@feprofil naco reagujes ked nevies :-D toto je take mile...
@darina - zvyknu to vydavat do dalsieho tyzdna ako im chodi posta, ale ked uz 3 tyzdne nic tak to podla mna niekde stoji - mne v CSOB to "zabudli" zadat do systemu - urcite tam chod a pytaj to od nich.
@darina85 nepovedali to koľko to bude trvať? Ja som pred mesiacom v prima banke ziadal o vyčíslenie a tam mi hneď povedali že cca 2 týždne a každý piatok večer majú uzávierku v systéme a tak aj bolo...
V piatok večer to bolo v IB
zneužitie karty z OTP banky, majiteľovi karty vybielili účet cez internetový obchod zo zahraničia aj ked banku ihned požiadal o zrušenie ako dostal avízo na mobil
spravil ale niekoľko chýb ,
1 niekto zistil údaje z jeho karty , nechránil ju dobre
2- internetové platby nemal na nule, viaceré banky to neumožňujú OnLine
3. na kartovom účte mal zbytočne veľký obnos
4. nemal blokovanie platby kartou v zahraničí, tiež to nejde OnLine všade
5. mal chytrý mobil ktorý nevedel správne chrániť, odchytili mu potvrdenie platby
6.niekde musel posielať údaje OP podľa toho spárovali jeho kartu i mobil
7. banka vraj nemôže zrušiť platbu ked je potvrdená platba kodom