chcem upozorniť všetkých aby si dali pozor pri kúpe tovaru v merkury market, je to otrasná kvalita. Máme odtial sprchový kút ale vanička je z tak tenkého materialu že po 8 mesiacoch používania začala praskať , reklamácia samozrejme zamietnutá. Každý je rád že možno niečo ušetrí , keďže je to tam lacnejšie ale figu , radšej si priplatiť a mať kvalitné veci. Veď nie darmo sa hovorí že človek nie je taký bohatý aby si kupoval lacné veci. Teraz to viem už aj ja a som povedala že nikdy viac polské výrobky. Máte niekto podobné skúsenosti a ako ste to riešili ?
@krespo13 takisto sme objednávali Invado cez MM pobočku DS ale už Invado nikdy viac 😄 ako hovorí partnerka každé dvere majú svoj príbeh 😄 fólia je opracovaná pekne, aj dvere pekne vyzerajú, ale tie detaily (chybná výška kovového kusu zamykania v zárubni- nesedí proti dverovému kusu, nesprávne vyvŕtané otvory na sťahováky zárubne, od výroby zlý závit uťahovania pántu na zárubni...)....navyše 1x dvere objednané so sklom satinato, 4x sklo chinchilla, 1x plné, prišlo 5x satinato 1x plné na objednávke z merkury, na bločku, všade správne ale Invado je asi chránenou dielňou alebo čo (a to som teraz chránené dielne urazil) 😄 Nakoniec sme to nereklamovali, odborné ženské oko povedalo, že to môže byť aj takto 😄
@sousedekovci89 ono je to vesele niekedy, skoda ze nemoze ist vsetko jak po masle, proste komplikacie k prerabkam, zariadovaniu a pod patria, len sa musime castokrat obrnit trpezlivostou 😄
@kavar To "radosť" nakupovať. My sme v mm už dlhšie nenakupovali a keď tak naposledy len nejaké maličkosti, lebo to v prípade problémov sa s nimi naťahovať, vybavovať to je na nervy.
Nevie niekto ako to je v MM pri exterierovych betonovych kvetinacoch preco ziadny nema na spodnej strane dieru na odtekajucu vodu? Pytal som sa predajcu tak len kyvol ze on nevie ze si to mam vyvrtat sam. Ale co ked to praskne? Jeho odpoved bola ze si to mam riesit na reklamacnom. Tak ako dik no 😄