Reklamácia vstavanej rúry. Ako ste to riešili?

Profilova fotka
este som ani nestacila použiť vstavanu ruru a prislo sa na to ,že rura nejde nereaguje displej na nic a prisli sme na to ze za sklom nie je ziadny displej zabudli ho tam namontowat takze zacina sa kolotoč volať servisneho technika a co na to powie a co dalej???jedna sa o ruru vstavanu Baumatic,ma s nou niekto skusensoti???a ako ste nieco take riesili dakujem za rady
Odpovedať
Ja mám Baumatic, ale žiadny problém. Po zapojení sme odskúšali aj displej ( rôzne časovače) a potom som mala rúru pustiť cca na 30 min na najslabšom stupni. Tak mi to odporúčal servisný elektrikár, ktorý mi zapájal rúru aj sklokeramiku. Máš to dobre zapojené v elektrike,keď nereaguje ani displej ani rúra ? ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
no prawe ze mam wsetko dobre len akurat jeden taky maly problemik bol elektrikar a prisli sme na to ze za ciernym sklom kde ma byt displey nie je nic len kabliky cize newiem z akych dowodov tam ten displej nie je no takze asi tak je to..my sme si to newsimli lebo fakt za tym ciernym sklom newidno nic ale ked sme to troska nahla do swetla tak jasne tam po displeji ani stopy len kabliky trcia,,,no wolala som ma dojst do troch dni ten serwisny technik az do čr som wolala ako uť baumatic nikdy wiac aj w NAYke mi warweli ,ze ludia nemaju dobre skusenosti s baumatic rurami a chaldnickami ze chodia casto reklamowat a pritom patria medzi najdrahsie na trhu..a aty aky mas model ked mozem wedie??dakujem
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?