Zdravím, neviete náhodou ako je to s vrátením tovaru v Ikei? Kúpila som skrinku pod umývadlo, ale nesadne tam, tak by som ju potrebovala vrátiť, poprípade vymeniť za inú. Ešte som len otvorila krabicu,ale nič sme z toho nezmontovali. Nemáte niekto skúsenosti?
@cicaaurora Reklamačné podmienky IKEA:
6. Možnosť vrátenia tovaru bez udania dôvodu
6.1 Kupujúci môže za podmienok stanovených predávajúcim vrátiť riadne zakúpený tovar spolu s pokladničným blokom, bez udania dôvodu. Možnosť vrátenia tovaru sa nepovažuje za reklamáciu. V uvedenom prípade kupujúci musí splniť nasledujúce podmienky:
6.2 Zákazník môže vrátiť v lehote 365 dní akýkoľvek výrobok aj keď je zmontovaný, nemôže však byť poškodený, použitý, špinavý a musí spĺňať zásady hygieny. Ak Tovar tieto podmienky spĺňa tak bude zákazníkovi vyplatená plná výška kúpnej ceny. Ak Tovar tieto podmienky nespĺňa, pracovník obchodného domu má právo dať zákazníkovi zrážku z predajnej ceny tovaru a vyplatiť zákazníkovi len jej časť alebo vrátenie úplne odmietnuť. Výšku zrážky určuje pracovník obchodného domu podľa rozsahu poškodenia vráteného tovaru.
6.3 Vrátenie kúpnej ceny za vrátený tovar prebieha rovnakým spôsobom, akým sa uskutočnila pôvodná platba. Vrátenie sumy je možné aj na refundačnú kartu, ktorú možno použiť na nákup výrobkov IKEA. Konečné rozhodnutie o prijatí vráteného tovaru je na pracovníkovi IKEA.
Skúsenosť: IKEA s vrátením tovaru nerobí drahoty. Spokojnosť klienta je pre nich dôležitejšia. Doteraz všetko, čo som nepotreboval a chcel vrátiť, zobrali späť. Ak máš členskú kartu, tak ani ten doklad o nákupe nepotrebuješ. Len ten tovar musel byť kupovaný s tou členskou kartou.
Super, ďakujem... Pýtala som sa to hlavne preto, lebo pred pár rokmi som čítala v ich reklamačných podmienkach, že ak chceš vrátiť tovar, ktorý aj keď nebol ešte zmontovaný,ale bol už otvorený, tak už nevrátili plnú sumu.
Mne uz sa viackrat stalo, ze som vracal ocividne otvorenu krabicu, ale vyrobok som neskladal, krabicu znova prelepil a vzdy mi vratili plnu cenu .... mozno aj preto lebo mam kartu IKEA family ....
@zeel nemyslim si, ze to bolo skrz tu kartu, my sme tiez tak vracali, kartu nemame a nebol problem, normalne peniaze vratili ani nic sa nepytali, vsetko bez problemov :-)