Ahojte, objednali sme cez zľavový kupón 16-dielnu sadu hrncov Royalty Line za 80€. Hrnce prišli, ale po vyskúšaní sme ich aj vrátili. Niektoré mali oblúkové , nie rovné dno, doslova sa hojdali na varnej doske, vydávali čudné zvuky, miestami som sa až bála, zvnútra boli niektoré akoby vyšúchané. Pár dní dozadu sme si našli žltý lístok, že na pošte nás čaká balík. Vzhľadom na hmotnosť balíka je mi jasné, že reklamáciu neuznali, ale hrnce poslali späť. Podľa slov predajcu je vyjadrenie v balíku. Balík sme ešte neprevzali, ani to neplánujeme. Chceme späť peniaze. Máte podobnú skúsenosť? Viem, že tieto hrnce si kúpilo viac ľudí, pokiaľ o niekom viete a tiež má nepríjemnú skúsenosť a stretol sa len s aroganciou predajcu, ozvite sa prosím.
Pises dost nejasne!
je rozdiel, ci ste tovar vratili v 7 dnovej /alebo inak dohodnutej/ lehote, kedy ti predajca musi vratit peniaze,
alebo ste tovar reklamovali a myslis, ze reklamaciu vam neuznali. Tym, ze si balik nevyzdvihnes a neprecitas,co ti napisali, nic nevyriesis. Treba s predajcom komunikovat a ziadat,aby sa drzal zakona ak reklamaciu chcie odmietnut.Nemoze to urobit bez oddovodnenia a odborneho posudku.
Tie hrnce moze predavat viacero predajcov,ty pises o arogancii a neochote. Tak si mala napisat,od koho si vyrobky kupila,aby ostatni takychto predajcov oblukom obchadzali.