Dodávateľ TČ - Nitra a okolie

Profilova fotka
Ľudkovia z Nitry a okolia, odkial máte tepelné čerpadlá? Poraďte prosím spoľahlivého dodávateľa. Ďakujem
Odpovedať
Zdravím Vás, skúste firmu climaport (tepelné čerpadlá Carrier) ja beriem od nich a dali mi bezkonkurenčnú cenu. Viem poslať do ss aj nejaké kontakty.
Odpovedať
Profilova fotka
@pierre83 dakujem, poprosim teda info do IP . Ďakujem
Odpovedať
@carolinka môžem Vám dodať na kľúč TC značky Viessmann aj cez dotácie.
Odpovedať
Profilova fotka
@pierre83 zdravim. Mozete aj mne poslat ten kontakt? Dakujem
Odpovedať
@carolinka Ja mám mitsubishi ecodan,firma mallay-cez dotácie.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 rokoch
@ivan33 NEODPORÚČAM. nechali nás bežať na spirale 3 mesiace. Prišiel nám mega vysoký účet a oni sa z toho vyzuli. Keď sme za kupovali čerpadlo Vavrik nám sľúbil servis v záručnej dobe za 50eur,o rok neskôr som ho kontaktovala so žiadosťou o servis. Povedal, že to bude za 150. Vraj si našu konverzáciu ohľadom sumy za 50 nepamätá. A najlepšie na tom je, že známy z vedľajšej dediny mal servis za 50!!!
Odpovedať
@mariafintova Aj ja som mal za 50 a bývam v tej istej dedine ako tvoj známy.Už 4 rok chodia servisovať-bez problémov.
Odpovedať
@ivan33 hej viem 😉
Odpovedať
Dobrý deň diskutujúci. Známy má upozornil na negatívnu recenziu tu na modrej streche. Naša firma sa už roky zaoberá inštaláciou tepelných čerpadiel a máme za sebou cez 150 inštalácii. Nedá mi však nevyjadriť sa k očierňovaniu našej firmy používatelom mariafintova. Pani Fintova tu diskutujúcich neskutočne zavádza a obviňuje našu firmu z vecí ktoré snáď ani nemôže myslieť vážne. Píše, že sme tepelne čerpadlo nechali bežať 3 mesiace na špirálu čo je absolútna nepravda a lož! Pani Fintova nám volala že jej teplene čerpadlo ide stále (vonkajšia jednotka) a teraz píše že jej išlo na špirálu čo technologicky pri COP nieje možné Čo sa tyka pani fintovej tak od začiatku našej spolupráce asi rok pred inštaláciou kde sme sa dohodli na podmienkach sme jej vyšli v ústrety v tom, že sme tepelne čerpadlo naskladnili a vyše pol roka držali na sklade aby sme jej dodržali cenu nakoľko daný výrobca mení ceny k 31.3. každý rok(zvýšenie cca 4%). BEZ AKEJKOĽVEK ZÁLOHY!!! Pani Fintova nakoniec ani dane čerpadlo neodobrala a vybrala si iný typ!!! Teplné čerpadlo sa inštalovalo až cca október/november nakoľko nemali pripravenú stavbu. Montáž sa prekladala niekoľko krát. Tak isto sme im pomohli získať dotáciu cez projekt Zelenadomacnostiam.sk bezplatne. Vždy sme boli ústretoví vo všetkých smeroch a to či už pri každom spoločnom stretnutí alebo telefonáte. Zrazu jeden deň tesne pred inštaláciou mi pani Fintova zavolala že našla na internete na Heuréka.sk lacnejšie čerpadlo o 50€. Samozrejme išlo o úplne iný model ako sme mali v ponuke my kde bol ešte aj termostat atd...tak som jej to vysvetlil a nakoniec sa inštalácia vykonala. To sme však netušili aké nočné mory nás čakajú. Každodenne telefonáty že im teplené čerpadlo ide stále že majú rozdiel v teplote na ich zakúpenom termostate o pol stupňa!!! Naši technici tam boli tepelne čerpalo skontrolovať niekoľko krát za týždeň zodpovedali každú otázku a vychádzali danému zákazníkovi v ústrety. Telefonáty neprestávali stále dokola to isté. Nakoniec si nakúpili termostaty a merali teplotu v každej izbe a nevychádzalo im to - niekde mali teplejšie a niekde chladnejšie to je zase príbeh o ktorom by som mohol pisat hodiny... nemali zonovu reguláciu.. Tak po dotahovackach kde sme si my boli 100% istý že zariadenie pracuje správne sme zariadenie napojili na diagnostiku. Samozrejme pánovi manželovi to nedalo a náhodou išiel okolo diagnostiky iba náhodou ju vypol... znova další výjazd... už niekoľký a to upozorňujem na fakt že teplene čerpadlo malo hodnoty COP okolo 3,5-4 neustále. Kto má Tepelne čerpadlo vie čo je COP. Nikdy ani jeden výjazd neplatili!!! Diagnostický záznam sme zaslali výrobcovi aby nám dal oficiálne stanovisko k danému zákazníkovi lebo sme už na firme boli vyčerpaný. Zasielam oficiálne vyjadrenie ktoré má aj pani Fintova: “Nenašli sme v zázname žiadne väčšie problémy, možno by pomohlo trocha zjednodušiť kúrenie, nastaviť plánovač pre TUV a menej ťukať do ovládača.” Najväčší problém pri zákazníkovi p.Fintova bol ten že neustále menili hodnoty prepínali režimy vykurovania a plánu TUV. My sme niečo nastavili a pán manžel to do hodiny “vylepšil” napríklad nastavil vodu TUV na 60 stupňov Celzia. Atd atd. Podľa záznamu za týždeň stlačili tlačidla na displeji toľkokrát že to niekto nestačí za celu životnosť čerpadla. Do ovládania bolo zasahované celodenne ako keby niekto pri ňom cely čas sedel!!! Mrzi nás veľmi ale veľmi že napriek našej najväčšej snahe riešiť celu situáciu aj keď žiadna vina na našej strane nikdy nebola sa teraz pani Fintova naváža do našej firmy a vytrháva cely problém z kontextu. Kľudne môže nafotiť hodnoty COP a pridať ich sem ale to neurobí. Ďalšou vecou a aj bonusom je to že naši technici sú vynikajuci aj AJ nakoľko pán manžel je Angličan a veskeru komunikáciu sme s ním viedli v anglickom jazyku. Nikdy sme nikomu žiadnemu zákazníkovi neboli takto nápomocný a nevenovali im toľko času ako zákazníkovi p.Fintova. Toľko moje vyjadrenie a budem ho pridávať pod každý váš zavádzajúci príspevok S pozdravom Jaroslav Vavrík konateľ MALLAY s.r.o.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?