Ahojte, chystáme sa objednať si sklokeramickú elektrickú varnú dosku cez internet. Povedali nám, že oni to nezapájajú. V inom obchode mi povedali, že niektoré značky vyžadujú odborné zapojenie, lebo potom sa stráca záruka. Čo s tým, ak máme značku, ktorá podľa tej vyhlášky 74 to vyžaduje a z toho obchodu nám to nezapoja? Môžeme požiadať normálne o zapojenie nášho elektrikára?
Ďakujem.
@spagettka1 Zavolaj do servisu príslušnej značky sklokeramickej dosky a oni Ti niekoho odporučia. A ako písala @zuzana030 treba pečiatku a podpis do záručnej knižky.
@spagettka1
a ešte ma napadlo, keďže je veľa akože "odborníkov", zisti si, či ten, čo ti dá pečiatku, robí potom aj servis, ak nie, tak choď od neho
hlavne nech všetko dobre slúži... :-)
@spagettka1 každý elektrikár to vie zapojiť a musí mať i vyhlášku na každej je schéma netreba ti žiadnu pečiatku,stačí podpis, servis robí alebo značkový predajca alebo bežný servis
@zuzana030 dakujem viem co som usetril.
a to je zapojenie 1 alebo vsetkych? ja som musel aj el.ruru montovat zastrcku.a to je kazda znacka iny servisak alebo ako?
@twardykamen
no ano, ušetril si, ale myslím, že sa ti teraz nevzťahuje na spotrebiče záruka, tak zase neviem, či v konečnom dôsledku to je ušetrenie, to fakt musí každý zvážiť a riskúť ;-)
mne zapájal teplovzdušnú ruru - teda prerábal z plynu na elektriku cca 1hod. to trvalo,
v tej cene bola demontáž starého plynáku, montáž nového, hadičky, zástrčka, nejaké rurky, rozvody či čo presne neviem a ventil, to asi vše... ja čo som mala chlapíka, tak robil len niektoré značky, whirpool, amica, elektrolux, zvyšok už ani neviem,
bosh je len priamo v nitre servis a tí si rátajú pri reklamáciu aj cestovné,
z jeho skúseností odporúča elektrolux, že sa menej kazia, najhoršie je whirpool