Ahojte.
Kupovali sme novú WC misu. Pri prebratí tovaru sme si nevšimli, že je obal roztrhnutý. Cca po mesiaci sme ju chceli osadiť a zistili sme že na mise je nejaký fľak. Vyzerá to ako keby sa tam pri prevoze obtieral nejaký kov, tá škvrna má taký kovový lesk. Reklamáciu nám neuznali, lebo sme si pri preberaní neskontrolovali obal. Skúšali sme to vyčistiť liehom, benzínom, cif, toro a nič. Neviete mi s tým poradiť?
Ďakujem
no to ,ze neuznali reklamaciu je jasne :/ tiez som mal podobnu skusenost svojou vlastnou nedoslednostou :/ no ci to niecim vycistis to neviem, ked ze ste uz skusali vsetko mozne :/
@branov77 také niečo kupujem v OBI alebo v Lidli a tam to zoberú vždy doniesol som starý a zobral nový, funkčná porucha to nie je ak nie je prasklina dalej a tebe sa to prekryje sedátkom tak to vidieť nebude
no... od eshopu kup druhy taky, tento im vrat ako vratenie tovaru do 15 dni a budes mat 2 nove. Potom predas ten novy.
znie to ako odrb, ale v zahranici by sa aj pretrhli len aby si bola spokojna (tzn. samozrejme ze by ti tovar vymenili a pouzili poistku na skodu pripadne sa natahovali s dopravcom) - ale tu sme na slovensku takze musis pouzit jedine slovenske zbrane.
@marekjahoda vrátiť musíš v originál obale a nepoškodený ,nemal to prebrať, poučil sa na vlastnej chybe ak ešte doteraz nenakupoval cez internet, ale rovno vrátiť, vtedy do 15 dní nemusíš uviesť dôvod výmeny
@marekjahoda toto dokaze len slovak - pindat na slovensku mentalitu a hned to zahlobit kontra podvodom na hulvata... lebo "ked ja som sprosty, nech aj ostatni trpia".
@gashtaan to si zle pochopil.
on to zaplatil, prislo mu to rozbite. tj za prachy nedostal nic - ziadnu protihodnotu resp. poriadne znizenu.
ked ti v amazone pride nieco ponicene, tak ti ihned vratia prachy a ani to nechcu naspat (podla hodnoty samozrejme).
na slovensku nieje nikto za nic zodpovedny - kurier, eshop, nikto... a ty, zakaznik, to musis zacvaknut 😉
ale je ok ze ty si s tym v pohode... s cim mas eshop? 🙂
@marekjahoda len ak po mesiaci z toho eshopu zavolaju dopravcovi, ze pred mesiacom ste nieco dodrbali tak ich aj ten dopravca posle do riti... Mohla to byt chyba dopravcu, ale jednoducho ten cas co odvtedy ubehol je prilis dlhy.
Toto je jednoducho smola a ponaucenie dobuducna aspon zbezne prekontrolovat.
Kebyze po mesiaci najde vyrobnu vadu alebo aj ine poskodenie nesposobene priamo dopravou, tak to je ine. Ja som tiez montoval jedno WC asi az po 3 mesiacoch a bola tam zle odliata vpust vody, tak som to normalne doniesol a vymenili mi to.
Toto tazko zahra aj na ten odrb - vratenie do 14 dni.
Ja som to kupoval v stavebninách spolu inými vecami a nechal si to všetko doviesť domov, takže stavebniny boli zároveň aj dopravca. Nechcem vôbec špekulovať s objednávaním a vrátením cez eshop. Skôr ma zaujímalo, či niekto nemá skúsenosť s podobnou škvrnou a prípadným vyčistením. Je pravda že pod sedátkom to nevidno, ale sedátko sa niekedy aj dáva hore 🙂
@branov77 casta chyba, tovar treba IHNED rozbalit a skontrolovat. toto nie je skvrna, toto je zodrety smalt az na kov. Bud si zavolas nejakeho opravara, co sa tomu venuje (smaltovanie vani) alebo mozes skust opravnu sadu:
https://kupelne-galaxy.sk/instalacny-...
Ja napr. sanitu kupujem tak, ze idem do studia (alebo hornbach), osobny odber a tam si vsetko necham vybalit a skontrolujem. V 50% pripadoch sa stava, ze keramika ma nejaku vadu a je to omnoho jednoduchsie zobrat 2hy kus ako sa natahovat s 14 dnovym vracanim a reklamaciami. Kde tovar nechcu rozbalit, nekupujem.
@branov77 Mne sa podobne zadrbalo umývadlo, keď som mal na rukách kovové hodinky (myslím, že to boli titánové). Našťastie to nie je tak veľký fľak, skôr taký čmuhanec, ale nešlo to ničím dole. Je to tam už 4 roky. Skúšal som riedidlá, benzín - nič. Možno nejaká silnejšia kyselina, ale to nebudem skúšať.
@duzu - ziadny kurier nebude cakat, kym si ty rozbalis zasielku. ALe ak je to na dobierku a obal je poskodeny rovno nepreberam. Ak kurier povie ze nema cas, tak do preberacieho protokolu napisem - prebrate s vyhradou. Ak je tam poskodenie a ozves sa estev ten den, neni s tym problem. ALe sanitu takto neriesim, radsej pridem do studia a v klude si pozriem /rozbalim.
@mgx@branov77@branov77 zasada znie :cez eshop nic vacsie nekupovat ,ak su tie stavebniny normalne ,ukazes im to foto ,tak ti to musia vymenit.ak nie prid hod im misu na zem a kup si druhu... ed tu jasne vidno ze to bola chyba prepdavy..
Daj na to potravinársku kyselinu citrónovú rozpustenú v troške vody, nechaj postáť a potom vydrhni. Ak to trochu vybledne tak máš šancu že to po xtom čistení zmizne.
@marekjahoda neviem ci som to zle pochopil, v otazke nie je ani slovo o tom, ze ide o nakup cez eshop.... znelo to tak, ze mu radis, aby to nakupil cez nejaky eshop a vratil ten zniceny tovar.
"na slovensku nieje nikto za nic zodpovedny - kurier, eshop, nikto" - to je pekna blbost, este sa mi nestalo, ze by sa nevyriesila poskodena zasielka. Len ju treba skontrolovat a neprebrat... a netrep, ani v amazone by si nepochodil s reklamaciou mesiac po prevzati zasielky.
@gashtaan ty si nakupoval dakedy na amazone? vidi sa mi ze asi nie... pokojne ti vyreklamujem rok stary nakup a vratia ti prachy... dokonca, teraz tam uz ani nesedia ludia - vybavuje to automat... pozrie, aku mas historiu nakupov, a ked prepocita, kolko by stratili za nasrateho zakaznika, tak mu vrati bezproblemovo peniaze.
milujem tieto diskusie typu "netrep". fakt zumpa.
nemam chut s tebou diskutovat. drz sa.
@marekjahoda "a ked prepocita, kolko by stratili za nasrateho zakaznika"
presne... samozrejme, to je hadam prirodzene aj v pripade slovenskych shopov, ak im produkujes signifikantny obrat, budu sa pozerat na teba inak. Ale ocakavat, ze si predajca necha aj na hlavu nas*at kvoli jednej wc mise je trochu naivne, hlavne ked sa ho piati jahodovia pred nim snazili odrbat "slovenskymi zbranami".