Reklamácia v Mobelixe

Kúpila som v mobelixe kreslo, dnes sme ho doniesli domov a pri vybaľovaní som zistila, že je poškodená látka - nie je dobre ušitá, takže vidieť molitan. Zajtra-pozajtra ho musím ísť reklamovať, zase niekoho nájsť, kto ho tam odvezie, keďže do osobného auta nevojde. Po dnešnej skúsenosti by som bola najradšej, keby mi vrátili peniaze. Nemáte niekto skúsenosť, ako je to u nich, vrátia peniaze či vymenia tovar. To kreslo je slovenský výrobok, už ani na ten sa nedá spoľahnúť. :-(
Odpovedať
Neviem ako v mobelixe,ale my ked sme reklamovali sedacku, tak predajca prisiel k nam a ked zistil ze treba opravu na dielni, tak si sam sedacku odviezol sam na svoje naklady...skus sa informovat.
Odpovedať
Mobelix - osobna skusenost - objednany tovar mi nevedeli dodat na na 3 dohodnute terminy vopred. Darmo som mal telefonicky dohodnute a overene priamo z veducou - 3x nebolo odoslane z ich predajne dopravcovi a ja som si 3x vybavoval dovolenku a az po vyhrazke ze okamzite zrusim zmluvu a budem sa stazovat to na 4 x dorucili. Takze odporucam ti vela pevnych nervov s touto f.
Odpovedať
Po prvom telefonáte je skoro jasné, že to nebude jednoduché vrátiť poškodené kreslo. Oni ho totiž nechcú doručiť do predajne, ale najprv mám poslať na ich mailovú adresu 2 fotky, kde je poškodenie. Som zvedavá, čo bude ďalej. :-(
Odpovedať
tiež sme tak reklamovali slov.sedačku,najpr fotky a potom z vyroby si sami po to prišli,opravili a potom doniesli aj vyniesli,išlo to mimo predajnu
Odpovedať
reklamácia dopadla nad očakávanie, bez nejakých prieťahov nám vrátili peniaze. Už som naozaj nemala odvahu zobrať ďalšie kreslo, keďže to mal byť dar. Čo keby sa objavila ďalšia chyba? Takže som si vydýchla a radšej kúpime niečo iné. :-)
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?