Kampaň "Mesiac s..." na Modrykonik.sk a Modrastrecha.sk

6. jún 2011

od dnes sa začínajú kampane na Modrom koníku Mesiac so Samsung a kampaň na Modrejstreche Mesiac so Zuno.

 

 

Kampaň Mesiac so... je komerčná prezentácia, založená na vzájomnej komunikácii s ľudmi z firiem. 

Veríme, že obe kampane budú pre vás zaujímavé a dobrý zdroj informácii.

V mene celého Asmira Teamu,

Martin Ďurina

  • katrin21Nemam nic proti reklame, chapem, ze aj modra strecha musi z niecho ziť 🙂 Ale nie vsetky temy su pre ludi tu zaujimave.. a tiež si myslim, ze mesiac je velmi dlha doba.. napr. so ZUNO sa ukazalo, ze po mesiaci maju dane temy len cca. 1 stranu prispevkov, max. dve , co svedci o totalnom nezaujme o tieto temy u uzivatelov.. INak by po mesiaci mala dana tema uz niekolko stran.... Napriek tomu, drzim modrej streche, kedže ju mam rada, palce a verim, ze sa najde nejaka forma, ktora bude vyhovovat vsetkym 🙂
    • marekpja si myslim, ze holky od ZUNO idu na to az velmi vtieravo. Dnesny zakaznik nepotrebuje byt prenasledovany na kazdom kroku. Dnesny zakaznik si vie vyhladat informacie sam, ak ich potrebuje. Ma na to dostatok moznosti. Dnesny zakaznik, nevyhladava marketingove masaze, ktorych je dostatok v inych mediach.

      Chapem snahu vyuzit takyto masovo-komunikacny prostriedok. Ale ten, ktory to vymyslel, mal by byt pripraveny aj na negativne ohlasy, a mal by zvladnut uskalia bezprostredneho kontaktu s cielovou skupinou ludi. Ak bude admin dosledny a spravodlivy, a zmaze vsetky prispevky k temam ZUNO, ktore su uplne mimo, tak Zunovcatam ostane iba pohlad na smutne torzo par prispevkov. No a ten, kto vymyslel tento marketingovy diamant, by mal prehodnotit dalsi postup. Este stale ta plachta na Inchebe urobila urcite najviac prace. Urcite nevyvolala tolko averzii, ako tato mesacna masaz.

      Zunovi ale prajem uspech, so mnou vsak nepocitajte.
      • sofiapala som zas o kúsok vpred,aspoň nabudúce si lepšie pozriem kde napísať pár poznámok,ale aj tak si myslim že sa to zo strany Martina Jaseňa dalo podať jemnejšie,som rada že aspň sa zmenilo to,že tá dosť vtieravá -a to som použila pekné slovo,reklama v mega vydaní sa stratila z 2,3,4,5,6,7,8,9,10,a neviem koľkej strany ešte-podvedome a potom už aj vedome ma to poriadne štvalo-,postranne reklamy a logá kde tu sú v pohode,modra strecha je superbomba,tvoríme je všetci zúčastnený a každý chce aby bola čo naj a to bez konštruktívnej kritiky nejde,rovnako sa mi nepáči takýto spôsob ukazovania prstom na konkrétne osoby-je to nevkusné,opakujem-všetci robíme chyby a tak sa z toho poučme aby tu viac nebolo dusno
        • katrin21nie je dnes uz 1 jula?????
          • marekpdnes je 6teho jula ...