Dobrý deň,
hľadám radu aké termostaty kúpiť k elektrickému podlahovému kúreniu. Termostaty plánujem napojiť k jednotlivým okruhom do každej izby. Mal som vybratý tento https://www.atria.sk/hakl-th-952wifi/
no prestali ho vyrábať a nič podobné v tejto cene som nenašiel. Ak máte doma, alebo mi viete odporúčiť konkrétny termostat budem vďačný.
Ďakujem za každý príspevok.
Ja by som sa možno po takomto riešení poobzeral, v budúcnosti možnosť riešiť nejaké smart prvky v domácnosti cez z-wave protokol (nie len kúrenie) https://obchod.homesystem.sk/tkbhome-...
Mimo iné. Pozor na produkty z Aliexpressu. Kamarát objednával takéto termostaty minulý rok a doteraz mu nič neprišlo a zaplatil to prakticky 2 krát. Celú sumu mu nevrátili, ale iba časť. O záruke môžete len snívať.
ono stačí na aliexpresse nepotvrdzovať doručenie skôr ako príde objednávka. A ak nepríde žiadať o refund. nikdy sa mi nestalo že by aliexpres rozhodol v môj neprospech ak predávajúci nevedel dokázať, že to ku mne dorazilo- čož ak nedorazilo, tak to fakt nevie. A registrujem, že veľa ľudí robí tú chybu, objednajú zaplatia a hneď aj objednávku potvrdia čo je nelogické. Potvrdzuje sa až po doručení objednávky. Neodporúčam používať prekladače ale používať natívne v angličtine stránku (appku)- občas to prekladá fakt blbosti.
@sousedekovci89 to je jasné. Kamoš nič nepotvrdil, že to je doručené. Len mu vypisovalo, že už 3 týždne to malo byť doručené a nič. Tak napísal správu cez Aliexpress priamo tej firme, kde to objednal a oni mu odpovedali, aby počkal, že tovar bol odoslaný. No a naťahovali ho dovtedy, až mu vypršal čas na vrátenie peňazí. Následne to nejak riešil, ale vrátili mu len asi 3/4 peňazí, ktoré zaplatil za termostaty. Takže v konečnom dôsledku neušetril nič. Aj tak to kúpil na Slovensku a má normálnu záruku. Aj keď neviem, ako funguje reklamácia cez Aliexpress.
no ono v takej situácii sa oplatí vyvolať tesne pred skončením lehoty "refund". Vtedy buď sa spamätá predávajúci a predĺži lehotu dodania (ochrany) alebo začne prebiehať to "refund" konanie niečo ako reklamácia. Ak v rámci toho neprichádza k dohode, rozhoduje o tom na záver tím Aliexpres. 🙂