Garaz-tepelne mosty

Ako poriesit prerusenie tepelneho mostu poteru pod gar. vratami?
Odpovedať
Profilova fotka
@alanec Ak ju máš samostatne stojacu, ani to nerieš. Veď auto by aj tak malo byť zaparkované v nevykurovanom, zato dobre vetranom priestore. ;-)
Odpovedať
@alanec skús pohľadať, garantujem že to nájdeš v niektorých starších príspevkoch. @leonardom "vo vetranom" súhlasím, ale v nevykurovanom ? prečo? výhody vykurovaného vidím v tom že rozmrzne sneh a ľad, skôr vyschne, menej kondenzácie na častiach elektro a motora, o komforte užívania nehovoriac a tiež optimálnejšia teplota prvého štartu, alebo?
Odpovedať
@slavoslav prave ze som hladal no nic konkretne som nenasiel. Garaz je sucastou domu a bude temperovana.
Odpovedať
Profilova fotka
@slavoslav Čo myslíš, kde vydrží dlhšie škridla: Na severnej (zatienenej) alebo ne južnej (slnečnej) strane domu? Pozri si zopár starších domov. Materiálom nie veľmi prospieva, ak sú vystavené cyklom. Zamrzne - rozmrzne, prehreje sa. A stále dokola. V zimnom období určite lepšie urobí primrznutému podvozku, ak nerozmŕza vo vyhriatej garáži, pretože to veľmi urýchľuje koróziu. Ale pokiaľ niekto kupuje nové autá na 3 roky a potom ich predáva ďalej, tak ich to nemusí zaujímať... ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@alanec vložíte do poteru styrodur, ale aj ten treba prekryť, lechom, dlažbou. Ale strasty sú zabedbateľné. voči stratám bránou
Odpovedať
@alanec http://www.modrastrecha.sk/forum/dlaz...
Odpovedať
@leonardom netuším kde škridla, snáď tam kde je menej zmrazovacích cyklov (a to by malo byť na juhu) aj keď kvalitná by nemala byť nasiakavá :-) ono ten podvozok zvyčajne rozmrzne aj v nevyhriatej garáži, len nestihne vyschnúť a je otázne či väčší vplyv má soľ vo vodnom roztoku, alebo suchá. Ale teraz už rozumiem tvojmu názoru, aj keď s ním stopercentne nesúhlasím :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@slavoslav Zmrazovacích cyklov je viac na juhu... ;-)
Odpovedať
@slavoslav hmm,no nic konkretne,to co je tam o tom vsetkom som uz uvazoval.
Odpovedať
@leonardom Máš pravdu, na juhu ich môže byť menej, no pri zmrazovacom cykle je rozhodujúce množstvo vody v materiáli. Zmrazením slnkom vysušeného materiálu sa poškodenie neprejaví tak ako keď sa zmrazuje vlhký materiál. Voda ma totiž degradujúci účinok, aj keď tam môže byť tých cyklov o niečo menej. Ale hlbšiu analýzu zmrazovania škridle už nechcem robiť :-) @alanec @jan45 to zhrnul najlepšie
Odpovedať
Nechapem ze v dnesnej dobe sa nevyraba izolacny profil ktory by sa vlozil do poteru do ktoreho by dosedalo tesnenie brany.
Odpovedať
akykolvek uzavrety profil robí tepelný most. Preto sa to robí tak, že brána dosadá tesnení v styku vnútorného povrchu garáže a vonkajšej príjazdovej komunikácie
Odpovedať
Článok sa načítava...
Asi to urobim tak ze do styku tesnenia s poterom dam styrodur 5 a potom to prekrijem nejakou listou napr. touto http://www.prechodove-listy-profily.c... A tak bude oddeleny poter od prijazdovej cesty.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 5 rokoch
Na podklad pod bránou som osadil purenit. Musis samozrejme vediet final vysku poteru garaze, pripadne vytvoriť mensiu rezervu, ak ho casom budes chciet prekryť nejakou prejazdovou lištou, aby brana dobre dosadla. Pred bránou som to pre istotu posilnil železom,
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?