ja som objednavala varnu dosku, umyvacku a ruru, ne nete mali info ze vsetko je skladom. na druhy den mi volali ze varnu dosku nemaju, ze ci ju maju objednat a pockam cca 14 dni. tak som suhlasila. po 11 dnoch som mailom ziadala info, ci su schopni tu moju varnu dosku vobec zohnat a kedy. odpovedat sa "neobtazovali". Tak som tam znova zavolala, aj do Sale aj do DS, odpoved bola ze je problem zohnat tu dosku. Medzitym som si varnu dosku objednala v Elektroonline. Po cca 3 dnoch mi z andreashopu zavolali ze nevedia tu dosku zohnat, tak som objednavku varnej dosky u nich zrusila a doviezli len umyvacku a ruru. Mimochodom Elektroonline mi dosku zohnali za 4 dni, bola drahsia o 1 EURO.
naša skusenosť so Šaľou je fajn, objednávali sme všetky spotrebiče do kuchyne, okrem MW...všetko mali na nete skladom, ale na druhy deň od odoslania objednávky volali, že digestor budu mať pre nás tak cca do 2 týždňov....dodali po cca 2 týždnoch aj pár dňoch...avšak po mojom telefonáte, či je všetko ok a kedy bude tovar dodaný...takže akékoľvek zdržanie - volať, volať a volať...za tie ich ceny mi to stálo za to ;-) ;-)
k tým cenám - zohnať sa dá aj inde v podobných cenách, ale fakt by ma nebavilo objednávať každý spotrebič inde, takto to bolo od jedného predajcu (až na tu MW)...
@keira my mame z tade chladnicku a pracku a sme spokojni.
Odporucam objednavat, ked nesuri cas..niekedy im to trva trosku dlhsie. Do 50 km je dodanie zadara.
Mam od nich vsetky spotrebice do kuchyne. Boli sme si sami pre ne v DS. Vybrala som si tento obchod kvoli cenam. Mam od nich napriklad umyvacku BOSCH o 200 eur lacnejsiu ako v inych obchodoch.
@skallka Andreashop-ktorý je lepší? DS alebo Šaľa? objednala som niečo z Andreashop v DS, ale nejaké veci majú len v Šalianskome-shope...tak mám objednávať, alebo hľadať inde?
ja mam uz vsetko doma a objednavala som z Andreashop DS a jednu parnu ruru mali o dost drahsu tak som ju objednala z www.elektros.sk a vsetko ok zo Salou nemam skusenost.
@tinatin
no moj muž povedal, že oba shopy majú toho istého majitela, takže som sem zrejme dala mylnú info....
ale teda moja osobná skúsenosť je so Šaľou a musím povedat že nie pozitívna....zrovna dnes začal piaty týžden od odoslania objednávky....mna vytáča ich nekomunikatívnosť, konkretne bielu techniku má na starosti totálne mdlá pani, bez života, ktorú mojim zavolaním obťažujem....ona mi nezavolala ani raz, neodpovedala ani na mail, ani na SMS, telefon nie vždy zdvihne...ceny majú super, ale dostupnost tovaru asi ako čo...zrovna moj tovar nebol, prvú várku mi poslali na moje naliehanie a teraz čakám na várku druhú...na dotaz kedy mi tovar pošlú mi sucho oznámila, že tovar čakajú každým dňom...a asi mi nezostáva nič iné ako ďalej čakať, lebo od nej sa nejakého kreatívneho názoru nedozvieš.
Takže záver: ak sa dovoláš, prever si dostuponosť tovaru vopred, prípadne objednaj 1-2 mesiace pred tebou požadovaným termínom...
@skallka ok, tak budem možno môcť porovnať :-) a dám sem info...lebo mi to vychádza, že varnú dosku a rúrui (obe Ariston) by mali len v Šali...inak by som šla na Bosch =-)
@tinatin
som zvedavá teda ako pochodíš....inak manžel od nich robí aj služobné nákupy /elektronika/ a ten sa nemože sťažovať, aj také sa stane, že jeden deň objedná a druhý to je doručené.....
Držím palce....
Baby myslím, že to zbytočne rozoberáte, prečo, za čo načo. Viete veľmi dobre, že je to tak, že pokiaľ tovar majú na sklade, objednávka ide ihneď. Na druhý deň máte tovar doma. Mám to z vlastnej skúsenosti. Ale, keď tovar nie je skladom, treba objednávať, prípadne, sa prestáva vyrábať, začína byť problém. Je už len na vás, ako vám dodávka ponáhľa, koľko ste ochotní čakať, prípadne sa treba poobzerať po náhradnej verzii tovaru. Aj to mám z vlastnej skúsenosti. Všetky spotrebiče som objednávala cez net, a zažila som aj poromptné dodanie, ale napríklad var. dosku som si pracne, keďže mi ju nedodávali zisťovala aj v iných int. obchodoch a dopátrala som sa, že ide o výbehový typ, takže sa bolo treba poobzerať po náhradnom riešení. Nečakala som na nich, pretože, oni maj´ú tých objednávok toľko, že my ak chceme tovar čím skôr musíme sa oň zaujímať. Im je to jedno či vy budete mať tovar načas. Im zisk ide aj tak, z tovaru, ktorý majú na sklade a dodávajú. A myslím si, že tie cen.rozdiely, oproti bežným obchodom stoja za tú trochu našej námahy.Dá sa to vydržať. Ja som robila aj tak, že ak tovar neprišiel hneď na druhý deň, objednala som na viacerých miestach a potom som tovar zobrala odkial skôr prišiel. Prajem veľa zdaru a pevných nervov, ale lamentácie nám nepomôžu.
@skallka tak som zvedavá...žeby nejaký spotrebič v orechu :-) ? alebo "3 oriešky pre skallku"?
@dank1: jasné, pravdu máš...treba byť aktívny!...len zase je príjemné neotravovať druhých a dostať rýchlo veci, ktoré by sme radi doma mali :-)
Ešte možno treba dodať, že pri dnešnom šetrení prac. síl, vám nejaký internetový obchod pri tom množstve objednávok, ktoré má ani nemôže stílhať vyvolávať a informovať, že tovar načas nedostanete. Neviem či by sme sa s pracovníkmi ktorí túto prácu vykonávajú chceli vymeniť, vôbec sa ich nechcem týmto zastávať. Proste objednávku zaregistruje, oznámi Vám zaregistrovanie a dovidenia. Čas ukáže ako to dopadne. Tinatin, veď to je to čo píšem, čo je skladom, neotravuje nikto nikoho a všetko klape tak ako má. x-) Môžme byť radi, že internetové obchody vôbec sú, lebo tie ceny sú v obyčajných obchodoch dobre navýšené.
@dank1
Momentálne pri stavbe domu som tovar cez net objednávala 4x - bohužiaľ AS Šaĺa bol posledný....traja jeho predchodcovia mali o zákaznika záujem, tak preto to sklamanie....apropoooo: tá panička čo sedí za PC a mobilom zrejme nie je správne motivovaná keď je jej jedno či tovar za 3000€ predá alebo nie :-(
Vidím, že som tam teda mohla urobiť ešte vačší vietor ako som urobila....čo už, človek sa učí celý život
@tinatin :-)
...bude to virpulka v orechovom šate....ktobytopovedal,všakže?