ja som brala cez I-datart. Rychle jednanie, rychle reakcie, vyborna spolupraca. Termim dodania som si mohla vybrat, aj cas kedy budem doma plus zapojili a predviedli. Dokonca som sa handrkovala o cenu - telef. s obchod. oddelenim a uspesne. Takze u mna spokojnost, zatial pol roka x-)
@gabuci nechapem, je tolko internetovych obchodov, preco prave datart? Datart a nay mavaju vysoke ceny a dovolim si povedat ze u beznych spotrebicov mavaju skor vysluhove modely.
Ja s Datartom dobre skusenosti nemam! Ked kupujes si pan zakaznik a ked reklamujes si nikto! Vsetko co som u nich kupila som aj reklamovala, v tomto je asi jedno kde to kupis ci v Datarte alebo v Nay, ale tie sluzby potom...radsej Nay! U mna s Datartom velmi zle skusenosti!
[b]DATART NIKDY VIAC[/b]
I ked výrobca USB kľúčov DataTraveler (Kingston) na obaloch deklaruje 5-ročnú záruku, DATART sa na Vás vykašle.
Keď som mal už druhý takýto USB kľúč nefunkčný, išiel som do DATARTU (Polus BA). Samozrejme zamietli - 2 roky záruka (kľúč mal 4)- ak chcem viac, mozem ist za ich dodávateľom - ASBIS, alebo do Anglicka (Kingston).
ASBIS ma poslal naspäť do DATARTU, kde bol USB kúpený, ze mi musia dať záruku a oni to potom vybavia.
Takže druhá cesta do DATARTU, kde USB zobrali. Po 33 dňoch mi zavolali, že mám prísť do DADARTU .
Takže tretia cesta do Polus-BA. Pracovníčka mi oznámila, že potrebujú kryt, ktorý sa pred zasunutim kľúča musí dať dole. Argumenty, že kryt po 4 rokoch nemám, nereklamujem a pri použití musí byť dole nezabrali a mám dojem, že keby som ho aj našiel , tak by zase chýbalo niečo iné (originálny obal,....).
Takže výsledok - DATART s výhovorkami a pofidérnym argumentom chýbajúceho krytu zamietol reklamáciu vadného USB kľúča a z 5 - ročnej deklarovanej záručnej doby nezostalo nič.
Po tejto skúsenosti môžem odporúčať len :
DATART OBÍSŤ - TAM VÁS OŠKLBÚ A NÁSLEDNE ZVYSOKA OKAŠLÚ. :-o
DATART NIKDY VIAC !!!
Dovolujem si touto cestou podelit sa s Hapy End-om , ktory prisiel na konci anabazy s uplatnovanim 5-rocnej zaruky na Kingston USB kluc , kupeny v Datarte.
Po neuspechu v Datarte (po vyse mesiaci vyhovorka na nedodany plastovy kryt USB kluca, ktory som reklamoval a zamietnutie reklamacie), sa mi telefonicky ozval priamo zastupca Kingstonu a uz o 2 dni som postou dostal novy nahradny USB KINGSTON DataTraveler. :-)
Ocenujem pristup Kingstonu , ktory (na rozdiel od predajcu/Datart) nehral mrtveho chrobaka, ale 5-rocnu zaruku, ktoru deklaruje na obale 100% dodrzal (+ ukazal velkorysost) a ukazal, ze mu nie je jedno, aku povest firma ma a co si o nom myslia drobni uzivatelia jeho vyrobkov.
Zaverom :
KINGSTON s 5 -rocnou zarukou si kupim aj v buducnosti, budem vsak kupovat len tam, kde sa ma o tuto zarucnu dobu nepokusia pripravit roznymi zamienkami a vyhovorkami...