Dobrý deň.
Mám doma kompresor ako na fotke.
A keď sa začne tlakovať tak pri 8 baroch sa vypne a začne hneď všetko cez tlakový spínač vyfukovať asi do 6 barov potom sa zase zapne a tak dookola to isté.
Myslel som že je to v spínači tak som tam namontoval nový a stalé to isté.
Môžem s ním pracovať jedine tak že tesne pred 8 barmi zatlačím tlačidlo tak na 50 % medzi zapnutím a vypnutím.
Má niekto skúsenosti s týmto tlakovým spínačom ?
Ďakujem.
To už som skúšal aj keď s ňou nastavím npr nech je horná hranica 7 barov tak pri 7 mi to vypne a všetko vyfučí do tých cca 6 a zase sa naštartuje.
A vzduch vyfukuje cez tento otvor ..
@bookeeper Poistný ventil je tiež nový prišiel aj so spínačom... Ale uniká to presne cez tu dierku ako som naznačil.. neviem sa nikde dopátrať načo slúži.
To je na odlahcenie motora. Ked dosiahne tlak tak to odfukne vzduch z kompresora aby bol tlak len v nadrzi. Lebo kompresor by sa nerozbehol do tlaku. Ma tam byt aj spatna klapka od nadrze na kompresor
@originalx pardon thomas písal že tam "má byť" aj spätná klapka tak som myslel že mi tam nejaka súčiastka chýba, nie že je zlá.
Spätná klapka to je spätný ventil ? Toto? Nevyznám sa v tom.
@gabobj spätna klapka je spätny ventil medzi nadrzou a kompresorom, aby tlak z nadrze netlacil do kompresora, lebo by sa nemusel rozbehnut.
Fukni do toho a z jednej strany to nepojde.
Prepáč aj tak som z toho jeleň ja som menil celý ten el spínač aj s tými budíkmi a robý mi to presne to ako si to popisoval ty. Ja to dokonca musím pred tým ako to na tlačí na 8 vytiahnuť z elektriny. Ako vlastne vypadá ten spätný ventyl čo si vymenil.
Dobrý. Chcel by som oživiť túto tému. V práci máme bezolejový kompresor a po čase keď je natlakovaný tak začne vyfučovať cez dole uvedenú dierku. Tiež to bude zase chyba v spätnej klapke ?
Mne ,ked natlakuje kompresor a vypne sa,tak mi fuci vzduch a ked tocim s tym cervenym regul.ventilom,tak fuci bud silnejsie alebo slabsie...je to tiez tym spätnym ventilom..? Vzduch vyfuci vsetok. Dakujem