Aké máte skúsenosti s firmou Moderný byt?

Dobry den, Chcem sa opytat ake mate skusenosti z firmou moderny byt, kupil som byt v KE na novej terase 2 a do standardu ho vie spravit firma moderny byt tak sa chcem opytat na referencie.
Odpovedať
1
2
som z BA, taktiez sa o standard/nadstandard stara moderny byt. ja som vo faze, ze mam vybraty a zaplateny nadstandard zo sika, takze referenciu na vyslednu sluzbu este nemam. snad bude vsetko ok, keze maju podchytenych strasne vela projektov aj tu v BA
Odpovedať
Dobry vecer, nechcem vas odradit ale of firmy moderny byt dajte ruky prec!! Som z KE a na termin som cakala 6 mesiacov a led som ho konecne dostala tak rekonstrukcne práce da daju pripisat nocnej more. Nekvalifikovaní pracovníci, kazdy den iny clocek co vasej nehnutelnosti a spravanie nadriadenych je pod uroven a zahanbujuce. Ked prisli vymerat byt pred 6 mesiacmi vsetko sa dalo urobit"slovom" teraz prislo na realizaciu a nic da neda, mury su krive, dvere si krive, omietka neschne a podobne. Vsetky vyhovorky sveta.
Odpovedať
@manilla vela projektov neznamena kvalitnych projektov, Ak u vas v BA maju dobry tim ludi a nie nekvalifikovanych amaterov ako u nas v KE tak .... My mame material zo sika a je to dobry material a pracovnik robiaci kupelnu nemam nanho zle slovo ale ten ostatok k vedeniu kablov a omietky .... Ved posudte sami, toto je omietka na stene hotova na farbu?!!!
Odpovedať
Mam potrebu dodat ze Toto je praca po 2 tyzdnoch , a este stale nedokoncena.
Odpovedať
tak aj ty z ba maju len material objednany. Ked vam zacnu robit napiste informaciu prosim ako ste spokojny. Hadam to stihnete kim sa bude ja rozhodovat aj tak este niesom rozhodnuty ci pojdem cez nich alebo cez niekoho ineho moemtalne je len vyhoda ze mi to oni vedia spravit este pred kolaudaciou. Dakujem
Odpovedať
Tak to vam hovoria ze mozu spravit, ale ci to spravia, toto je jadro kupelne po 2 tyzdnoch
Odpovedať
Za material som zaplatila 8000€ a Za pracu 6500..... 31. Oktobra he termin ukoncnia maju na to 5 dni.... To co vidite je praca 10 Dni tak Ak to tak pojde dalej tak ani 31 December nebude postacujuci @kvacinka03
Odpovedať
moznost bola len platba dopredu? lebo ja niesom ochotny zaplatit za nic dopredu. ja nebudem potrebovat murarske prace ale ked jedno dobre nevedia tak uvazujem ze aj ine prace budu vediet dobre.
Odpovedať
70% je platba v druhy den zacatia prace, 30% po dokonceni, nekvalifikovany personal. Moderny byt ma subcontracterov, oni priamo to nerobia.... Robia to zivnostnici pod firmov
Odpovedať
@kvacinka03 ved sa Len pozrite ako je urobena omietka, flaky vsade a bolo povedane ze na to budu nanasat farbu :-x
Odpovedať
@kvacinka03 dvere su podla nich v poriadku, nepotrebuju opeacovanie kedze budu vlozene druhe... Co k tomu dodat... Po 2 tyzdnoch ....
Odpovedať
@kvacinka03 este musim dodat ze Za material musite zaplatit pred podpisanim prac Ak sa rozhodnete ist s nimi do toho... Co vysoko neodporucam po vlastnych skusenostiach, neprajem nikomu aby prezil to co ja a pristup nadriadenych je polutovania hodny....
Odpovedať
Článok sa načítava...
@kvacinka03 mne budu robit len kupelku do nadstandardu. ziadne omietky a pod. na vyber som nemala kedze je to jedina moznost. developer ma s nimi podpisanu zmluvu. byt sa bude odovzdavat na buduci rok, momentalne mi robia omietky/potery. ale to priamo stavebna firma, nie moderny byt.
Odpovedať
Nakolko Moderny Byt realizuje standard v novostavbe tak sme nemali inu moznost. Odporucam vsetku komunikaciu mailom a 2-3x prekontrolovat vsetky detaily. Taktiez treba tlacit na terminy. Dodanie vizualizacie minimalne tyzden. Niekedy az 2. Nasledne po urgencii vizualizacie boli dododane do 2 hodin. Viac krat dodali zlu vizualizaciu, zly rozpis materialu a pod... suhrnne: velmi zly dojem. Celkova doba navrhnu jednoduchej kupelne bola 3 mesiace. Tiez zabudnite na komunikaciu s robotnikmi, pokial neviete po madarsky. Prajem pevne nervy s touto firmou.
Odpovedať
@sundevil vizualizaciu urobili, vsetko bolo v poriadku pokial zacali kupelnu robit. Na mieste kde mala byt zavesna skrinka sa teraz nezmesti, Sklz sokoro 10 cm sprchovy kut sme museli kompromizovat o 15 cm Aby sme vobec dostali pracku make miesto kde bola Ms vizualizacii zobrazena 😡 asi najhorsia skusenost s neohladuplnymi a arogantnymi ludmi moderneho bytu... Nikto nekontroluje chod prac doteraz odvedenych, 2 tyzdne skoro nikto nepracoval v nehnutelnosti a terraz 3 dni pred terminom a je ich tam tolko ze si zavadzaju...
Odpovedať
@martinam1803 a pevne nervy? Oni mi ubrali 10 rokov z mojho zivota za stres a klamstva ktore praktizuju den co den. Nech dokoncia co maju a podavam podnet na slovensku obchodnu inspekciu
Odpovedať
Cital som tieto info. Dost som bol prekvapeny, ze na ich stranke ako prva informacia vyskakuje ponuka spoluprace pre partie. Otazkou je ako garantuju kvalitu. Mozno na to maju nejaky mechanizmus ako si overia novu partiu. Reklamacia mi pride ako dost rizikovy sposob "spoluprace"
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Veľmi nás mrzí negatívne vnímaná skúsenosť klientky s realizáciou bytu prostredníctvom našej spoločnosti. Ako spoločnosť realizujúca tisícky bytov po celom Slovensku, pristupujeme ku každej kritike so všetkou vážnosťou a preto po detailnom oboznámení sa so situáciou cítime potrebu vyjadriť sa a uviesť niektoré veci na pravú mieru. Nie všetky skutočnosti sú dopredu pred realizáciou jasné (stav stien pod náterom, krivosť pod dreveným obkladom, stav jestvujúceho jadra, skutočné rozmery po jeho demontáži atď .). Z toho následne vyplývajú v priebehu samotnej realizácie drobné, ale niekedy aj zásadné korekcie do vopred navrhovaných a spoločne prekonzultovaných riešení na čo klientov vždy vopred upozorňujeme tak počas zamerania , procesu riešenia vizualizácie ako aj pred podpisom Zmluvy. Pokiaľ nebolo niečo dostatočne odkomunikované z našej strany, tak sa za to samozrejme ospravedlňujeme. Jednoznačne však odmietame všetky obvinenia z vyhovárania sa či dokonca z klamstiev alebo nečinnosti manažmentu. Najdôležitejším faktom zostáva, že dielo bolo riadne a včas odovzdané. S klietkou sme sa po skončení realizácie niekoľko krát stretli a snažili sa celú záležitosť vzájomne vysvetliť , veríme že úspešne. Týmto považujeme celú záležitosť z našej strany za uzavretú.
Odpovedať
Nikdy viac firmu Moderný byt. Chyby na realizácii, zlá komunikácia, jedna vraví, ze sa niečo nedá, druhý, ze sa dá, ale trebalo povedať. Ďakujem aj za taký prístup. Ujednotte si v prvom rade názory.
Odpovedať
no nic moc. neviem ako v ke ale v ba je to hruza. najprv meškali, nenastupili na čas. potom to bola čistá katastrofa, každý den iný človek, omietka taká tenká, že presvitala tehla. kachličky v kúpelni boli celé na krivo. potom zase prišli iní ludia a začali to celé opravovať. už chodili stále tí istí a už to malo aspon nejakú úroven. začiatok bol naozaj hrozný. prácu dokoncili o dva týždne neskôr. majitel sa ani neukázal ani sa neprišiel ospravedlniť. kamosovi robila iná firma z ba a mal kúpelnu hotovú za dva týždne a nie za 6.
Odpovedať
@moderny_byt ta pani mala pravdu, len samé vyhováračky. arogancia jak hovado.zaujímavé jedna firma vie zamerať presne a druhá nie? treba posúdiť kvalitu zamestnancov.
Odpovedať
Ahojte, absolútne neodporúčam využiť ich služby práve ich mám doma, katastrofa každý deň sľuby čo bude zajtra robiť a skutek utek, každý deň zmiznú niekam na 2-3 hodiny ( vraj pre materiál ) a nakoniec čo povedal, že bude na druhý deň spravené, tak nie je; len načaté a nedokončené. Prevŕtané steny do izieb aj kuchyne každý deň nejaká, vizuál čo majú vraj vôbec nesedí s rozmermi vraj všade sú nejaké odchýlky a nepresné zamerania, neviem podľa čoho vôbec idú a načo sme vôbec ten vizuál platili. Som zvedavá či zaň vrátia peniaze ako bolo povedané, že ak nakúpime u SIKA a budeme realizovať cez moderný byt tak tieto budú vrátené. Som zvedavá ešte ako s elektrinou dopadneme, lebo v záchode prestalo svietiť a rozsvieti sa keď zapneme v kuchyni svetlo, v izbe nesvietime už druhý deň. Dnes to mal dať do poriadku, no už je večer a stále nič, je to už koniec druhého týždňa a ešte nemáme nahodené kachličky, len čiastočne .... :( a to už dva dni nám vraví, že záchod už bude komplet hotový. No ani zďaleka tak neni. Asi toľko k MODERNÉMU BYTU, túto realizáciu sme dojednávali s p. Kristínom, no za čelý čas prerábky sa tu ani raz neukázal, čo na začiatku hovoril, že sa tu priebežne zastaví a skontroluje ako postupujú práce no neukázal sa ani raz, nezdvíha telefon keď mu voláme na mail neodpisuje. Veľmi veľmi zlý prístup. Čiže žiadna kontrola ako práce prebiehajú, evidentne o tom čo sa robí nemá ani páru.
Odpovedať
@martinam1803
Odpovedať
@misko666 U nás zase každý deň, zmizne niekam na pár hodín. Vraj pre materiál alebo niečo dokúpiť. Teraz už tomu neverím, podľa mňa majú takto viac rozrobené a preto to takto vyzerá nikde nedokončené ako má byť, a to načo sa tak človek teší a je plný očakávania aké to bude, úplne tomu pokazia ten dobrý dojem :( Toto je WC a kúpeľňa po 2 týždňoch, a to nemuseli jadro robiť. :(
Odpovedať
@martinam1803 A to boli u vás sami ? Alebo ste boli doma ? ,,veď človek ani toľko dovolenky nemá, čo oni pohltia :(
Odpovedať
Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný byt s.r.o. : Dobrý deň. Veľmi nás trápia kopiace sa negatívne skúsenosti klientov s maloobchodnou realizáciou, ktorú klienti realizovali s našou spoločnosťou, ktorý sa skrývajú za pseudo menami misko666 a janci311. Ako firma stojíme na trhu viac ako 20 rokov a verte, že nie vždy to bolo jednoduché, nakoľko stavebný trh je presýtený či už stavebnými firmami tak aj nekvalitnými realizátormi. Stálo nás nemalé úsilie vypracovať sa na miesto, kde sme dnes a preto nás o to viac trápia podobné recenzie. Dovoľte nám preto, nakoľko máme niekoľkoročné skúsenosti a veľké množstvo recenzií z maloobchodných alebo developérskych realizácií, ktoré nám robia dobré meno a sú to práve tie, ktoré nás reprezentujú, aby sme sa so všetkou vážnosťou a po detailnom oboznámení sa so situáciou vyjadrili k niektorým skutočnostiam. Pred začiatkom samotnej realizácie ide na miesto budúcej realizácie vždy odborný technik, ktorý si celý priestor zameria a technicky všetko zhodnotí. Priemerné realizácie nám trvajú 7-10 pracovných dní, vždy však záleží podľa rozsiahlosti rekonštrukcie a práce na viac, ktoré nie sú na začiatku realizácie uvedené, môžu mať dopad aj na predĺženie termínu. Nie je však vždy možné odhadnúť čo sa skrýva pod danými stenami a niekedy sa žiaľ vyskytnú problémy, s ktorými sa na začiatku neráta. Realizácia však prebieha u klientky janci311 bezproblémovo, o celej realizácii máme podrobný priebeh a čo je najdôležitejším faktorom, realizáciu ukončíme v zmluvnom termíne, kde uvedený dátum ukončenia realizácie je dňa 09.06.2017. Môžeme Vás však ubezpečiť, že samotnú realizáciu ukončíme o niečo skôr ako klientka mala zmluvný termín, avšak sa zabudlo spomenúť, že v tomto termíne bude mať klientka okrem ukončenej samotnej realizácie, namontované aj dvere, ktoré neboli súčasťou zmluvy o dielo, ale boli objednávané ako samostatná zákazka. Pre klientku sme však urobili maximum a dohodli termín montáže dverí tak, aby sa všetko ukončilo do zmluvne dohodnutého termínu. Je však najprv potrebné mať zo stavebného hľadiska dokončené steny, na ktoré sa osadia budúce dvere a tak skôr ako po samotnej realizácii to nie je možné. Taktiež by sme sa chceli vyjadriť ohľadom komunikácie. S klientkou sme komunikovali telefonicky aj e-mailom, na každý e-mail sme jej odpovedali avšak si uvedomujeme, že dvakrát p. Kristin telefón nezdvihol. Nechceme ho obraňovať, avšak klient volal po pracovnej dobe p. Kristina a tak sa nie je možné čudovať, že sa klient nedovolal. Klientka bola osobne u nás na predajni dňa 03.06.2017, kde sme sa jej pýtali, či je so všetkým spokojná a či všetko prebieha ako má. Ani raz sa nezmienila o nespokojnosti so samotnou realizáciou, jedine že si už želá, aby bolo po realizácii z dôvodu znečistenia bytu. Avšak pri realizácii či už celého bytu alebo jeho časti treba rátať, že samotné užívanie bytu nie je bezproblémové (prach, špina, rozbúrané priestory, existenčné problémy a pod.). Klienti však majú možnosť si zvoliť aj realizáciu na kľúč, nemusia si brať nutne dovolenku (nie je to potrebné), kde sa naša firma vždy zaručuje bezproblémovou realizáciou a zároveň je to pre klienta najjednoduchšie riešenie, pretože sa o všetko postaráme za nich a chceme ich ušetriť zbytočných stresov. Uvedomujeme si, že nie sme dokonalý, máme sa stále čo učiť, a aj takéto recenzie nás posúvajú vpred a preto Vám ďakujeme za Váš názor. Vždy na konci realizácie, už pri samotnom preberaní bytu / domu s klientom dávame vypísať aj „dotazník o spokojnosti“, kde sa klienti vedia vyjadriť ku každej jednej veci ohľadom realizácie a v prípade negatívneho avšak aj pozitívneho hodnotenia, nám vedia rozpísať, aké boli prípadné problémy na samotnej realizácii, čo môžeme zlepšiť alebo čo sa im naopak páčilo. Každému jednému hodnoteniu sa venujeme individuálne a v prípade negatívneho hodnotenia si preverujeme všetky informácie, aby sa situácia v budúcnosti neopakovala. Prijmite prosím ospravedlnenie v mene Našej spokojnosti, radi by sme urobili pre Vás ešte viac. Mrzí nás, pokiaľ nebolo niečo z našej strany dostatočne odkomunikované, za čo sa ospravedlňujeme. Taktiež nás mrzí, že sa tu vyskytli negatívne hodnotenia, avšak na tie pozitívne sa zabúda a tie sa tu žiaľ nespomínajú. Radi by sme Váš názor zmenili a presvedčili Vás, že nie všetko je také čierne a že s Našou spoločnosťou sa oplatí realizovať.
Odpovedať
@janci311 Dobrý deň. Myslím si, že kvôli ochrane osobných údajov nie je dobré, že menujete priamo meno človeka, aj keď chápem vaše rozčarovanie nad celou situáciou.
Odpovedať
ja uz teraz mozem povedat, ze som s realizaciou spokojna. je to ale developersky projekt, kupelna bola za priplatok v nadstandarde, vsetko je tak ako malo byt. uvidim teda este po nastahovani. @kvacinka03 ty uz mas hotovo?
Odpovedať
Dobry den prajem, Na margo spolocnosti Moderny byt sme zvazovali takisto moznost dokoncenia bytu v developerskom projekte touto spolocnostou. Velmi nas nepresvedcil profesionalizmus a zladenie Moderneho bytu so SIKOm uz v samom pociatku. Z toho dovodu sme od toho radsej upustili, kedze to uz pri vybere materialov a riesenia nema hlavu ani patu. Vyhrady sme mali k chybajucej technickej dokumentacii (riesenie vody atd), sami nevedia ako presne budu riesit technicke veci pri prerabke. Plus klasicke lacne marketingove tahy, dame vam zlavu z podlahy 10%, pricom ich cennikova cena je asi tak 15-20 percent nad cenovou urovnou v Hornbachu, po pripade OBI. Vyhoda tohto projektu tkvie asi len v timingu, teda cisto teoreticky vam mozu odovzdat byt uz pred kolaudaciou, ktory je ale po zhliadnuti vacsiny recenzii prinajmensom diskutabilny.
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?