Dobrý večer,
touto formou hľadám nespokojných zákazníkov Albixon SK. My osobne máme skúsenosť: tečúci bazén, reklamácia, veľmi zlá komunikácia, zavádzanie už pri podpise zmluvy. Ďakujem za príspevky.
Dobrý deň, ako ste zistili,že sa tratí voda? Ja som ich zavolal pre toto podozrenie.Tvrdili mi,že to sa nedá zistiť.Reklamáciu mi neuznali.Teraz mi dali faktúru na prácu 2 technikov po jednej hodine vyše 60,-€ aza dopravu 250,-€!? Vraj cca 220 km z Nitry do Bratislavy a späť .Pritom som si potreboval zobrať dovolenku a prispôsobiť sa im, lebo mali aj druhú zakázkuv Záhorskej Bystrici.Som ochotný zaplatiť len polovicu dopravy a len jednu hodinu jedného servisná knižka.Ako ste zistili únik vody?Ja mám priellivový bazén 6x3x1,2 m.
Občas cca za 10 dní musím doplniť časť vody - cca 1/5 prielivu.Vopred Vám ďakujem za odpoveď, s pozdravom Ján Bratislava
@jmihalikst cca 1/5 prelivu je cca 300 l vody. ked je rozdiel teploty vody a vzduchu 1 stupen tak sa z bazenu 6x3 m odpari cca 8 l vody za den. pri prelive to je este viac az 16 l za den. za 10 dni je to cca 160 l to znamena ze 300 l vody sa ti odpari ked je rozdiel 2 stupne . samozrejme zalezi to aj od inych faktorov ako je prudenie vzduchu , kolko ludi a ako casto sa kupe a pod. ja tiez vodu dolievam .
Ahojte, akurat som sa konecne pustil do cistenia bazenu s tym, ze konecne napustime a zazdalo sa mi akoby prechodky na kabloch od svetiel (ktore Albixon pri zazimovani odmontoval a odlozil na dlazbu pod zastresenie), cez ktore prechadza kabel cez stenu bazena, akoby "ovisali". Bohuzial som zistil ze obe su prasknute, a kedze jedna strana je medzi stenou bazena a betonovym debnenim, ani nie je realne ich vymenit...
Nestalo sa niekomu nieco podobne, resp. nevsimli ste si podobny problem pri jarnom spustani? Vyzera to akoby tie biele prechodky boli vyrobene z velmi biedneho materialu, ktory nevydrzal a povolil. Akurat je to velky problem, pretoze cez tu dieru okolo kabla bude priamo vytekat voda von...
Ak ma niekto s tym podobnu skusenost, pripadne riesenie, ktore ponuka Albixon, budem vdacny.
Obavam sa, ze to bude aj moj problem. Po napusteni bazena mi za tyzden klesla voda 10cm pod skimmer. Pozriem tu prechodku dneska ze v akom je stave.
Dik za tip.
No sme na to rovnako...straca sa nám voda z bazena...Už sme všetko rozkopali preto žE nám povedali že to bude vetva na dlhej strane bazena....No nie je ani skimmer ani proti prúdu...Tak sa zda že nám praskol bazen na spoji...komunikácia so KE strašná už nikdy by som od nich bazén nechcela ani to ho nemám ani rok. Reklamácie neuznávaju
@30janka30 Nas znamy ma tiez tento bazen rok. Praskol mu tiez dolny spoj. S reklamaciou nepochodil samozrejme, zaplatil si teda chlapika ktory mu zavaril spoje aby mohol uzivat bazen. V kazdom pripade to chce s albixonom riesit a vraj uz ich ma dost lebo za ten rok uz ma veeela reklamacii.
Recenzia na Allbixo., tak tu ju mate:
- velmi seriozny pristup pred podpisom zmluvy,
- sama ochota, ak zavolate a nezdvihnu, zavolaju spät,
- na vsetko maju spravnu odpoved, napr. co sa tyka zastresenia, tak polykarbonat nie je lexan a preto ho nemozete porovnavat ked konkurencia ma 2 dutinkovy a oni maju len 1 dutinu, je to vraj nieco uplne ine,
- vsetky negativne recenzie na internete su len prejavom zopar nespokojnych zakaznikov, mimochodom uz pri podpise zmluvy vo VZP v cl. 5.4, v poslednej vete je uvedene, ze nemôzete davat negativne recenzie pod hrozbou sankcie, porovnajte to s konkurenciou, ktora sa recenzii neboji, na uvedenu spoločnost recenziu na ich stranke nenajdete,
- povedia vam co chcete pocut, zamerne zavadzaju,
- vsetko sa ale zmeni ak zmluvu podpisete a vyplatite zalohu,
- v zmluve je uvedene, ze je potrebne nahlasit pisomne stavebnu pripravu ale povedia vam, ze to vôbec nie je potrebne urobit (nahlasili sme telefonicky) a potom ked od nich chcete aby dodrzali termin dodavky bazena, tak vam povedia ved ste nenahlasili stavebnu pripravu ako je v zmluve uvedene = neda sa im verit, nahlasenie stavebnej pripravy nema logiku, hned ked nahlasite stavebnu pripravu pre osadenie bazena, tyzden na to aj ked bazen nebudete mat osadeny, nahlaste stavebnu pripravu aj na sprevadzkovanie bazena, nakolko vam povedia ze maju na to podla zmluvy cas 25 dni a za ten cas vam voda od prveho napustania po jeho spustenie docista zozelenie,
- ked konecne bazen osadili a ja som ho naplnil, voda sa zacala tratit, pretekal protiprud, tak som to reklamoval a predajca f. Albixo. p. Vladimir Mel..k (pobocka KE), povedal, ze som si protiprud uvolnil sam, ved pri odovzdani som podpisoval protokol, ze tesnostna skuska je OK. Mimochodom, urcite nepodpisujte ze vam bola urobena tesnostna skuska ale len prietokova, opravte to perom v protokole, je to zavadzanie. Pripadne sa ich opytajte v zmysle akej normy bola tesnostna skuska u vas na zahrade urobena? Oni povazuju to ze do skimra je napustena voda ktora zacne vytekat cez trysky a ze to je vraj tesnostna skuska. Uple inac sa bazen chova co sa tyka tesnosti ked je naplneny vodou a je tam 10-20-30 m3 vody. Ked bazen zabetonujete, a zacne nieco pretekat, tak mate smolu, nedokazete ze ste si to pri betonazi neposkodili
- od obchodného zástupcu p. Vladimira Mel..ka sme si uzili zvysovanie hlasu, nepusteniu k slovu a to len sme od neho chceli, aby nam prisli sprevadzkovat bazen. Ked uz maju peniaze, zmena na nepoznanie, arogantny pristup, zavadzanie, klamstva ... az clovek nechape ze je to od obchodneho zastupcu ktory by si mal zakaznikov cicikat vôbec mozne, ved najlepsia reklama je spokojny zakaznik a jeho odporucania,
- pri podpise zmluvy p. Vladimir M. povedal, ze vsetko nam vysvetlia ako sa co obsluhuje ... tak ked bol bazen konecne spojazdneny a chceli sme k tomu instruktaz, tak sme sa dockali odpovede, ze vsetko je na internete, ze aj tak by sme si nic nezapamätali.
A preco nie plastovy bazen od f. Albixo.:
- uz pri prvom naplneni ked sa na dne usadili necistoty sa ukazalo, ze dno je poskriabane, necudo, ved bazen je z mäkkeho plastu ktory aj nechtom poskriabete a potom sa vam tam zacnu usadzat v ryhach necistoty,
- velmi zle riesene plastove prechodky, ktore nevydrzia a bazen vam môze zacat cez ne pretekat,
- rovnako je zle vyriesene bazenove svetlo a jeho el. privod,
- nekvalitne urobene zatmelenie lepenych rohov, kde sa zadrziava spina,
- ked ze je bazen plastovy, tak vrchny okraj aj ked ho zasilikonujete, je mäkky, sa vam zacne odlepovat a vzniknu mikrotrhliny kadial bude voda pretekat pod dlazbu, problem nastane v zime – nevadi ved vyskriabete a pretmelite a opäť dookola,
- v pripade, ze zoberiete bazen ktory ma schody, tak tie su naplnene vodou a uz po prvom naplneni pri osadeni bazena, kym dokoncite okolie bazena, vam voda zarucene skisne a vo vnutri schodov to nijako neocistite, skuste si na to vziat mini kameru, strcte ju cez otvor kadial voda vyteka a uvidite ten humus co je tam, ta jedna triska steny nevycisti, tie musite cistit hubkou rucne, pripadne s automaticky vysavacom a to sa tam nedostanete,
- ak mate problem so spodnou vodou alebo pri velkych dazdoch, pripadne na jar vam moze nadvihnut bazen a mozu plastove spoje puknut, je to riesene nevyhnutnostou oddrenazovania bazena, co su naklady navyse a cerpadlo v drenaznej sachte musi byt v pohotovosti a bazen nesmiete nechat uplne vypusteny, ak tak len na nevyhnutny cas,
- ak chcete nieco reklamovat, tak pre cele SR maju na hlavnej stranke na ktoru vas odkazu jeden e-mail a ziadne t.c.
URCITE NEODPORUCAME NA ZAKLADE VLASTNYCH SKUSENOSTI
Dobry den prajem vsetkym,
prave som cital vsetky komenty, ktore ste tu napisali. Musim uprimne povedat, ze ma to velmi prekvapuje, pretoze ja som s Firmou Albixon, konkretne pobockou Kosice zazil upny opak, ako popisujete.
Osobne som velmi spokojny a to konkretne s naslednymi vecami:
- Od prveho momentu, kedy som pobocku v Kosiciach navstivil sa mi priamo venoval veduci pobocky pan Vladimir M., ktoreho spominate.
- Velmi sa mi pacil jeho prozakaznicky pristup - povedal som mu, co by som zhruba potreboval - velmi dobre mi poradil, nesnazil sa mi nasilu predate najdrahsie, ale poradil najlsie riesenie, ktore som pri otazke cena / vykon potreboval. Vsetky moje otazky zodpovedal a aj nasledne emailovou komunikaciu. Vymenili sme si asi 7 emailov, kde som sa doslova poviem pytal na uplne hluposti ako napriklad centimeter vodiacich list od bazena a podobne, ktore som mal aj v zmluve. Jeho odpoved bola promtna a presna.
- Co sa tyka montaze, jasne mi pan Vladimir M. povedal, ktore veci su v stavebnej priprave, presiel to so mnou krok po kroku a nasledne mi povedal, ktore veci si musim zabezpecit sam. Kedze som nemal s niecim podobnym akukolvek skusenost, poradil mi 2 firmy, kde som nasledne zavolal a osobne sa dohodol.
- Samotna montaz bola profesionalna, kde to ludia z Albixonu cele riadili - samotne zapustenie bazena. Nasledne bazen premerali, ci je vsetko v poriadku.Tak isto mi dali informacie, ako sa starat o vodu, ako sa starat o filtraciu, ako ju pouzivat, ako pouzivat solnicku a tak dalej. Z ich rad, zijem uz druhy rok a vseko perfektne funguje.
- Tak isto som prisiel do komunikacie aj s inymi ludmi z Nitry, kde som dohadoval dovezenie bazena a tak dalej a vsetko bolo na profesionalnej urovni a v poriadku.
Takze tolko moja osobna skusenost s mojim skimerovym bazenom.
Velmi ma mrzi, ze ini ste mali inu skusenost a naozaj po precitani danych informacii som mal osobne dojem, ze pisete o niekom uplne inom. nedalo mi nezdielat moju pozitivnu skusenost.
Verim, ze aj dobudcna v pripade nejakeho servisu to bude tak, ako som zazil.
Prajem vsetkym pekny den.
-
@jozopan@milan07@mitokov@protialbix@30janka30@zarrinka
Ahojte bazenári !!!
Neviem či si pamätáte ale v servisnej knihe mam každý 5 servis zadarmo!!!
Na jar 2019 keď mi robili jarný štart bazéna, som osobne komunikoval v servise na Novozamockej v NR s osobami p.Paluška a p.Konderik
Tvárili sa že o ničom nevedia, neverili mi a tak som im poslal sken servisnej knihy.
Túto jeseň som mal piaty servis, boli mi zazimovať bazén.
Na druhý deň mi poslali faktúru za servis.
Tak som im včera 15.10.2019 písal, prečo mám platiť práce?
Som zvedavý ako budú reagovať !!!
@xdv pekna hviezdicka je za tym ZADARMO :-)
Cize ti poslu opravenu fakturu, kde nebudu fakturovat cenu prace, ale rozrataju si to na dopravu a chemiu :-D
Zdravim, neda sa mi nepridat nasu skusenost - zial tiez negativnu.
v rychlosti:
1. praskliny na povrchu bazenu - sklolaminat. Ked sme to po 2r reklamovali, povedlai nam, ze mame zle urobene stavebne upravy(ked sa bazen osadzal, boli pri tom a vsetko bolo v poruadku!) Nasledne som sa skontaktoval s byvalym zamestnancom albixonu, ktory mi oznamil, ze mali vela reklamacii tohto druhu a s dodavatelom ukoncili spolupracu a tieto bazeny uz neponukaju.
2. Pokazeny solinator(neprodukoval chlor): oznamili mi, ze do 3 dni dostanem info, kolko bude stat oprava. Ked sa po 5-ti dnoch neozvali( datuumovo 08/2020), oznamili mi, ze servisak ochorel a info mi daju o tyzden. Z dovolenky sme sa vratili po 10 dnoch a ziadne info, tak som si zasiel na pobocku do NR, a....
vraj sa neda opravit.
V poriadku, ale kde je problem?
Neviem, neda opravit - kupte si novy.
(to hovorime o top-sezone!!!) Tak som si ho doma rozobral a zistil som, ze som tam mal este zasuseny prach/vlhkost na skrutkach - oni ho vobec nerozobrali.
Mal som vela moznosti susedom v NR odporucit veci ohladne bazenu, ale moja najlepsia rada bola "Albixon nikdy viac!!!"
Ja som tiez uverejnil extremne negativnu recenziu na albixon a napriek mojej novej skusenosti ju nevymazem-minulost sa neda zmenit. Napriek tomu vsak musim napisat aj vysoko pozitivny koment na sucasny team albixonu(bazenoveho specialistu). Napriek mojmu rozhodnutiu v zivote nekontaktovat albixon sk ma ceska pobocka vyzvala, aby som ich kontaktoval-vraj to bude ine.....
nastastie bolo to ine-ako prve bolo ospravedlnenie sa za zle skusenosti sposobene starym osadenstvom(aktualne tam nieje ziadny zamestnanec stareho albixonu), dodrzane slubene terminy, skutocne pro-zakaznicky pristup.
Zelam ostatnym rovnaku pozitivnu skusenost.