Aqua Complet - Protherm RAY 9 K + zásobník FE120BM - čo všetko ešte treba k spusteniue kúrenia

Ahojte, chcem si kúpiť zostavu Protherm RAY 9 K + zásobník FE120BM https://www.protherm.sk/pre-nasich-za.... Na stránke Prothermu píšu že zostava obsahuje kotol, zásobník, trojcestný ventil, snímač do zásobníka a termostat. Kúrenár čo mi robil podlahovku a má pripojiť kotol hovorí, že ešte nejaké veci treba tam dokúpiť, nejaké odvzdušňovacie ventile spomínal. Čo tam ešte treba (okrem trubiek, ktoré sú už predpripravené) a samozrejme prác s pripojením a napustením? Expanzku by mal mať kotol v sebe, nie? A pripojenie na elektro a prvé spustenie robí servisák kotlov.
Odpovedať
Už som to zistil, ešte toto tam treba dať na prívodnú trubku k podlahovému vykurovaniu https://www.pvmsystem.sk/salus-at10-p..., ak by náhodou sa niečo porúchalo a pustilo by príliš teplú vodu do trubiek, aby vypol kotol.
Odpovedať
@trubiroh Niesom odborník. Ale mam kotol Protherm Ray 9K napojený na podlahovú. (síce nemám zostavu s bojlerom) Bojler mam Drazice 160. Na kotli si nastavuje max teplotu aku chceš aby ti púšťal do podlahový. Tak neviem na co by ti bol ten termostat na vstup do podlahový. Tak isto si vieš nastaviť výkon kotla od 2kW do max 9kW. Ja keď som robil nabeh poteru tak kotol išiel celý deň na 9kW a podarilo sa mi dosiahnuť teplotu v podlahové max 28'C. Možno keby išiel kotol viac dní na 9kW tak sa dostanem na viac 'C, ale asi 40'C by bolo asi maximum
Odpovedať