Nemáte niekto skúsenosť čím sa mohlo stať že dva diaľkové ovládače spolu kupované i spúšťané, v dvoch rozdielnych autách používané, t.j. i dvomi rozdielnymi vodičmi, prestali skoro v rovnakom čase fungovať? Batérie sme vymenili a nič. Mŕtve. Už nie sú v záruke, ale príde mi ako sci fi že tak dokonale rovnako exli...
@jankazb jani to bude týmí ,,kazítkami'' čo majú v sebe od výroby. Už dávnejšie svet techniky informoval o tom že sa do elektroník montujú čipy tzv ,,kazítka'' ktoré majú nastavený určitý počet cyklov a následne prístroj znehodnotia aby bol uživaťel donútený kúpiť si novú elektroniku :-(
@megdesign jaaaj, toto bude problém, netuším o čom hovoríš :-D ale oslovím niekoho technicky zdatného ;-) . Ja mám najradšej systém zapni/vypni...
@cvoky8 keby bolo jedno, ale obe..., neverím v takú dokonalú kazivosť :)
@jankazb ak mate deti, co sa radi hraju, tak mozu byt prehodene kanaly na DO, samozrejme sa s tym nikto neprizna :)
Pre taketo pripady je dobre mat vyvedeny od motora kabel k "zvoncekovemu" vypinacu, alebo k vypinacu na kluc, a mat vzdy moznost otvorit branu motorom a nie cylindrickym klucom.
@atlaska Nie kazdy ovladac a pohon sa na Hormanne programuje rovnako. Je viacero typov.
@jankazb
Kanal na DO sa len tak neprehodi. Jednoducho vypadla RF komunikacia. Treba sparovat nanovo.
http://www.hormann.sk/dokumentacie/na...
Podla typu pohonu a ovladaca najdi na stranke navod a sparujes v pohode sama ;-)
@atlaska prosim ak mas nieco jednoduche... Ja sa v tych typoch pohonov a co ja viem co to vsetko maju na stranke nevyznam :(. Neznasam tieto veci :-D. Idealne ked je technika zapni/vypni :)