Chladnicka nechladi nemrazi

Mame novu chladnicku 2 tyzdne fungovala dnes rano som sa zobudila s tym ze chladnicka aj mrazak su nefunkcne dislej blikal cisla ktore boli nastavene. Neblikali “ciarky” ktore indikuju ze bol vypadlk prudu stale blikaju cisla co to znamena?
Odpovedať
@katika85 nooo keď blikajú čísla, znamená to, že blikajú čísla... Sorry, ale z takejto otázky problém vyveští asi len veštica s veľmi veľkou guľou... Ani značka, ani typ...
Odpovedať
odfotila som navod je tam typ chladnicky
Odpovedať
chladnicka nechladni mrazak nemrazi nejake veci su este zmrazene napr kare 1,7kg ale 3 kusky lososa rozmrazene tak isto bielka z vajec rozmrazene maslo je tvrde nie je zmrznute ale je dost studene dala som chladnicku na 2stupne a blika to cislo aj po potvrdeni. cakame kedy dosiahne chladnicka 2stupne a potom prestane blikat?
Odpovedať
chladnicka samsung
Odpovedať
Vsak si otvor ten navod a tam sa da najst co znamena ked "blikaju cisla". Ma tam byt aj dalsi postup. Vacsinou je na konci...
Odpovedať
@milanista to fakt? mam otvorit navod a precitat? 🤦🏽‍♀️
Odpovedať
Chladnička s mrazničkou Samsung Bespoke RB38A7B63S9/EF strieborná jedna sa o tento typ chladnicky
Odpovedať
Fakt.
Odpovedať
nemam tam tie minuska (pisala som vyssie) otvorila som chladnicku a stupen pre chladnicku blikal a potom som zistila ze vlastne nechladni. teraz nastavim teplotu a potvrdim a prestane blikat na chvilu. potom znova blika cislo. riesim zo od 10tej a zmena teploty nenastala.
Odpovedať
@katika85 zacni obvolavat znamych a pribuzbych, ktori su ti ochotni poskytnut azyl pre nerozmrazene veci. Ostatne rozmrazene bud rychlo spracuj alebo vyhod. A co sa da, vyloz aspon na balkon alebo niekde do chladu. A v utorok zhanat opravara.
Odpovedať
@katika85 príčin môže byť viacero. Napr. Demo režim: https://www.samsung.com/sk/support/ho... Ak má chladnička dva týždne a nepomôže nič z manuálu, treba reklamovať.
Odpovedať
Profilova fotka
moja partnerka používa spôsob: vytiahnuť zo zásuvky, napočítať do desať a zasunúť znovu. Zapnúť a pčkať
Odpovedať
Článok sa načítava...
@megdesign chladnicka ide 2 tyzdne kupovana skor zapla sa pri stahovani dali sa do nej 5 veci a nabehla v pohode tj. zapla sa do elektoriny displej blikal a potvrdila som stupne ake som chcela boli asi nejake prednastavene teploty 4 a -19 som dala a isla dobre kedze sme postupne do nej prikladali veci a do mrazaku sli veci z ineho mrazaku a sledovala som mrazak par hodin. vsetko islo ako po masle dnes rano som otvorila chladnicku a maslo klasicke mekke a potom som si vsimla ze cislo na disleji blika otvorim mrazak a losos rozmrazeny napr kare 1,7kg vydrzalo to je zmrnute
Odpovedať
chladnicku aj mrazak sme vyprazdnili veci isli na balkon vypli sme ju komplez celu skontrolovali ci nie je tepla zo spodu skontrolovali nozicky ci su ok nastavene je mierne dozadu naklonena podla manualu podlahove kurenie v kuchyni nemame zapnute je osadena v skrinke ale po bokom ma volny pristor aj miezku na ventranie. po zapnuti pipala ako ked sme ju prvy krat zapinali nastavili teplotu potvrdili uz nic neblika cakame kedy dosiahne nastavene teploty
Odpovedať
@jan45 vlastne toto sme teraz skusili pozorojeme dislej naprv tusim bude ukazovat vyssiu teolotu ktore realne nameria a potom by mala postupne klesat? neviem len hadam dali sme 4 a -18 po potvrdeni uz neblika len ked otvorim ukazuje 9 a 11 asi meria teplotu aktualnu kym nabehne potrva to 🤷‍♀️
Odpovedať
@megdesign demo nemohla mat ked sa pouzivala uz 2 tyzdne
Odpovedať
@zita19 platit za 2 mes chladnicku 🤦🏽‍♀️ reklamovat mozem cize odovzdam chladnicku a mozem sa past to ako v siku sme kupili bateriu a bola chybna a zistili sme to tesne pred vianocami a oni ze reklamovat a ja ano ale tu bateriu mi treba hned. a nie o mesiac nastastie sa dalo dohodnut kupili sme inu a ked reklamaciz uznali vratili peniaze
Odpovedať
@katika85 ty mas narok na zarucnu opravu, takze nemusis nic odovzdavat. Iba ak by bola neopravitelna, tak mozes ziadat vymenu kus za kus.
Odpovedať
@zita19 chapem pockat do prveho pracovneho dna a riesit to 😭 len dovtedy co? na balkone mam 10stup nechala som tam kecup horcicu parky syr dzem nejake omacky a zavaraniny otvorene kare mlete meso a kuracie stehna boli zmrazene odniesli sme to k mame
Odpovedať
opraviteľné je všetko no nie vždy je to najlacnejšie, záruku máš min 2 roky na všetko ak nič nepoškodíš, na kompresor min 5 a viac rokov to sme ale dospeli dať návod a nie si ho prečítať?to si mala spraviť ešte pred zapnutím
Odpovedať
@duzu ospravedlnujem sa bola to tazka ironia navod som precitala ako prve 🤦🏽‍♀️
Odpovedať
@katika85 Kati, nestresuj. Chápem, že snáď není nevhodnejsia doba, kedy sa porucha chladnička, mraznička, kotol, TV, ale počkaj 2-3 hodinky a uvidí sa. @zita19 Nič proti, ale čo sa týka záruky a jej riešenia, tak to není tak jednoduché. Podľa zákona je podstatné, či sa jedná o reklamáciu do 12 mesiacov, alebo po 12tich mesiacoch.
Odpovedať
@frantisekca dokonca do 14 dní vtedy sa musí vymeniť alebo vrátiť prachy, cez net iné podmienky , na každé zariadenie sú iné podmienky pre jednotlivé diely, nakoniec si môžeš poistiť na iné obdobie
Odpovedať
Poistenie čo sa ponúka je iba mrhanie peniazmi. V zmluve také množstvo výluk, že prakticky neuplatnitelné.
Odpovedať
@zita19 nemame ju viac ako 12mes bola kupovana pred 2mes nepametam presne zapojena je presne od minuleho utorka 13.12. @frantisekca momentalne sa stupne nehybu 9 a 12 ukazuje 😭 ideme von ked pridem domov zapnem si TV to ide ☺️ zajtra zjeme co som dnes dovyprazala rybu a ostatne dni nam prichyli rodina snad
Odpovedať
@katika85 aj tak nemas narok na vratenie tovaru, pretoze uz uplynulo tych magickych 14 dni na nakup cez eshop. Zacnes reklamacne konanie v obchode a aj tak skoncis pri posudeni opravitelnosti autorizovanym servisom. Ak je opravitelna tak mas narok na bezplatnu zarucnu opravu. Az ked bude neopravitelna, tak mozes ziadat vymenu alebo odstupenie od zmluvy
Odpovedať
@frantisekca rozdiel medzi zarukou pred a po 12 mesiacov je len tem, ze po 12 mesiacoch sa zaruka vztahuje na dokazatelne chyby vyrobku, nesposobene beznym uzivanim. Do 12 mesiacov je kazda zarucna oprava bezplatna, po 12 len na vady sposobene vyrobou. Opravnenost reklamacie posudzuje autorizovany servis, aj v pripade, ze by sa vyrobok odniesol reklamovat priamo k predajcovi. Na vybavenie reklamacie ma obchod 30 dni, zarucnu opravu musi autorizovyny servis vybavit v najkratsom moznom termine.
Odpovedať
@zita19 @frantisekca @duzu @megdesign pre vsetkych zainteresovanych som u rodicov maju podobnu chladnicku iny model mama chcela aby som jej nastavila v chladnicke 4stup kedze mala 7. klikla som nastavila 4 stupne potvrdila a zavrela. tak isto som nastavila mrazak na ine stupne. a po par minutach sa stupne ustalili a hotovo. u nas cez hodinu sa stupne nehybu stale ukazuje 9 a 12. odisli sme z domu ked sa vratime som zvedava. ked sa to nezmeni vypnem ju.
Odpovedať
@zita19 Po 12 mesiacoch napríklad záručná oprava môže byť prevedená spôsobom, ktorý napríklad narúša estetickú stránku výrobku, za cenu nejakej finančnej kompenzácie. Príklad u chladničky, kde by došlo k úniku chladiva niekde pod plášťom, tak môžu vykonať opravu, s tým však, že pri oprave bude nutné urobiť do toho plášťa otvor, ktorý následne nejakým spôsobom opravia. Atď ...
Odpovedať
chladnicka a mraznicka nejde prisli sme domov stale je teplota 9 a 15 cize v mrazaku este stupa.
Odpovedať
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?