Ahojte. Hľadala som v témach, že či sa takáto vec nerozoberala. no nenašla som.
Máte niekto skúsenosti s reklamáciou spotrebiča u firmy Whirlpool? po 3/4 roka nám prestala chladiť chladnička. keď ju vypneme a ona vychladne (motor alebo ten rebrík vzadu) a opäť ju zapneme (cca po 12-24 hodinách), tak naskočí a funguje cca 5 dní. 2x bol u mňa servisný technik a tvrdí, že je všetko v poriadku. lenže nám to už chladnička spravila 5x a pokazili sa nám aj potraviny. Servisný technik bol maximálne arogantný. na 2.- krát som si vyžiadala iného, ale pridelili mi toho istého. Pravdaže chladnička zas naskočila a on sa vyjadril tak akoby som si z neho robila dobrý deň. Keď som zvýšila na neho hlas, tak bol ochotný ju aspoň pozrieť.
Teraz otázka: pani na linke mi tvrdila, že musíme mať tri obhliadky servisáka a až potom budú akceptovať výmenu spotrebiča. máte s takýmto niečím skúsenosti? alebo ste zažili takéto správanie chladničky?
servisák mi trvdí, že mi chladničku nevymenia, lebo 2x bol u nás a všetko bolo ok. musel by nájsť závadu.
Chladnicka sa nevypina, takze aj ked nechladi, treba nechat bezat, lebo na vynutej chladnicke nic nezisti
Zial, po 6 mesiacoch mate narok na bezplatnu opravu alebo aj vymenu len ak sa preukaze, ze sa jedna o vyrobnu vadu, tak je to v zakone definovane. Bezplatna oprava po 6 mesiacoch do dvoch rokov je na zvazeni vyrobcu a nie je vymahatelna, jedine, ze by ste dokazali, ze sa jedna o vyrobnu vadu
Takze ak pride treti krat, musis ju mat zapnutu a nechladiacu
Ďakujem. Ako servisak, keď prišiel, tak bola zapnutá, ale chladila. Tiež som na to myslela, že ju necham zapnutú, lebo ináč sa nedopracujem k ničomu, aby mi uveril. ale zas 24/7 aby šla, tak to je masaker. budú krásne vianoce :-D