Reklamácia

Dobrý deň prosím vás o radu pred 5 mesiacmi sme sú kúpili vírivku s tempo kondely. Vírivka sa pokazila nešiel nám ohrev. Samozrejme reklamáciu nám neuznali, kvôli tomu lebo boli vo vírivke vlasy. Tak sme si zaplatili po-zarucny servis. Aj ked je v zaruke platili sme 100 eur za opravu.Technik bol odovzdať výhrevné teleso, lenže ja som nebola doma a po dohode s technikom mi povedal ze netreba byť pri prevzatí. A večer v ten deň sme prišli na to že Vírivka taktiež nehreje. Neviem na koho sa mám obrátiť. Ako to ďalej snimi riešiť , vedeli by ste mi poradiť?
Odpovedať
SOI
Odpovedať
Neviem, či rovno SOI, podľa mňa to dať opäť reklamovať.
Odpovedať
@lucosina101 asi by som tiez skusil zreklamovat znovu, treba to riesit takto, neviem inak poradit
Odpovedať
Opätovne riešiť reklamáciu. Ako novú reklamáciu. Na výhrevné teleso máte znova záruku, nakoľko vám bolo menené za nové. A pozor, zamietnuť reklamáciu Vám môžu iba na základe odborného posúdenia, nakoľko je to reklamácia do 12 mesiacov.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?