coverphoto
Neaktívny

ban

Poslať súkromnú správu
Sledovať
Pridať k priateľom
zaregistroval sa 12. okt 2006
býva v meste Trenčín
Info o bývaní
Stav   Už bývam v dome
projekt   Dom
Aktivita
30 príspevkov vo fotoblogoch
465 príspevkov vo fóre
0 inzerátov
Sledované fotoblogy (48)
coverphoto
Poslať súkromnú správu
Sledovať
Pridať k priateľom

Včera sa mi prvýkrát stalo, že by niekto na žiadosť o cenovú kalkuláciu odpísal: Ďakujem, nemám záujem.

  • deeperno to je ozaj pecka....
    • rebelixnič si z toho nerob 😃
      mne sa to už párkrát stalo...lebo niektorí by chceli len robiť, aj bez ponuky 😉
      Dokonca keď som oslovil jednu firmu, tam mi aj vynadali, že čo si to predstavujem, že ich oslovovať... Lebo kolegyňa ich často oslovovala a žiadala od nich cenovú kalkuláciu, ale keďže boli drahí, nikdy sme ich nevybrali... No a to som ja nevedel a trochu som to schytal 😃
      • ban
        AUTOR
        ja to beriem tak, že tento pán aspoň slušne odpísal. 99% firiem nemá na svojich stránkach ani orientačný cenník, každý napíše - pošlite nám dopyt. mne sa stáva, že 90% takto oslovených firiem neodpíše naspäť vôbec
        • mima1Bud rad ze ti nepovedal osobne ze: viete mne sa taketo srač...e roboty neoplati robit 😀
          • ajkavaRadšej bez komentára.
            • gashtaanto sa stazujes ci ako to mame chapat? podla mna je to slusne, ze ti odpisal, neslusne by bolo ocakavat, ze kazdy bude robit vsetko co si zmyslime 🙂
              • stanislava111tiež si myslím, že to bolo slušné... asi mali iné zákazky.... neviem, niekedy tu tomu nerozumiem... nepáči sa vám, keď niekto na dopyt nereaguje a keď odpíše, že nemá záujem, tak sa vám zasa nepáči.... každý neberie každú robotu, nemá voľné kapacity časové, alebo pracovníkov, tak len slušne oznámil, že hľadajte niekoho iného... nič nezvyčajné, dobré firmy mavajú aj plné termíny....
                • catt82manžel podniká a občas taky občas zákazníkům odpovídá v tomto duchu - je to prostě tak, že v daném okamžiku nemá firma výrobní kapacitu 🙂 Z mého pohledu se tedy jedná o slušnost zákazníkovi oznámit, že nejsme schopni spolupráce...
                  • ban
                    AUTOR
                    nevravim ze sa mi to nepaci, len to ze sa mi to este nestalo. ocenujem ze tento pan aspon slusne odpisal
                    • matoradoVelmi seriozny pristup. 50% Sk firiem sa nezvykne ani unuvat reagovat..
                      • ve_ki@ban  Za mna velmiu strucna odpoved, ktora nic nevyjadruje. Slusne by bolo poskytnut aj vysvetlenie.