Reklamacia faktur za elektrinu

Profilova fotka
Prosim o Váš názor, prípadne radu o postupe reklamácii. dašli nám opravné faktury za spotrebu elektriny od roku 2014-2017. teray nám vymenili elektromer a došli opravné faktury- 100 €. ked sme tam volali povedali nám že bol pokazený elektromer, - prepínačky na nočný prúd / máme dvojtarif/ . zle rátal elektromer kW. podla nejakého vzorca prepočítali spotreby a poslali opravné faktury za roky 2014,2015,2016,2017. ked som im povedala že elektromer je ich zariadenie, každý rok chodia odpisovať spotrebu..tak mi povedeli že ja si mám kontrolovať zariadenie a mala som si to všimnúť. ja si myslim že platíme aj poplatky za elektromer a ja som vyzuálne žiadnu závadu na elektromere nezbadala. mala by som tieto faktury reklamovať??
Odpovedať
pokiaľ je klasický elektromer podlieha ciachovaniu každých 5 rokov to znamená ,že nemusel byť pokazený ,len toleranciu merania mal nevyhovujúcu. takýtoelektromer nemá vic odchylku ako 2 percentá ,dalši problem je v tom ,že odpisovať sa chodi ročne ,aniekedy to odpisovač dá odhadom ,takže spotreba môže byť na papiery odlišná .ale v skutočnosti nezmenená --tak si vyber
Odpovedať
@vrajmantak na každom el m. je uvedený dátum rok dokedy platí kalibrácia, to ale nemá nič spoločné s prepínaním tarify, tá môže byť menená vlastnými prepínacími hodinami , alebo dnes už len centrálne sig. HDO a to by si mal kontrolovať vo vlastnom záujme každý majiteľ. no i pri ročnom odpise si mohli všimnúť že nemajú žiadnu zmenu pri VT tarife. ak by nešla NT tarifa to by hned každý zbadal, nešli by blokované spotrebiče, no ak nejde VT tarifa nezbadáš to podľa funkcie len sledovaním @mimi30 ak si to nesledovala a nemáš doklad reklamácia nepomôže , máš výpis za posledné 3r a nebola zmena vo VT?
Odpovedať
Profilova fotka
@duzu. Nemame žiadne spotrebiče blokovane na Nt.Uz sme podali žiadosť na jednotarif. Uz to malo byt davno zmenene...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?