Internetový obchod najkupelne.sk a moja zlá skúsenosť

Profilova fotka
Zdravím všetkých, rada by som Vám dala do pozornosti tento internetový obchod NAJKUPELN.SK , aby ste sa nepopálili ako ja ,,, Majiteľ je podvodník a klamár , vo všetkých smeroch. Ak si objednáte tovar dodacie doby sú v nedohľadne, ak sa vobec k Vám tovar dostane , komunikácia minimálna a pribúdajucimi dnami doručenia tovaru sa stáva nulová. URČITE NEDOPORUČUJEM nakoľko moja osobná skúsenost s týmto internetovým obchodom je veľmi zlá. :-S
Odpovedať
Zdravím a už ste dostali čo ste si objednali?
Odpovedať
Profilova fotka
@ivan21 Nie , máte aj vy osobnú skusenost z týmto internetovým obchodom ?
Odpovedať
A to sme chceli od nich objednavat akciovy tovar, dakujem.
Odpovedať
Profilova fotka
@kvetoslavap preboha len to nie!!! už som podala podnet na SOI aj policiu , ak by sa mi podarilo dat do kopi viacej neštastníkov ktorý boli okradnutý ako ja, policia by mu to hned zpočítala :)
Odpovedať
dobry den, aj my mame zlu skusenost - tovar sme objednali - nastastie este nezaplatili, objednali sme na dobierku. Vraj nam to do 3 dni posle. O tyzden stale sluboval, ze uz zajtra zajtra to posle, do dnes nic neposlal, len sa vyhovara a klame, zatajuje sa a hra sa na slusneho akoze "mame vo firme problemy" atd.....tovar stale nikde. Narobil nam tym velke problemy! hajzel
Odpovedať
podotykam, ze tovar nikde skoro mesiac!!
Odpovedať
Profilova fotka
Dobre vedieť, lebo sa obzerám za kúpelňami.
Odpovedať
Zdravím, asi pred hodinou som písal na ich infolinku dotaz k jednému výrobku v ich ponuke, keďže telefón mi nikto nebral. No dobre že som náhodne natrafil na túto diskusiu, aspoň viem že si to tam určite neobjednám
Odpovedať
Profilova fotka
@niggy @riama276 @ma890 vobec cez nich nič neriešte len si pokazíte Sviatky !!!
Odpovedať
Profilova fotka
@dunakiliti80 Po mojom zdĺhavom časovo aj finančne náročnom riešení tohto problému podaní všetkých podkladov na všemožné inštitúcie, ktoré sa na môj podnet týmto nepoctivým predajcom už zaoberajú ]-( som poslala pánovi podnikateľovi moju poslednú SMS ,,, s textom : nedali ste mi na výber a zrealizovala som všetky právne kroky ..... a stal sa zázrak do 2hodín som mala pekne všetky peniažky na učte :-D ,, som na seba pyšná x-)
Odpovedať
stale to hovorim a trvam na tom- e-shopy kazia celkovy predajny trh.a toto je vysledok.je to ale aj chyba ludi , ze vobec idu taketo veci objednavat cez net.dnes moze mat e.shop hoci kto a moze predavat cokolvek.zoberte si situaciu,ze by vam ten tovar aj dodal ale nasledne hned na to by zrusil e.shop.co by ste robili v pripade ,ze by ste chceli nieco reklamovat? nic.akurat by ste si isli kupit inu vec.a stalo by vas to 2x tak draho ako keby ste to urobili na prvy raz.
Odpovedať
Dovolte mi aby som Vam trocha oponoval. Verim ze sa objavia problemy s majitelmi e-shopov, no nehadzte vsetkych do jedneho vreca. Sam mam e-shop, pracujem v istej oblasti ako "montaznik" a pouzivane zariadenia tak aj predavam. Mam svojich dodavatelov od ktorych si material co nie je na sklade objednavam. Tu napr. moze nastat prvy problem s dodavkou. Moj postup je vsak taky, ze objednavky vybavujem kazdy den a ak nie som schopny do 3 - 4 dni tovar zakaznikovi poslat, oznamim mu to (samozrejme s ospravedlnim) a navrhnem mu bud dlhsiu cakaciu dobu alebo stornovanie objednavky. Takychto pripadov je minimum, ale vylucit ich neviem. Preto by som netvrdil ze vsetky e-shopy su zle, je to skor o majitelovi. A potom, o zlych skusenostiach sa hovori vsade, ale ak nakupite dobre na takychto a podobnych forach to nespomenie nikto. Samozrejmostou je zaslanie na dobierku, od nikoho nepytam peniaze vopred. A uz sa mi stalo ze aj po vcasno odoslani si zakaznik tovar neprevzal, mne sa vratil a naklady mi nikto nenahradil. Mam si aj stazovat aky su kupujuci .... zly? A pre tych co sa pytaju preco by mali nakupovat v malom e-shope a nie vo velkom? V mojom pripade ceny, bezplatne poradenstvo ( jedna sa o specificky tovar), moznost objednavky aj s montazou, moznost vymeny za iny tovar v pripade ze zakaznik zisti ze mu zariadenie nevyhovuje....
Odpovedať
Článok sa načítava...
samozrejme to som zabudol spomenut,ze su vynimky ,ktore maju aj e-shop ale aj kamenu predajnu.s cakacimi lehotami je to bezna vec (pretoze ja v jednom velkoobchode pracujem ) a viem, ze sa neda drzat na sklade vsetko co je v katalogu od xyz vyrobcov.cize na atypicke alebo malopredavane veci sa caka dlhsie.nehadzem vsetkych do jedneho vreca , ale asi som to tak napisal, tak sa za to ospravedlnujem.
Odpovedať
Ludia su divne tvory. Stale chcu mat toho viac a stale chcu davat za to menej penazi. Vsetci sa stazuju, ze kamenne predajne su drahe a na e-shope si to kupia omnoho lacnejsie. Ale na to aby si to na e-shope kupili, to potrebuju v kamennej predajni vidiet, vyskusat atd. A potom vytazoslavne nabehnu na net, kde im vyhladavace hned vychrlia najlepsiu cenu a cloviecik je spokojny ako vybabral s nenazratym obchodnikom, ktory sa mu venoval mozno hodinu, mozno viac a mozno menej a ktor& chcel za ten isty tovar o xy viac korun viac ako si teraz nasiel na nete. Ked mu to ale ten super lacny e-shop zrazu nedoda do tyzdna tak je pruser a bordel...... Pochopte uz konecne, ze len velke a overene eshopy ako tak dbaju na svoje renome a zakaznikov. Tie kadejake obyvackove na to kaslu, ci oklame zakaznika alebo nie, zajtra si spravy druhy pod inym menom a veselo vas oklame zas.... ale to by som chcel asi vela
Odpovedať
Profilova fotka
@adam1605 no dovolím si nesúhlasit - najmä co sa týka reklamácie spotrebicov - nereklamuje sa v eshope, ale priamo každý výrobca ma servis a treba kontaktovat servisneho technika pre danú oblasť. Kontakty na servis sú uvedene v každom jednom manuály. Servisakovi ukazete záručny list a tusim fakturku a to je asi tak všetko.
Odpovedať
@blondiee83 toto je sice pravda ale NIE KAZDY vyrobca ma na SK servisnu siet.takze mate pravdu tak na polovicu.
Odpovedať
Profilova fotka
@adam1605 to záleží od toho, koľko značiek ich nema :-D . Ale väčšina bežných značiek, ktore si ľudia objednavaju, servis ma. V každom prípade - jasne, že eshop je väčší risk ako nejaka kamenna predajňa, s tym treba rátať. Na druhej strane - ceny sú oveľa nižšie. My mame s internetovymi obchodmi zatial len tie najlepšie skúsenosti a dúfam, že to tak aj zostane.
Odpovedať
@blondiee83 este na marho tych reklamacii-v e shope nemate absolutne sajnu odkial ten material predavajuci ma.ci sa nan vobec vztahuje zaruka.staci si napr. pozriet stranku ravaku a uvidite ake okno vyskoci hned na prvej stranke.je to presne kvoli e shopu (stavbaeu a pod).podla vyrobneho cisla aj servisaci vedia zistit ci bol vyrobok vobec urceny pre SK trh,ak nie- hold smola.vyjazd,opravu a material - vsetko plati clovek ,ktory takto usetril par korun.ale tak snad to nebude vas pripad :)
Odpovedať
Profilova fotka
@adam1605 akože, podľa mna už trochu prehanate, nie??? To môže byt tak jeden prípad z 10 000 ak nie 100 000.. A to s tym tovarom - ci je alebo nie je určený na slov. trh - to mi príde akosi čudné, resp. Nechápem, co tym myslite. Pochybujem, že to je bežná prax. Napr. Chladničku sme objednávali z českého eshopu, zhodou okolnosti nefungoval vyrobnik na ľad. Zavolali sme servisaka, prišiel, opravil, odišiel. Ja nejdem nikoho presviedčať, každý nech si nakupuje, kde chce a kde mu to vyhovuje. Ale ja osobne nemám potrebu preplacat výrobky a spotrebice o min. 30 %. Aj kamenna predajňa môže skrachovat, zatvoriť, neuznaju reklamaciu, atd. Čiže záruku nemáte nikde.
Odpovedať
@blondiee83 pravda nikam to nevedie...viem ,co pisem stretavam sa s tym.nie len u sanity ale aj u kurenarskych veci hlavne kotlov.tiez nebudem nikoho presviedcat- clovek sa najlepsie uci na vlastnych chybach.
Odpovedať
@blondiee83 pravdu máš @adam1605 čo riešiš prosím ťa?každy nech si nakúpi kde chce .
Odpovedať
@ivan21 mas pravdu. kaslem uz na to.len budem cakat kedy zase vznikne nejaka ta tema ako sa kto popalil na e shop.
Odpovedať
týto ľudia tu niečo vedia, niečo majú, vela toho dokázali,nehovor im kde maju nakupavať,možeš im ak teda chceš pomocť poradiť zohnať doporučiť len im nehovor čo majú a kde maju pokial nechceš ísť sám proti sebe
Odpovedať
@ivan21 ja nikomu nic nevnucujem.su to moje subjektivne nazory.ak s nimi niekto nesuhlasi - ok, ja to berem.tiez je mi jasne ze ty so mnou suhlasit nebudes a ani nemozes (kvoli tej stranke co mas ) pretoze by si isiel tiez proti sebe...
Odpovedať
Profilova fotka
To su ty garazovy predajcovia, nemozu si dat vyrobok na sklad, lebo je zima a teraz tam maju schovany bicykel :-D
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?