Dobrý deň,
obraciam sa na Vás s otázkou ohľadom drezu. Objednali sme si drez Blanco 5, z vrchu vyzerá v pohode (ak si odmyslím tri čierne bodky, ktoré neviem dať dole, resp. som to neskúšala čistiacimi prostriedkami, aby sa náhodou zatiaľ nič nestalo). Ale zospodu má ryhy ako je na foto. Je toto v poriadku? Nevyznám sa v tom, či to je OK, či to treba vymeniť, lebo to bude robiť do budúcna problémy. Viete mi niekto poradiť či ste sa s tým už stretli?
Ďakujem za pomoc.
@onka ja by som sa obrátila aj s fotkami na firmu, kde ste to kupovali. Napíšte im mail, nech Vám dajú potvrdenie, že je to takto Ok a môžete to osadiť
@onka chápem dnes je otrasne sa niekam dopracovať. Tak skúste tam volať a dožadujte sa odpovede. Aby potom keby nahodou nepovedali, že sa jedna o mechanické poškodenie. Mne takto v záruke odmietli vyreklamovať poličku na chladničke otrasne služby v dnešnej dobe.
ta prva foto je myslim okej, predsa len povrchova uprava nejaka tam byt musi, ale tou druhou foto som si nie celkom isty. nemusi to byt nic, ale pre istotu by som nastojil na nejakom vydreni. ak by sa nahodou nieco s tym stalo v buducnosti, budete aspon kryti.
… neobrátil by som sa na predajcu, ale priamo na výrobcu. Ak to je konštrukčne tak, že to výrobou vzniká, musí to byt aj na zrkadlovo druhej strane hrany, resp miesta. Ak to tam nie je, nemá to tam byt. Výrobok musel prejsť nejakou výstupnou kontrolou.. buď majú zle nastavený proces alebo niekto niečo odflakol. Ja mám takéto komunikácie s výrobcami celkom rad. Keď povedia, že to je normálne, tak idem tým smerom, že na druhej strane to chyba a ja to tam chcem. Potom mi poslu poukážku, aby som zmĺkol….a keď je poukážka podľa mojich predstav, zmlknem… A na margo foto.. podľa mna to nebráni užívaniu…
@daralbajda .. to je fakt. Ak bude na neviditeľnom mieste na aute so zľavou, od ktorej padam do kolien…. Nech je… samozrejme.. píšem s rezervou. A ako som spomenul vyššie… odtiaľ-potiaľ…
@onka neosadzal by som ho, to nie je mikroprasklinka na zakladovej doske, ale diera ako na Titaniku 🤔
Ked s tym predajca nema problem, tak nech ho zoberie naspat a da dobry kus a pise si s niekym inym komu to nebude az tak vadit 😎
@onka Je to určite vada, ale nie tragická alebo tak zásadná, aby sa drez nedal používať.
Také niečo vznikne pri lisovaní, keď sa na niektoré miesto dostane menej materiálu. Ak ten defekt nepreniká až na druhú - pohľadovú stranu (ak horná strana je neporušená, nevidno prasklinu a povrch je celistvý), tak je drez použiteľný a bude normálne slúžiť.
Mohlo by sa stať, že pri nejakom väčšom mechanickom namáhaní (napr. niekto si sadne na drez), tak drez praskne a praskne práve v tom mieste, kde je oslabený vnútri materiál. Ale pri bežnom používaní to neprekáža.
Prípadne ho odfoť z vrchnej strany, ako to vyzerá, Ak tam nič nie je vidno, tak by som ho bez obáv osadil. Navyše je to v okrajových miestach, nie v hlavnej vaničke, tam drez naozaj nebude namáhaný.
@onka suhlasim s @rkorba, ak je to tovar v 1 triede kvality, ma byt bez tychto "zavad". Prasknut nemusi, ale moze. Ak tam bude zaujimava zlava, ma vyznam to risknut, inak vratit a pozadovat za 1triedne peniaze aj 1triednu kvalitu = crep bez prasklin. Mne prisla nova chladnicka (Bosch, ale zabalena akoby to vyrabali jajo a pajo) spucena od nejakeho stroja co to prekladal v sklade a predajca napisal ze "na funkcnost to nema vplyv". Odpisal som mu ze ak ma zaujem, nech si ju da do vlastnej kuchyne. To uz zostali ticho....
ja som osadzal 2 blanco granity a oba boli pekne suvisle aj zo spodnej strany ... nic taketo
take "praskliny" co vyzeraju ako keby dali mali materialy do formy uz toboz nie
to prve by mi nevadilo, druhe uz ano
Oslov firmu Ancor Slovakia oni su dovozcom blanco drezov a popis im situaciu ze sa nevies dopracovat k reklamacii a oni ti daju urcite stanovisko. Ja osobne mam s nimi iba dobre skusenosti.
Takýto by som nechcel. To by som neosadil ani keby mi napísali, že je to OK. Odstúpil by som od zmluvy a dal si to vymeniť. Lebo nevieš kedy sa to môže prejaviť tá prasklina a nik iný na to nedoplatí len ty.
Neriskoval by som to. Nevies co sa moze stat po case, nevies ako to moze vypalit a najma ked to praskne tak aby nebol problem s vyreklamovanim.
Radsej teraz vratit a vymenit alebo objednat z inakade.
@wolodymyr áno už som to tak urobila a vyjadrili sa mi, že je to v poriadku. Dokonca som oslovila priamo Blanco a z tade tiež prišla odpoveď, že OK. Tak už to nechám tak, mám niekoľko odpovedí (písomných), že je to v poriadku tak snáď to tak aj bude.