Pretlaková kanalizácia s čerpadlom Noria Luca

Dobrý deň, Mate niekto pretlakovu kanalizačnej sachtu s čerpadlom Noria Luca? Viete mi prosím poradiť, ako ste riešili inštaláciu riadiacej automatiky k tomuto čerpadlu, alebo ako ho mate zapojené? Ďakujem krásne za pomoc. 🙂
Odpovedať
Profilova fotka
@vladka96 Ahoj, Noriu máme v pláne osádzať tiež, a riadiacu jednotku chceme osadiť do technickej miestnosti. Prečerpávacia stanica bude cca 3 metre od domu, a kabeláž chceme viesť po základovej doske. Tiež by som sa rád inšpiroval nejakým riešením od niekoho kto už danú vec doma prevádzkuje. To mi pripomína, že by som ju mal objednať ... dík za pripomenutie 😄
Odpovedať
@dominik_galaba my sme až teraz zistili ze tá riadiaca jednotka sa môže nainštalovať aj v dome, lenže dom už mame nakomplet spravený a nechceme už rýpať do priecok kvôli tomu (montovaný dom) takže ostáva riadiaca jednotka umiestnená von, pri plote b tesnej blízkosti elektrickej skrinky 🤷‍♀️
Odpovedať
Profilova fotka
@vladka96 ak nemate vonkajsok este spraveny tak vytiahnut to hore do podkrovia a "spustit" do technickej miestnosti.
Odpovedať
@dominik_galaba práveže máme všetko, aj von aj dnu a technickú miestnosť v dome ani nemáme 🤷‍♀️ ale nevadí, už budeme múdrejší do budúcna 😁
Odpovedať
Profilova fotka
@vladka96 tak potom potiahnuť dozadu za dom a vytiahnut to do podkrovia za zvodom rýny.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 rokoch
Ahojte. Ako ste nakoniec spokojni s precerpavacou stanicou Noria po par rokoch? Viete pripadne odporucit niekoho, kto vam ju namontoval a ozivil? Vdaka ;)
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 9 mesiacoch
Noria spoplatnila výjazd k poruche aj v rámci záruky do 48hod sumou vyše 170€,, čo je z môjho pohľadu neprofesionálny krok a vzbudzuje vo mne pochybnosti ohľadom spoľahlivosti týchto čerpadiel. Prečo ináč ten poplatok, mali veľa výjazdov?!
Odpovedať
Profilova fotka

Odpoveď na príspevok od vlad__:

Noria spoplatnila výjazd k poruche aj v rámci zár…
@vlad__ odpovedz si sám... ak máš priveľa neoprávnených reklamácií a po príjazde technika sa zistí, že závada nie je na strane zariadenia - tak je každý takýto výjazd márny. Ak je to tak (čo ma už netrápi lebo je Noria už po záruke - myslím), tak je podľa mňa poplatok účtovaný len v prípade márneho výjazdu. :) V záručných podmienkách také nič nie je: https://noria.cz/pdf/navod%20ADA%2020...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?