekal. Keby jemu ukazovalo niekde ze ma spravit prehliadku mozno by spravil. Ale ked uz riesili ze on nema co platit za rocny servis tak som mal dost. Aj pri novom aute je asi automaticky prehliadka zadarmo :-D
@zigibb tvrdia ze by nemusel pretoze to zariadenie nestoji 5 €. A vyrobca by to mal riesit s autorizovanym servisnym technikom ano aj to tak je pri 5 rocnej u viessmana u 2 rocnej to nieje ano pri 10 tis eurovom zariadeni. Je to udrzba a v nej zahrnuta prehliadka.
Jedincom nechapajucim nutnost servisnych prehliadok pocas 2r. zaruky by som rad pripomenul analogiu k autám - tam je tiez dvojrocna zaruka a len vynimocne automobilky resp. predajcovia ponukaju zdarma komplet servisne prehliadky v priebehu zakonnej zaruky (operativny lizing sa samozrejme nerata)
@gkrivanek Roční prohlídka je strašně dlouhá doba. Já bych zval servisáka nejlépe každý týden. Nedělám si srandu. Je spousta závad, které mají rychlý průběh a mezi tím stačí obyvatelé i umřít. Třeba přijdou letní vedra a komín ztratí tah. Co zjistil servisák samozřejmě už neplatí, jsou jiné tahové podmínky. Prostě servis kosmetickou obhlídkou opravdu není servis a je třeba sledovat vlastnosti kotle.
U kondenzáku tedy hlídám rozdíl teplot spaliny - zpátečka a povinně!!!! hlídám obsah CO uvnitř kotle. Mezi plíživé závady, které servisák nedokáže najít, patří netěsnost komory. Papír o splněné roční prohlídce si tak můžete dát na náhrobní kámen. Jedna taková závada paradoxně vznikla poté, co servisák kotel rozvrtal při ročním servisu a kotel do měsíce nakonec chytil plamenem podobně jako na fotce. Obojí, tedy jak vysoký obsah CO, tak vysoký rozdíl teplot spaliny- zpátečka kotel nemilosrdně odstavuje z provozu.
Dálkový dohled může být součástí inteligentního řízení a sledování domu a toto všechno jednorázově vyjde, včetně sledování CO do 2000 Kč/80€. Kosmetického čističe tedy nezvu. Víc věřím technologiím, které za mě hlídají kotel 24/7. Podrobnosti v mém profilu.